Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Armen waren flink geschaafd en blauw. Dat blauwe maakt me niet zoveel uit maar mijn onderarmen moet ik volgende keer wel even wat aan doen. Nu plakt mijn trui steeds vast aan die schaafwond en het ziet er smerig uit. De spierpijn van de training is wel awesome, mn quads, biceps, onderarmen en onderrug voelen goed beurs.
Morgen weer een bench training.Thanks, jij impressive guns man!
Jij komt er ook wel bro+1
****ing jelly op je, brah! Streeffysiek voor mij
(no homo)
Gewoon volhouden en hameren op voeding! Nee.

Absoluut! Alles kapotZo jij hebt je lekker kunnen uitleven bij die strongman meet!

Van hetzelfde man, en ik vergeef je ook wel dat je me in eerste instantie vergeten wasHaha nicewas goed je erbij te hebben Bob! Wel k*t dat je nu terug moet voor je andere kies
![]()
De ganzenoptocht achteraf was ook een hele ervaring 
Ach pijn is zo relatief

Lol sorry manVan hetzelfde man, en ik vergeef je ook wel dat je me in eerste instantie vergeten wasDe ganzenoptocht achteraf was ook een hele ervaring
![]()

Ik vond het humorLol sorry man
Ja die ganzenoptocht...geen idee wat mensen bezielt om daar mee te beginnen![]()

Thanks baas
Ik heb jou niet zoveel in actie gezien maar het zal jou ook zeker wel goed af gaan af te lezen aan je fysiek 
Achja gewoon weer even uitstellen, of een verkorte versie bedenken die ik voor 25 oktober kan afronden.Ja, superbruut die strongman meet! Wel balen dat je kies roet in je trainingsplannen gooit man.
Thanks voor de tip, kan die website alleen hier niet openen. Kan geblockt zijn.sleeves zijn goedkoop en kwalitatief bij strengthshop.de
Thanks manWoww klinkt gaaf man die strongman meet!
Voor een volgende meet hou ik me bij deze sowieso aanbevolen
Echt forse gewichten die je ook verzet hebt, zal er wel impressive uit gezien hebben!
Foto's op je facebook zagen er in ieder geval bruut uit!!
Zal aan je denken als ik weer ga, kunnen we de brandstofkosten ook delen, scheelt weer.=$
Thanks baas, wat moeten de stones voor de volgende keer worden dan?Laadrace erg netjes man, stones ook voor eerste keer! Enne die spierpijn is part of the game.![]()

Zal vanavond thuis even kijken