AndroidHealthClinic

log Christian, papa van Yasmine

Bezoekers in dit topic

Ik heb vandaag een kleine 15 minuten gesport. MEt de weerstandsbanden heb ik de schouders getraind. Ook de bench press een beetje nagebootst en triceps press down. Gewoon om alles wat soepel te houden en wat te "onderhouden".
Hopelijk kan ik zaterdag terug ernstig trainen. Ik zal dan starten met dezelfde training als mijn laatste goeie training maar dan overal in 10 % of zo.
 
Heb nog steeds niet kunnen sporten. De antibiotica, zes dagen lang ingenomen, zonder enig positief effect. Integendeel. Ik hoest nog harder, ben heel erg moe. Symbicort heeft geen enkel effect. What the hell is going on.

Ik moet toch proberen de spieren wat te onderhouden door met de weerstandsbanden een paar oefeningen te doen, al verspreid ik het over de dag.
 
wat zou helpen als je moe bent? Niet gewoon moe maar gewoon echt moe?
Het zijn de gevolgen van de vele keren dat ik Covid heb gehad, en het feit dat mijn longen altijd wel al een probleem zijn geweest. Ik ben drie maand te vroeg geboren en dat heeft een impact op de rijping van de longen.
Die vermoeidheid zal wel geleidelijk aan verbeteren. Moet gewoon wat tijd over gaan. Maar ik heb geen geduld. Ik probeer nu veel te slapen, goed te eten, en af en toe licht de spieren een beetje uit te dagen, al is het maar heeeeeeel licht.
 
Zonet een heel klein beetje bench press gedaan.
25 x 20
15 x 40
10 x 50
10 x 60
10 x 70
10 x 80

Daarna moest ik stoppen want de klotewasmachine begon te dansen. Het is een nieuwe en ze staat niet pas. En ik heb twee uur de waterpas gezocht en niet gevonden.
 
Knikker op de bovenplaat leggen?
Succes met herstel.
 
Knikker op de bovenplaat leggen?
Succes met herstel.
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuCK HOE IK DAAR NIET AAN HEB GEDACHT!!! Probeer ik morgen. Nu nog een knikker vinden :)
 
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuCK HOE IK DAAR NIET AAN HEB GEDACHT!!! Probeer ik morgen. Nu nog een knikker vinden :)
Ze staat perfect. Ik had de waterpas gisteren gevonden. Maar.... ze blijft extreem bonken en schudden. Mediamarkt zal iemand sturen om eens te kijken; Ze mogen "den brol" terug meepakken. Ik ga wel ergens anders kopen. Ze wouden ze "herstellen".. Fuck that.
 
Een door kinkhoest geïnduceerde longontsteking volgens de arts. Vrijdag weten we het zeker.
 
Ze staat perfect. Ik had de waterpas gisteren gevonden. Maar.... ze blijft extreem bonken en schudden. Mediamarkt zal iemand sturen om eens te kijken; Ze mogen "den brol" terug meepakken. Ik ga wel ergens anders kopen. Ze wouden ze "herstellen".. Fuck that.
Gewoon effe in uw Franse colère schieten!
 
Ze staat perfect. Ik had de waterpas gisteren gevonden. Maar.... ze blijft extreem bonken en schudden. Mediamarkt zal iemand sturen om eens te kijken; Ze mogen "den brol" terug meepakken. Ik ga wel ergens anders kopen. Ze wouden ze "herstellen".. Fuck that.
MediaMarkt is sowieso een ballen tent. Maat van me zit ook al maanden te kutten met ze over een wasmachine die maar blijft bonken. Elke keer komen ze het "herstellen" en dan gaat het gewoon weer verder.

Die klote zaak heeft m'n oma ooit met een €1700 game pc naar huis gestuurd toen ze advies vroeg over een pc om te mailen met haar zus in Canada.
 
MediaMarkt is sowieso een ballen tent. Maat van me zit ook al maanden te kutten met ze over een wasmachine die maar blijft bonken. Elke keer komen ze het "herstellen" en dan gaat het gewoon weer verder.

Die klote zaak heeft m'n oma ooit met een €1700 game pc naar huis gestuurd toen ze advies vroeg over een pc om te mailen met haar zus in Canada.
Herkenbaar. Ik liep een tussen de televisies en hoorde de verkoper onzin vertellen aan een oma en opa die een televisie zochten voor hun kind die graag tekenfilms kijkt in zijn slaapkamer. Hij wou ze naar huissturen met een oled van 1500 euro of zo. Toen hij even weg was heb ik hen gezegd dat die kerel onzin verkocht en dat de beste televisie tot 1000 euro die ene lg was die ik zelf ook op het oog had. Die kostte 499 euro of zo toen. Ik heb hen gezegd: neem het referentienummer en vraag het eens aan een vriend of zo om te kijken op internet of het een goede televisie is. Ze zijn vertrokken zonder televisie en zwaaiden toen ze het hoekje verlieten. Ik word onnozel van die onzin.
 
Nog steeds heel erg ziek. Drie antibiotica kuren verder... nu is tevens de speekselklier verstopt... "ja, dat hadden we kunnen verwachten... die derde kuur is daar voor gekend". Leuk... bedankt dokter...
En nu??? "ja ik weet het eigenlijk niet zo goed meer... misschien eens een foto van de longen laten nemen?" Hoezo??? Stel je mij die vraag of stel je het voor??? Ondertussen blijk ik doodmoe, hoest als een honderjarige die wacht op een longtransplantatie...
 
De allerlaatst ontvangen behandeling lijkt te werken. Ik voel me minder moe, ik lijk minder kortademig.... Morgenavond moet ik de arts contacteren. Voel ik me effectief beter dan is het nog tot zondag rusten en dan maandag eindelijk terug gaan werken. Is de verbetering van vandaag maar tijdelijk en is het morgen terug slechter of herval ik binnen de 7 dagen, dan volgt er een opname omdat de arts dan al haar kennis heeft uitgeput. In ieder geval... donderdag misschien eens proberen 3X5 minuten aan lichte cardio te doen. Al is het maar touwtjespringen. Als ik maandag terug ga werken ga ik proberen om snel terug mijn niveau te behalen van voor de ontsteking.
 
Ivm je wasmachine. Ben je zeker dat je de bouten (4 normaal) vanachter de machine eruit hebt gehaald. Deze zitten erin zodat de trommel tijdens transport vastzit. Het is natuurlijk de bedoeling dat je deze eruit haalt voor gebruik.

Kan me eigenlijk niet echt voorstellen dat huidige wasmachine nog zo extreem gaan trillen met de nieuwe bldc motoren en dergelijke.
 
Ivm je wasmachine. Ben je zeker dat je de bouten (4 normaal) vanachter de machine eruit hebt gehaald. Deze zitten erin zodat de trommel tijdens transport vastzit. Het is natuurlijk de bedoeling dat je deze eruit haalt voor gebruik.

Kan me eigenlijk niet echt voorstellen dat huidige wasmachine nog zo extreem gaan trillen met de nieuwe bldc motoren en dergelijke.
Ja alle bouten zijn er uit...ze staat perfect waterpas en de voetjes verschuiven niet en de machine staat heel stevig. Het is duidelijk dat de trommel niet concentrisch. Een beetje zoals als je met je fiets in een diepe put knalt en je velg een slag krijgt. Dan krijg je bij elke omwenteling een slag tegen je remblokjes en wiebelt je hele fiets als je er op zit.
 
Deze ochtend tijdens het klaarmaken van het ontbijt....ik begon te hoesten....zo hard dat ik op handen en voeten ben geëindigd. Dokter zonet gecontacteerd met " wat nu?"
 
Back
Naar boven