- Waardering
- 12.184
Volgens mij ook niet zo goed voor de T levels.Ik word er wat onrustig van en soms wel meer dan een beetje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij ook niet zo goed voor de T levels.Ik word er wat onrustig van en soms wel meer dan een beetje.
Zou zomaar kunnen, daar heb ik me nooit mee beziggehouden.
Goede oefening, echt nodig voor delts, maar wel erg jammer dat het met een beetje degelijk gewicht meer inspanning kost (om goed te doen) dan zware compounds en met elke kg erbij wordt dat nog erger
Kan er staand ongeveer 20 reps mee dus zou misschien nog zwaarder moeten maar daarmee is de uitvoering niet echt goed te doen en op een gegeven moment is het niet leuk meer om steeds al die reps mee te moeten maken. Echt voluit gaan zou ik eigenlijk 4-6 sets 20-25 reps moeten pfffffffffGoede oefening, echt nodig voor delts, maar wel erg jammer dat het met een beetje degelijk gewicht meer inspanning kost (om goed te doen) dan zware compounds en met elke kg erbij wordt dat nog ergerKan er staand ongeveer 20 reps mee dus zou misschien nog zwaarder moeten maar daarmee is de uitvoering niet echt goed te doen en op een gegeven moment is het niet leuk meer om steeds al die reps mee te moeten maken. Echt voluit gaan zou ik eigenlijk 4-6 sets 20-25 reps moeten pfffffffff
Ook een goede:
M'n beste resultaat voor delts was toen ik ze (elke dag) met 1 hand deed voor 4x20 reps met 24 kg ofzo. Weet niet of het meer swings werden maar werkte wel erg goed. Nooit meer gelukt om met een normale (uit te houden) training te evenaren.
Ik heb gewoon over heel lange tijd steeds met 4x15-20 reps opgebouwd en op naar een db zwaarder als dat lukte.Dan moet ik misschien mijn side raises ook wat zwaarder gaan pakken. Zit nu altijd rond de 8-12 kilo. Morgen maar eens met 16 beginnen.
Was vandaag ruim 1.5 uur. Rust tussen setsWaarschijnlijk is het al eens gezegd maar waarom zo korte trainingen?

Al gauw 1.5 uur voor 2 oefeningen.
Heb ook veel rust nodig en het is systemisch heel zwaar allemaal. En alle zooi steeds neerzetten, schijfjes op dumbbells doen, etc. Opwarmen 10-15 minuten, 4-5 setjes minstens een half uur, 5-10 minuten rust tussen oefeningen, x elke oefening.
pfff
Vind je dat een leuke manier van trainen? Wat doe je in alle rusttijd?
Nee maar doen er mensen deze reps*gewichten met minder rusttijd en maken daarmee progressie? Als iemand een leukere manier van trainen weet die ook beter resultaat geeft hoor ik het graag.

Bijkomen
Wat werk als ik dat te doen heb. Deed een tijdje aim training maar nu liever op een later moment in de dag want cns is s'ochtends nog niet zo reactief. Of daytrading als ik geen werk heb en focus er op kan houden en het wat oplevert.Ik vermoedde wel dat je dit doet omdat het werkt, maar ik vroeg het me gewoon af.Nee maar doen er mensen deze reps*gewichten met minder rusttijd en maken daarmee progressie? Als iemand een leukere manier van trainen weet die ook beter resultaat geeft hoor ik het graag.
Merk ook al dat 4 sets per oefening te weinig zijn en ik er eigenlijk 5-6 moet doen. Misschien dan een minuutje minder rust en het aantal reps elke set wat verder laten vervallen. Maar met genoeg volume duurt het dan alsnog zo lang.
BijkomenWat werk als ik dat te doen heb. Deed een tijdje aim training maar nu liever op een later moment in de dag want cns is s'ochtends nog niet zo reactief. Of daytrading als ik geen werk heb en focus er op kan houden en het wat oplevert.
Vanochtend gewoon weer 1.5 uur door m'n wekker geslapen. Super irritant want dan schuift het ritme steeds verder op. En dan zou je denken lekker uitslapen maar dat is het niet, ik word alsnog moe of zelfs totaal gesloopt wakker.Ik moet eigenlijk eens proberen wat lichter of vroeger te eten voor het slapen gaan, kijken of dat helpt om minder uren slaap nodig te hebben. Nu eet ik 4 stuks vlees wat misschien wel tot 2330 duurt om weg te kauwen. Op zich goed dat er dan de hele nacht proteine verteerd wordt.
Er was een tijd dat ik makkelijk vroeg op kon staan, maar ik weet niet meer hoe ik toen at. Ik denk het meeste vlees s'middags en s'avonds laat een shake. Kan ik weer even proberen.