Euratom
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap ook niet dat er zo weinig reacties zijn maar ik heb een vermoeden dat het aan mijn soms heftige, linkse reacties ligt in het forum waar men het over politiek heeft. Natuurlijk zou het veel leuker zijn moest ik hier meer positieve reacties krijgen hier.Grappig, wou ik eigenlijk ook vragen. Pas je je voedingsschema regelmatig aan?
Ik vind dit wel een onderhoudende log (buiten de paar maanden die je overgeslagen hebt), wel raar dat er zo weinig reacties zijn. Is nochtans wel leuk met die filmpjes.
Denk dat je beter nog 2 maaltijden kan invoegen dat eiwitrijk is. Het liefst om 15.00 en rond uur of 22.00. Denk aan kwark oid.
Ik snap wel waarom je weinig reacties krijgt. Je reageert vast weinig in ander logjes. Loggers vinden het heerlijk om een complimentje over hun training te krijgen in hun log dus als je dat doet bij anderen in hun log komen ze vanzelf dat ook bij jou in je log doen. Weet trouwens niet of je daar wel blij mee moet zijn want zoals nu blijft het mooi overzichtelijk en als je eens iets wilt vragen of weten open je toch gewoon een topic?
Je bent goed en serieus bezig zo mag ik het zien!
Sterke lifts, ik ga je volgen abbo
Tip: zou Myfitnespal gebruiken echt handig
Staan alle producten in van alle winkels gewoon hoeveel in voegen en staat er in kan je kiezen,
Middag ochtend avond en snacks
Zo kan je variëren met eten tog elke dag je e/k/v halen, en je komt ziezo aan!
Trouwens met dumbbell row, zorg dat je schouder meer op 1 punt blijft explosief naar boven dan spand je rug aan 1 sec hold en dan langzaam terug niet helemaal naar benden
Trouwens met dumbbell row, zorg dat je schouder meer op 1 punt blijft explosief naar boven dan spand je rug aan 1 sec hold en dan langzaam terug niet helemaal naar benden

My fitness pal, en voedingsschema's, geen idee of ik daar voldoende discipline voor heb. Ik ben namelijk iemand die constant het zelfde eet. Ik heb een zeer beperkte smaak
Maar vooral, mijn leven is heel onregelmatig. Ik werk op de meest vreemde uren (door een promotie kan ik nu vaker van thuis uit werken), ik moet rekening houden met mijn vrouw en kind (wat willen zij eten en wanneer gaan ze dan eten,...
Ja klopt, Dan doe je volgens mij goed, sterke bench press!, alleen waarom niet schijven van 15, 20 en 25kg kg?
via goog tevinden hier heb je de link":
http://www.myfitnesspal.com
Sins ik dit gebruik kom ik echt meer aan, door goede voeding.
Er is ook een app voor in android store dus je kan overal inloggen
Daarom kan je dat invullen weet je op en duur wat je eet, hoef je er nooit meer naar om te kijken,.
maar zorg altijd dat je genoeg kcal binnen krijgt anders komt je gewicht niet echt omhoog.
heb zelf 3 maanden op 73kg gestaan
. Ik heb je aimable discussie met Black Cobra gevolgd in het leven na de dood topic. Daar heb ik geen probleem mee zolang het maar gefundeerd is en niet verzandt in een partijtje schelden.
. Ik heb je aimable discussie met Black Cobra gevolgd in het leven na de dood topic. Daar heb ik geen probleem mee zolang het maar gefundeerd is en niet verzandt in een partijtje schelden.