- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Wat vond je van mijn laatste karma berichtje?
Ik ga mijn best doen yasie.
ROFLOL!!
Interessant voorstel maar ik moet je jammer genoeg teleurstellen: ik ben namelijk liever de actieve homo. ALs jij dus een passieve rol wil aannemen, dan moet je maar eens langskomen.
Voor alle zekerheid toch maar duidelijk zeggen dat dit een grap is, he!!
---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------
training 12 december:
bench
5 x 60 vervolg van de opwarming
5 x 90 easy
3 x 110 zwaar maar traag en full depth, wel bijna verslikt/
1 x 130 pr poging (voor de vakantie al eesn 3 x 130 gedaan maar dat was voor de 2 maand durende break) Fail maar wel beste poging tot dusver.
2 x 115
5 x 100 pauzed PR (vorig record pauzed was 5 x 95 alhoewel ik dit niet zo vaak doe.
squat
5 x 90 voelde zeer zwaar aan voor een eerste set. Heb hier de lookworst die een half uur voorheen had gegeten er mooi weer uitgekotst.
3 x 100 gelukt maar pc crashte dus cam sloot file niet af.
1 x 135 pr poging, bijna gelukt. Volgende twee trainingen zware 5 x 5 sets doen en dan terug de 5/3/1
deadlift
5 x 110
3 x 130 was zeer makkellijk
1 x 175 pr poging, maar gefaald en bijna van m'n stokje gegaan na het staken van de poging.
ohp
1 x 90 pr poging. Big fail. Ik moet beseffen dat een drie recordpogingen in één training waanzin is.
--------------------------------------
conclusie van de training:
mag me niet meer laten meeslepen in mijn drang pr's te zetten. En langer wachten met een training want ik had nog maar net een zware maaltijd binnen en dat heb ik gemerkt.
Volgende keer dus terug mijn 5 x 5 schema tot op de letter volgen. Ik ga geen spontane pr's meer proberen zetten, tenzij het door mij opgestelde schema het voorschrijft. (dat is iedere 2 a 4 weken als ik me niet vergis).

.