Hoe gaat het met de training?
Het gaat het gaat.
Ik kom er niet uit met te veel gedachtes eromheen en wat ik allemaal zou kunnen en willen zeggen en uitdenken dus ik plemp maar wat neer..
- Sinds mei afgevallen van 106 naar 99 kg, nog net niet tevreden. Als het goed is moet ik weer 96-98 gaan zijn om echt droog te blijven
- Ik probeer te zoeken hoe ik nog qua sets en reps wil trainen wat niet te veel en te zwaar is maar ook niet te weinig, een goed effect geeft en effectief voelt.
- floor press en db ohp gaan even iets achteruit tov hoe sterk ze eerder dit jaar gingen. Misschien door het afvallen of misschien door het niet goed te doen met sets+reps of misschien door indelen van de oefeningen in trainingen of misschien soms heb je dat gewoon een tijdje het kan niet altijd maar gelijk blijven of misschien wordt ik oud. Beetje kijken wat ik daarmee wil
- wou weighted ring dips weer proberen om floor press mee te vervangen en ik kan goed diep zakken maar vond het niet meer lekker voelen in/rond de schouders
- blijf twijfelen over indeling, ohp bij chest dag vind ik niet fijn ik geef het liever z'n eigen dag dan wordt het elke dag trainen
- squat en rdl gaan wel ok maar ik heb in die trainingen eigenlijk geen energie meer over voor assistance
- ik probeer flexibiliteit in de benen te verbeteren voor splits maar daar tijd en energie voor vinden is moeilijk
Ik wil minder nadruk in mijn leven op trainen zetten zodat ik meer tijd en makkelijkere tijden vrij heb voor wat van de maatschappij zou moeten of om makkelijk ook andere dingen te kunnen doen. Bijvoorbeeld niet elke dag trainen, en ik had het de laatste tijd naar de avond geschoven ipv eind van de middag maar dan wordt het trainen een beetje een verwaarloosde nagedachte en blijft er ook niks meer van de avond over. Het beste gaat alles toch als ik het de plek kan geven die het voor mij nodig heeft dus wel elke dag en wel iets meer midden op de dag - daar waar het ook naartoe moet schuiven als ik 's avonds iets ga doen. Maar dan bezet het wel de dag zo erg, heb dan nooit het gevoel dat ik gewoon vrij ben om van alles te doen en het leven alleen maar eat sleep train repeat kan zijn. Maar niet dat ik iets anders te doen heb. Maar dat zou wel moeten.