Fitness Seller

log chrisk

Feest, hij heeft een sollicitatie lopen. Daarnaast is het wetenschappelijk bewezen dat BBforum zorgt voor een daling van 20 IQ-punten.

Feest, hij heeft een sollicitatie lopen. Daarnaast is het wetenschappelijk bewezen dat BBforum zorgt voor een daling van 20 IQ-punten.
Leg eens uit hoe iets wetenschappelijk bewezen wordt. (Het slechtste maar meest algemene antwoord is 'door een wetenschapper'.)

Laatst bewerkt:
Leg eens uit hoe iets wetenschappelijk bewezen wordt. (Het slechtste maar meest algemene antwoord is 'door een wetenschapper'.)
Heel toevallig ben ik nu bezig met een Hypothese Test voor mijn thesis maaar het is dat ik al een uur op het forum zit en ben vergeten hoe dit nou eigenlijk echt werkt. Ik zal op een later moment even kijken of dit reproduceerbaar is wanneer ik ben bijgekomen van het intensief uurtje bbforum

Heel toevallig ben ik nu bezig met een Hypothese Test voor mijn thesis maaar het is dat ik al een uur op het forum zit en ben vergeten hoe dit nou eigenlijk echt werkt. Ik zal op een later moment even kijken of dit reproduceerbaar is wanneer ik ben bijgekomen van het intensief uurtje bbforum
Je weet het dus niet.

Test voor je testes zeker.

Je weet het dus niet.

Test voor je testes zeker.
???

Geen idee met wie en hoe ik in discussie ben geraakt onder een Chrisk log over wetenschappelijk bewijs.

Kort gezegd: hypothese testen, herhaalbare expiremten, objectieve gegevens, reproduceerbaar en peer review. Of ben je zo iemand die nu als een wijsneus gaat zeggen: niks is officieel bewezen want het kan altijd weerlegd worden door nieuwe herzieningen mweeeeh

???

Geen idee met wie en hoe ik in discussie ben geraakt onder een Chrisk log over wetenschappelijk bewijs.

Kort gezegd: hypothese testen, herhaalbare expiremten, objectieve gegevens, reproduceerbaar en peer review. Of ben je zo iemand die nu als een wijsneus gaat zeggen: niks is officieel bewezen want het kan altijd weerlegd worden door nieuwe herzieningen mweeeeh
Dat was een test.

Hint:

Bijlagen

• IMG20241017130101.jpg
    IMG20241017130101.jpg
    114,2 KB · Weergaven: 27
Je zou het af en toe wel gaan denken. Gelukkig zegt de IQ test helemaal niets over intelligentie. Als je een beetje kritisch bent, ga je je ook afvragen hoe de maker van zo'n test de intelligentie van echt slimme mensen denkt te kunnen gaan meten. Het denkvermogen van zo'n psycholoogje zit namelijk veel dichter bij de mensapen dan bij Newton, Darwin of Einstein. Met andere woorden, de normale verdeling van het IQ is helemaal niet terug te vinden in de verdeling van origineel probleemoplossend denken. Toen ik na de middelbare school biologie ging studeren in Leiden, Groningen en op Texel was ik aanvankelijk zwaar onder de indruk van de colleges van de docenten; totdat ik erachter kwam dat ze iemand anders napraatten en zelf weinig toe te voegen hadden. Die zaten dus ook net boven die andere primaten. Het lijkt dus we alsof er disruptieve selectie is op intelligentie.

Laatst bewerkt:
  • Heart
Waarderingen: K82
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.679
Belletje ging goed, net op tijd want er zou binnenkort wel een vacature voor komen :eek: Gaat mij voorleggen. :thumbup:
Sterker nog die hebben ze vrijdag geplaatst. :o

Nouja, voor een medior ipv senior, maar goed.

Zouden mij donderdag of vrijdag nog bellen voor verder vervolg, maar niet gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.680

Terug
Naar boven