Fitness Seller

log chrisk

Wat heeft nou weer met hulp en therapie te makenop een sport forum? Funzig ventje ben je.
Screenshot_20241013_223146_Chrome.jpg
Het is blijkbaar nooit saai op de boot...
:p

Cognitieve Gedrags Therapie, maar dan Engels: Cognitive Behavourial Therapy (of zoiets)

Wat heeft dit nou weer met hulp en therapie te maken op een sport forum? Funzig ventje ben je.
Screenshot_20241013_223146_Chrome.jpg
Kende trouwens deze band niet zo even nummertje luisteren.

Update: Klinkt als een varken dat verkracht word met instrumentalen er onder. Precies wat ik er van verwacht had. Heel bruut.

Update2: tussen de nummers door zit audio van een vrij heftige SM sessie geplakt. Heel bruut. Had de trannen op de wangen staan had dit niet aan zien komen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.646
  • #3.648
Morgen bellen n.a.v. een open sollicitatie. Ik dacht: als er geen vacature is dan heb je ook geen concurrentie.

Think About It GIF by Identity

Bekend bedrijf met een technische dienst waar ik zelf ook mee gewerkt heb wat mij wel interessanter lijkt dan vele andere developer banen, en werken gewoon volledig remote.

Morgen bellen n.a.v. een open sollicitatie. Ik dacht: als er geen vacature is dan heb je ook geen concurrentie.

Think About It GIF by Identity

Bekend bedrijf met een technische dienst waar ik zelf ook mee gewerkt heb wat mij wel interessanter lijkt dan vele andere developer banen, en werken gewoon volledig remote.
Wat goed zeg, ik hoop dat het wat gaat worden!

Eerste rondje is van jou straks

Ik duim!! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

• #3.653
Had ook nog gebeld met werkbegeleiding voor autismespectrum/hoogbegaafden maar die zeggen mij niet te kunnen helpen. Begeleiden ook maar naar werkgevers die een paar dagen op kantoor eisen en daar selecteren ze echt op.

• #3.654
Belletje ging goed, net op tijd want er zou binnenkort wel een vacature voor komen :eek: Gaat mij voorleggen. :thumbup:

Had ook nog gebeld met werkbegeleiding voor autismespectrum/hoogbegaafden maar die zeggen mij niet te kunnen helpen. Begeleiden ook maar naar werkgevers die een paar dagen op kantoor eisen en daar selecteren ze echt op.
Hoogbegaafd zeg je. Wat was je score bij je laatste IQ test?
De mijne was een jaar of 12 geleden, 132 kwam daar uit.

Niet dat ik zo hyperintelligent ben maar dat terzijde.

• #3.657

Lang geleden en geen begeleide ofzo, maar hoog genoeg dat ik ze nu niet meer durf te doen uit angst voor teleurstelling. Het resultaat hangt ook erg af van het type test, of het taalvaardigheid meeneemt, blabla een score is maar een cijfertje welke verre van vast staat. Moet het geloof ik ook niet doen tijdens depressie of met stress en dergelijke want dan scoor je geheid lager.

Schijnt nu ook niet meer nodig te zijn voor de classificatie. Voorheen was het gewoon een noemer voor een hoog iq van 130+, en zo ken ik het ook, maar nu kan het breder gezien worden.

Moet het ook eigenlijk uit een gesprek kunnen merken aan iemand, zo schatte de pohggz mij ook in.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: K82
  • #3.658

Het gaat er meer om hiermee misschien geen goede sociale aansluiting te kunnen vinden, of daardoor tegen issues lopen tijdens het opgroeien, school, etc. Wat veel kan overeenkomen met kenmerken of klachten van het autisme spectrum, ad(h)d.

Veel lukt het ironisch niet om hun studie af te maken. Of studie/werk niet op hun niveau. Vatbaarder voor depressie en burnouts geloof ik ook.

Terug
Naar boven