Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'van waar' is hij?
Mitrenz (Tim) gaf ook al aan de volgende keer wel mee te willen gaan.

Thanks man!
Hmm nee niet echt, dan zouden we hoogstens vanaf Den bosch of Eindhoven in 1 auto kunnen rijdenZuilen, in Utrecht. Geen idee of dat dicht bij jou is of niet![]()

Hmm nee niet echt, dan zouden we hoogstens vanaf Den bosch of Eindhoven in 1 auto kunnen rijden![]()

McMetronome (je vindt hem in mijn log) wilt misschien wel eens een keer meekomen. Leuke knul, en ook een NL-er!

'van waar' is hij?
Mitrenz (Tim) gaf ook al aan de volgende keer wel mee te willen gaan.

Utrecht is een beetje om hehe maar we kijken tegen die tijd wel even.Ik leef in mijn log
Utrecht idd. SMTK is een strongman-gym? Vond t wel inspirerend wat jullie vorige keer hadden gepresteerd inderdaad![]()
En terecht!
Zal mn best doenzorg dat je naar SMTK komt op een dag dat ik ook kom!!![]()
misschien weer even gezamenlijk afspreken.Er is een kerel die onlangs aantal maanden bezig is bij SMTK.
In begin kon hij de 'grote' crossfit tire niet eens van de grond krijgen.
Nu flipt ie em al alleen.
Dus wie zegt dat bij smtk geen gains gehaalt worden,trekt maar de badstop eruit.
Gewoon komen, lekker gainen
Bye gainz
jaaaa okeeeee.
Tis goed tis goed.
Ik post al niets meer in de BB sectie ! (srs)
was jij er zondag ook bij trouwens?Was ie zeker! Hij zat in sanca z'n nekHaha nee je bent van harte welkom in mijn log. Ik kan altijd wel lachen om jouw posts in andere logswas jij er zondag ook bij trouwens?

Voor je eigen facebook fan pagina te hebben ben je wel lichtgeraakt gleckmeister!euhm, sanca zat in mijn nek ?
Laatste post in BB sectie.
R.I.P.