- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Het was ook leuk om dè Sanca ontmoet te hebben! Dank

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooi schema lijkt me dat man. Apart! Hoe kom je op dat schema? Ik heb volgens mij eens een keer een artikele gelezen op Tnation mbt 1/6 wave loading.
En mn onderarmen moeten eerst weer wat vel teruggroeien
Over een maandje ofzo? Dan zorg ik ook dat ik sleeves enzo heb.Ik wil trouwens de volgende training bij SMTK wel vast inplannen, anyone?
.
In nederland kun je ook strongman trainen hejij woont bij nijmegen als ik me nie vergis?
En goeie training, kende dit principe nog niet

Ik dacht dat Arno & Thomas ook op regelmatige basis willen terugkomen, misschien kan je met hen afspreken?
Ik overweeg dit ook wel.

Ik ga sowieso vaker om men lifts te verbeteren en af en toe wat events! Dus laat maar iets weten
Same here, ik wil volgende maand of eind deze maand wel iets plannen!
En graag gedaan van die straps![]()
Shit Bob..bodybuilding verliest grip op je...je wordt aangetrokken door de 'darkside' wat strongman heet
Tof te zien dat de setup van de bench goed werkt! En al met al een erg sterke training weer kerel..maar goed een strong-man was je al![]()
moaaar gains! Als ik mn voedsel netjes hou dan zal ik er fysiek alleen op vooruit gaan! En een baardje staat me prima 
Heb je iets tegen chocomelk, pannekoek?Ik heb er alleen een chocomelk snor van overgehouden![]()

allemaal maandelijks naar Herentals![]()
Ik ben er ook bij
Als dat zou lukken zou dat top zijn! Wel zou het fijn zijn als er nog iemand anders uit nederland mee zou rijden om de benzinekosten wat te drukken.

Als dat zou lukken zou dat top zijn! Wel zou het fijn zijn als er nog iemand anders uit nederland mee zou rijden om de benzinekosten wat te drukken.
McMetronome (je vindt hem in mijn log) wilt misschien wel eens een keer meekomen. Leuke knul, en ook een NL-er!