XXL Nutrition

Log bob k

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.884
Training gisteren, UB;

Warming up
Uitgebreid (ruim half uur) benen/heup rollen en rekken, shoulder dislocations, face pulls, pushups, pull-ups

Bench press 1-6-1-6-1-6
20x20
16x50
10x70
8x90
3x100
1x110
1x115
6x95
1x120
6x100
1x120 (net een tikje hulp nodig gehad)
6x100
De volgende keer ga ik bij de 6reppers door tot falen, nu had ik nog wel wat in de tank.

Pull-ups
12x
12x
10x
8x

Dips
12xbw
10xbw +20
8xbw +30
5xbw +40 +2 negatieven

Dumbbell row
10x40
6x52 (40+12 kg dumbbell aan elkaar geknoopt, maar is niet handig)
10x40 + cable op 80 (met cable aan dumbbell bevestigd, is al wat beter)
volgende keer doe ik gewoon one-arm barbell rows..

Incline cable flyes
16x12.5
12x12.5
12x12.5

Cable triceps pushdown
16x35
12x42
12x42

Side raises
Dropset: 10x12 10x7
Dropset: 6x16 6x12 8x7

V-grip pulldown
16x67
10x87

Eind. Volgende training wat meer nadruk op rug/biceps. Gewicht na training: 88kg (****, moet echt meer eten)

Ah ja typefoutje, my bad :devil:
(no homo)

Master blaster strict press (srs) jonge :D
(srs?)

Laatst bewerkt:
Ik blijf die kracht van je echt gruwelijk vinden bro.
Mooie bench press, ik wou dat ik het je kon nadoen.

En wanneer je gewicht stabiel blijft is het tijd om terug te grijpen naar pizza quatro formaggi & chocomelk :eyebrow:

Damn, sterk Bob!

Lekker training bob!
Dit is nu dus Smolov?
Ziet er wel killing uit 1rep en dan 6reppers.
Zou persoonlijk niet tot falen gaan hinder je wellicht je progressie verderop mee!

Idd nice reps op je BP bro.

• #1.890
Ik blijf die kracht van je echt gruwelijk vinden bro.
Mooie bench press, ik wou dat ik het je kon nadoen.

En wanneer je gewicht stabiel blijft is het tijd om terug te grijpen naar pizza quatro formaggi & chocomelk :eyebrow:

Stiekem had ik al wat van de pizza gesnoept :$ Chocomelk is onvermijdelijk ben ik bang. Al ga ik die dan wel zelf maken met choco whey, soja melk, dextrose en MCT oil :eyebrow:

Dank Erik!

Lekker training bob!
Dit is nu dus Smolov?
Ziet er wel killing uit 1rep en dan 6reppers.
Zou persoonlijk niet tot falen gaan hinder je wellicht je progressie verderop mee!

Haha nee man, smolov jr is dag 1 6x6 dag 2 7x5 dag 3 8x4 en dag 4 10x3 met bijbehorende percentages en verhogen.

Dit is het 1-6 principle van Poliquin (heb een paar posts terug links gepost)

Thanks broeder.

Flinke serie benchpresses bob! Sterke shit.

• #1.893
Een tijd terug heb ik een jongen in mijn gym gesproken die ook fanatiek Crossfit doet, en die heeft me uitgenodigd vanavond mee te doen met een training, is in een speciale crossfit gym. Dus we zullen eens zien :D

Flinke serie benchpresses bob! Sterke shit.

Thanks Bart!

Een tijd terug heb ik een jongen in mijn gym gesproken die ook fanatiek Crossfit doet, en die heeft me uitgenodigd vanavond mee te doen met een training, is in een speciale crossfit gym. Dus we zullen eens zien :D
Ben benieuwd wat je daarvan vind Bob!

Crossfit heeft nu eenmaal geen hele goede naam in de bodybuilding wereld..:rolleyes:

• #1.895
Ben benieuwd wat je daarvan vind Bob!

Crossfit heeft nu eenmaal geen hele goede naam in de bodybuilding wereld..:rolleyes:

:roflol: klopt, ik twijfelde ook of ik het hier ging melden haha. Qua kracht en massa bouwen doet het onder aan een goede workout zoals wij hem kennen, maar voor conditie is het wel leuk. Beetje afwisseling ;)

Crossfit is zeker leuk om eens te doen.
Maar ben er zelf achter gekomen dat het krachttraining niet kan vervangen voor me...
Tevens is het echt ook heel technisch wil je het op goed niveau kunnen beoefenen, ik ben er te lomp voor :p

Dit is het 1-6 principle van Poliquin (heb een paar posts terug links gepost)

Oké ga ik dat eens checken thanks :thumbs:

Aparte training methode dat 1-6-1-6 etc.
Bevalt wel?

Ik heb ook al eens met de crossfitters mee gedaan, deed het nog prima ook :D

• #1.899
ah fuark heb ik vanmorgen die crossfit training hier neergezet, is hij nu weg, zal wel iets verkeerd gegaan zijn. Opnieuw dus:

Corssfit training gisteren:

Ik was 5 minuten te laat dus had de warming up gemist. We begonnen met full squats, 4 seconden negatief, 1 seconde onderin vasthouden en explosief omhoog. We moesten opwerken richting 5RM en daar 3 sets mee doen.

5x20
5x40
5x60
5x100
5x120
6x130
5x130

130 was met die uitvoering al zwaar genoeg.

Dan door naar de WOD: Deadlift en box jumps, 3 sets van elk, 21-15-9 reps, in een zo kort mogelijke tijd.

21x120 DL
21x box jumps
15x120 DL
15x box jumps
9x120 DL
9x box jumps

Tijd: 9m16s
De snelste tijd was tegen de 6 minuten (wedstrijd-crossfitter) en de slechtste tijd 13 en nog een beetje, en er waren er ook nog wat die met minder gewicht deadliftten.

Kracht was het probleem niet, maar conditie.. Ik moest regematig 10-20 seconden stoppen omdat ik zwart begon te zien. Ook box jumps ben ik niet echt sterk in. Ik vind het wel een uitdaging om nog eens mee te doen, maar het is echt geen vervanging voor mijn normale trainingen, hoogstens een aanvulling.

Ik moet wel zeggen dat mijn rug vandaag van onder tot boven spierpijn ondervindt :P

Crossfit is zeker leuk om eens te doen.
Maar ben er zelf achter gekomen dat het krachttraining niet kan vervangen voor me...
Tevens is het echt ook heel technisch wil je het op goed niveau kunnen beoefenen, ik ben er te lomp voor :p

Oké ga ik dat eens checken thanks :thumbs:

Klopt. Hehe ja dat ken ik ;)

Aparte training methode dat 1-6-1-6 etc.
Bevalt wel?

Bevalt erg goed zelfs. Na die singles voelen die 6reppers als lucht in je handen, dat is echt een magisch effect. Probeer het maar eens met benchen.

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 14:13 ----------

Ik heb ook al eens met de crossfitters mee gedaan, deed het nog prima ook :D

Haha daar had ik bij willen zijn :D

Deed je het qua conditie ook goed? Want dat viel me wel tegen. Maarja normaal gesproken duurt voor mij een setje maximaal 30 seconden gevolgd door 2-6 minuten rust dus dan is dit ook wel heel iets anders.

Ik ging dood en zo maar kon qua conditie mee (snelste tijd WOD), daar zit mijn thai boks achtergrond natuurlijk ook nog voor iets tussen :)

Terug
Naar boven