Fitness Seller

Log bob k

Lidl kwark moet je eens proberen, goedkoop/lekker/niet enorm veel carbs tov andere goedkopere shizzle ;)

Hoe beviel de Y-raises? (ik doe hem meestal in combi met incline row, 2 armen tegelijk)
Onderkant traps/rhomboids pak je dan lekker, daarna doe ik nu pendlay row.
Pakte hem op 90 btw, maar te zwaar om netjes uit te voeren, ga terug naar 80 op hh..

Kcal ga je vanaf nu weer opvoeren? Of enkel op trainingsdagen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Gewoon aardappels, evt bij de boer halen.

Hoe doe jij je warming up voor je aan je oefeningen begint?

Thanks voor de tip, ben alleen echt geen aardappeleter, veel te droog. :o

Meestal 1 of 2 setjes met half gewicht en 10 herhalingen, soms gewoon wat algemene warming up zoals bw squats, pushups, clean&jerk etc.

Laatst bewerkt:
Lidl kwark moet je eens proberen, goedkoop/lekker/niet enorm veel carbs tov andere goedkopere shizzle ;)

Hoe beviel de Y-row? (ik doe hem meestal in combi met incline row, 2 armen tegelijk)
Onderkant traps/rhomboids pak je dan lekker, daarna doe ik nu pendlay row.
Pakte hem op 90 btw, maar te zwaar om netjes uit te voeren, ga terug naar 80 op hh..

Kcal ga je vanaf nu weer opvoeren? Of enkel op trainingsdagen?

Hee kerel. Ik heb nu van de aldi, 8.6 gr eiwit, 3 gr carbs, wel lekker. Hoe is die van de lidl? Ik heb vvolgens mij helemaal geen lidl in de buurt..

De Y-row beviel wel okee, maar ik voel nog steeds alleen mn schouders, nog een beetje oefenen denk ik. Ja inderdaad met pendlay row gewicht pakken waarbij de vorm goed blijft.

Kcals zitten weer op 4000 ja, elke dag :D

Thanks voor de tip, ben alleen echt geen aardappeleter, veel te droog. :o

Meestal 1 of 2 setjes met half gewicht en 10 herhalingen, soms gewoon wat algemene warming up zoals bw squats, pushups, clean&jerk etc.

Dotje jus erbij :)

Gisteren was ik bij mijn vriendin en waren we naar een feestje geweest, natuurlijk bijna niks te vreten voor een vegetariër en maar net 3500 kcals gehaald, acceptabel voor een rustdag, maar net te weinig. Vandaag maar even meer chocomelk inslaan voor dat soort situaties. (bak brinta, 5 pita met cheddar kaas, 70 gr witte kaas, half pak chocomelk, glas sap, bord pasta, 2 schijven mozzerella met tomaat, bakje pinda's, 2 punten taart, bak kwark met krenten, wat chips)

Vanavond squat op 97.5 OHP op 50 en deadlift op 125, assistance wordt chins, face pulls en neck press. Voeding is ruim 4000 kcal (4 boterhammen met light smeerkaas, 2 boterhammen pindakaas, 1 banaan, 1 mueslireep, pre workout pannekoeken, post workout pasta, litertje chocomelk, bak kwark met krenten, is ongeveer 250 gr eiwit, 470 gr carbs, 125gr vet)

Lekker die pannenkoeken en chocomelk :meal:
Chocomelk schijnt als PWO heel erg goed te zijn, dus rondom je trainingen ook nog eens erg gewenst :D

Jij eet toch veel nu en houdt van choco: Pannenkoeken besprenkelen met grote AH hagelslag (puur), erg lekker voor een choco pannenkoek :D

Lidl kwark vind ik de aller lekkerste kwark :thumbs: wel wat suikers, maar toch nog veel eiwit (dacht 9gr+)

Pannenkoeken nomnom

Lekker die pannenkoeken en chocomelk :meal:
Chocomelk schijnt als PWO heel erg goed te zijn, dus rondom je trainingen ook nog eens erg gewenst :D

Jij eet toch veel nu en houdt van choco: Pannenkoeken besprenkelen met grote AH hagelslag (puur), erg lekker voor een choco pannenkoek :D

Lidl kwark vind ik de aller lekkerste kwark :thumbs: wel wat suikers, maar toch nog veel eiwit (dacht 9gr+)

Goed bulkvoer :D yep, carbszooi is perfect post workout. Ja dat doe ik wel eens! Alleen met honing vind ik lekkerder, dan heb ik een hele stapel pannekoeken in 10 minuten weggewerkt. Ik heb nu 2 bakken lidl kwark gehaald dus ik ben benieuwd! Voedingwaarden zijn precies hetzelfde als van de aldi, 8,9gr eiwit.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 13:06 ----------

Training ging prima, squats voelden easy, overhead presses voelden wel wat zwaarder maar lekker en deadlifts stelden weinig voor. Als assistance heb ik chins 3x8xbw, en overhead dumbbell presses 2x10x24 gedaan.

Lekker, lekker, even opladen voor het echte zware werk komt.., geniet er nog maar van :D

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 20:34 ----------

Welke kwark is voordeliger, Aldi of Lidl? (gezien zelfde eiwitten erin..)

Lekker, lekker, even opladen voor het echte zware werk komt.., geniet er nog maar van :D

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 20:34 ----------

Welke kwark is voordeliger, Aldi of Lidl? (gezien zelfde eiwitten erin..)

Precies even duur ;) Ook bij de AH hebben ze kwark voor 65 cent met ongeveer zoveel gram eiwit erin. Ik vond die van de aldi wel lekkerder dan van de AH (van E1,10), minder dik en minder zuur, die ene gram eiwit boeit me dan ook weinig. Ik was altijd behoorlijk anti-aldi maar nu ik zie hoeveel geld het scheelt zal ik veel dingen toch daar halen. Het assortiment is er wel heel erg beperkt dus voor sommige dingen zal ik toch gewoon naar de AH moeten. Ook de vleesvervangers zijn er smerig (stinkt) en veel spul is erg zout imo.

-

Gisteren naar een concert van Lady Gaga geweest in de Ziggo dome in Amsterdam, mijn vriendin wilde er graag naar toe en ik vind veel van haar muziek ook goed dus ik heb me opgeofferd om met haar en 2 vrienden van haar mee te gaan. Om vooraan te kunnen staan wilden ze 11 uur al in de rij staan, dus ik heb de hele dag buiten gestaan voor het concert wat half 8 begon. Voeding bestond dus uit boterhammen met light cheddar kaas en bananen als cleane gedeelte, verder heel veel koekjes, chocola, patat, nootjes, chips en wat voor rotzooi je maar kan bedenken, echt geen idee hoeveel kcal. Het concert was wel echt super, wat een artiest en wat een show! Teakwondo training dus helaas moeten missen, maar wel bijna van die rare pijn in mijn scheenbeen af.
Vanavond SQ op 100, BP en Pendlay row op 85. Assistance wordt incline flyes, french press en calf press.

Laatst bewerkt:
Ja, die goedkopere heb ik ook vaak van AH, wel wat meer carbs, nu niet erg dus heb ze ook, in de cut pak ik Lidl. Die van 1.10,- pak ik eigenlijk nooit, gewoonweg te duur en niet lekker imo..

Goed dat je dat over hebt voor je vrouwtjuh.., ik ben een keer mee geweest naar Marco Borsato 6 jaren geleden, maar daar houdt het dan ook op :D
En ook gewoon hele dag voor de deur wachten, lijkt me vreselijk, dus daarom respect..

Maargoed, mooi dat die schenen rust krijgen die ze verdienen, miss minder Teakwondo doen? Tot het over is iig?

Ja, die goedkopere heb ik ook vaak van AH, wel wat meer carbs, nu niet erg dus heb ze ook, in de cut pak ik Lidl. Die van 1.10,- pak ik eigenlijk nooit, gewoonweg te duur en niet lekker imo..

Goed dat je dat over hebt voor je vrouwtjuh.., ik ben een keer mee geweest naar Marco Borsato 6 jaren geleden, maar daar houdt het dan ook op :D
En ook gewoon hele dag voor de deur wachten, lijkt me vreselijk, dus daarom respect..

Maargoed, mooi dat die schenen rust krijgen die ze verdienen, miss minder Teakwondo doen? Tot het over is iig?

Ja klopt, maar carbs maakt me eigenlijk voor bulk helemaal niets uit, ik voeg er toch krenten aan toe. Die rechthoekige kwark bakken van de AH zijn wel echt onhandig qua vorm en met dat folie, alleen daarom zou ik al voor andere kwark gaan :p

Haha ja, het concert zelf bijwonen is geen straf, maar 8 uur in de rij staan in de regen en wind is wel k*t, maar we hebben wel gelachen hoor. Thanks voor je respect :D Haha ik ben ook wel eens bij een concert van Borsato geweest, met mijn moeder!

Ik ga er van uit dat mijn schenen volgende training weer helemaal in orde zijn, zou jammer zijn als ik die training ook moet afzeggen. Ik weet dat rust soms goed is, maar leuk is het nooit.

Ja klopt, maar carbs maakt me eigenlijk voor bulk helemaal niets uit, ik voeg er toch krenten aan toe. Die rechthoekige kwark bakken van de AH zijn wel echt onhandig qua vorm en met dat folie, alleen daarom zou ik al voor andere kwark gaan :p

En die kwark is echt een ramp om te mengen met Casein, zo vast als cement :D

MAIN LIFTS

Squat
10x50
5x80
5x5x100
Easy.

Bench press
8x60
5x5x85
Viel erg tegen, ik ben bang dat ik binnen een paar trainingen vast loop (al heb ik nog wel wat te rekken met de rust tijd tussen sets), wel vroeger dan ik had verwacht. Ik ben nooit goed geweest in medium/high rep bankdrukken maar hoopte er op deze manier lekker in te rollen.

Pendlay row
12x40
5x5x85
Goed te doen.

ASSISTANCE

French press
12x30
10x40
8x40

Incline flyes, stretch zo diep mogelijk
12x16
8x16

Overhead dumbbell extensions (2 handen, 1 dumbbell)
12x24

Dips
8xbw

Overige comments; Calf press overgeslagen om scheenbeen extra rust te geven, pijn is nu helemaal weg. Triceps voelen wel licht geirriteerd, misschien dat dat ook wel invloed heeft op mijn bench en dat ik die even uit de assistance oefeningen moet laten.
Tijd; 60min.
Post workout meal; 125gr spaghetti met 87,5gr soja-gehakt, 200ml pastasaus, 20ml olijfolie en 20gr kaas (~800kcal) en een liter chocomelk (890 kcal). Beetje misselijk daarna :p
Kcals over totale dag; ergens tussen 3500 en 4000
Gewicht na training; 85kg, lijkt weer te stijgen en sta weer wat voller.

Goed bezig Bob, hoop dat je die BP nog wat omhoog kan krijgen!

In!

Leuk, een vegetariër, die kom je hier niet vaak tegen. Ik ben zelf momenteel wat je noemt een pescotariër. Geen vlees, wel vis. Was ooit veganist, maar dat vond ik echt te lastig met m'n sport, zodoende bezweken...

Anyway, ben benieuwd hoe ver je komt met SL5x5! :)

In!

Leuk, een vegetariër, die kom je hier niet vaak tegen. Ik ben zelf momenteel wat je noemt een pescotariër. Geen vlees, wel vis. Was ooit veganist, maar dat vond ik echt te lastig met m'n sport, zodoende bezweken...

Anyway, ben benieuwd hoe ver je komt met SL5x5! :)

Welkom!

Klopt, dat zijn er maar weinig. Veganist is inderdaad bijna niet te doen, als vegetariër kan je je eiwitten nog aardig goed uit zuivel en eieren halen. Ik doe het niet slechter dan de gemiddelde alleseter denk ik. Met daar nog vis bij is dat helemaal geen probleem meer. Waarom heb je gekozen om wel vis te eten als ik vragen mag?

Ben ik ook benieuwd naar!

Terug
Naar boven