Fitness Seller

Log bob k

impressive laadrace man!

Wordt er hier ook nog getraind :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.824
Zondag heb ik mijn eerste Strongman training gehad bij SMTK met een aantal andere dbb-ers, dat was echt hard dood gaan, maar erg leuk en leerzaam. Toffe gasten en een prachtlocatie met goed materiaal. Zeker vaker doen!

-Squats op Sally - liedje met 60 kg (argh **** sally, net niet alle squats gehaald)
-Tyre flips, stuk of 8 gehaald, paar keer niet gehaald omdat ik niet voldoende grip kreeg of weg gleed op de grond. Had wel een wat zwaardere band, hoeveel kg weet ik niet, iemand? Ik deed met Bert mee. Na wat tips van Raf ging het wel beter.
-Stone shouderen, 90 kg, stuk of 8 keer gelukt. 110 geprobeerd maar kreeg m niet boven mn borst uit.
-Yoke 30 meter, ik geloof 3x 180 kg en 1x210. Voelde in het begin wat instabiel in mn knieen maar later beter.
-Laadrace; 4 biervaten met verschillende gewichten (60-90-100-120 kg ofzo?) 15m lopen en vervolgens op stapel pallets tillen. twee keer de 4 biervaten erop gekregen, 140kg vat wat er ook nog was niet geprobeerd.
-Stone walk 30m, 90kg lukte niet, 70 kg wel.
-One-arm overhead fat dumbbell press 2x42,5 (met leg drive)

Helemaal gesloopt :D Armen waren flink geschaafd en blauw. Dat blauwe maakt me niet zoveel uit maar mijn onderarmen moet ik volgende keer wel even wat aan doen. Nu plakt mijn trui steeds vast aan die schaafwond en het ziet er smerig uit. De spierpijn van de training is wel awesome, mn quads, biceps, onderarmen en onderrug voelen goed beurs.

Gisteren (maandag) hebben ze mn verstandskiezen links eruit gehaald wat niet echt vlot verliep. De onderkant moesten ze de kies in 4 stukken boren en een stukje bot weghalen om hem eruit te krijgen, ze waren 40 minuten bezig met die ene kies. Voor de andere kant mag ik 25 oktober terug komen, smolov moet ik dus weer uitstellen grr.

Gek genoeg heb ik vandaag minder last van mn kaak dan van mijn onderarmen en spierpijn :roflol: Morgen weer een bench training.

Thanks, jij impressive guns man!
+1
****ing jelly op je, brah! Streeffysiek voor mij :o
(no homo)
Jij komt er ook wel bro ;) Gewoon volhouden en hameren op voeding!
Wordt er hier ook nog getraind :trollface:
Nee. :trollface:

Zo jij hebt je lekker kunnen uitleven bij die strongman meet!

Haha nice :D was goed je erbij te hebben Bob! Wel k*t dat je nu terug moet voor je andere kies :mad:

pain pain and more pain :)

• #1.828
Zo jij hebt je lekker kunnen uitleven bij die strongman meet!
Absoluut! Alles kapot:D
Haha nice :D was goed je erbij te hebben Bob! Wel k*t dat je nu terug moet voor je andere kies :mad:
Van hetzelfde man, en ik vergeef je ook wel dat je me in eerste instantie vergeten was :trollface: De ganzenoptocht achteraf was ook een hele ervaring :roflol:
Ach pijn is zo relatief ;)

Van hetzelfde man, en ik vergeef je ook wel dat je me in eerste instantie vergeten was :trollface: De ganzenoptocht achteraf was ook een hele ervaring :roflol:
Lol sorry man :sad:

Ja die ganzenoptocht...geen idee wat mensen bezielt om daar mee te beginnen :roflol:

sterk kerel!

• #1.831
Lol sorry man :sad:

Ja die ganzenoptocht...geen idee wat mensen bezielt om daar mee te beginnen :roflol:
Ik vond het humor :D

Thanks baas :) Ik heb jou niet zoveel in actie gezien maar het zal jou ook zeker wel goed af gaan af te lezen aan je fysiek ;)

Wie kan mij adviseren op het gebied van sleeves enzo? Ik zou graag goede sleeves/straps willen hebben voor mn knieen en ellebogen. En wellicht ook iets om wat meer huid op mn onderarmen te houden als ik vaker stones wil gaan tillen. Alle tips zijn welkom!

Ja, superbruut die strongman meet! Wel balen dat je kies roet in je trainingsplannen gooit man.

tumblr_inline_mq5tqnaPh91s233f9.gif

sleeves zijn goedkoop en kwalitatief bij strengthshop.de

Woww klinkt gaaf man die strongman meet! :D
Voor een volgende meet hou ik me bij deze sowieso aanbevolen ;)

Echt forse gewichten die je ook verzet hebt, zal er wel impressive uit gezien hebben!
Foto's op je facebook zagen er in ieder geval bruut uit!!

Goed je best gedaan als strongman!

Laadrace erg netjes man, stones ook voor eerste keer! Enne die spierpijn is part of the game. :o

• #1.837
Ja, superbruut die strongman meet! Wel balen dat je kies roet in je trainingsplannen gooit man.
Achja gewoon weer even uitstellen, of een verkorte versie bedenken die ik voor 25 oktober kan afronden.
sleeves zijn goedkoop en kwalitatief bij strengthshop.de
Thanks voor de tip, kan die website alleen hier niet openen. Kan geblockt zijn.
Woww klinkt gaaf man die strongman meet! :D
Voor een volgende meet hou ik me bij deze sowieso aanbevolen ;)

Echt forse gewichten die je ook verzet hebt, zal er wel impressive uit gezien hebben!
Foto's op je facebook zagen er in ieder geval bruut uit!!
Thanks man ;) Zal aan je denken als ik weer ga, kunnen we de brandstofkosten ook delen, scheelt weer.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 13:23 ----------

Goed je best gedaan als strongman!
=$
Laadrace erg netjes man, stones ook voor eerste keer! Enne die spierpijn is part of the game. :o
Thanks baas, wat moeten de stones voor de volgende keer worden dan? :D
true dat.

Het was leuk je erbij te hebben man, goed sterk

Terug
Naar boven