MuscleMeat

log Christian, papa van Yasmine

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
De onderzoeken gaan verder. 21 maart onder de scanner om te kijken of ik apergilose heb. Ik heb er alle symptomen van en de vier soorten antibiotica hebben niet geholpen. Dus... er blijft niet veel meer over;

• #1.642
Deze account mag verwijderd worden. Ik vertrek....wie me kent weet waarheen....het is genoeg geweest. Succes iedereen. Draag zorg voor je naasten....voor je het weet zijn ze weg....

Zoek aub hulp irl.

Ze staat perfect. Ik had de waterpas gisteren gevonden. Maar.... ze blijft extreem bonken en schudden. Mediamarkt zal iemand sturen om eens te kijken; Ze mogen "den brol" terug meepakken. Ik ga wel ergens anders kopen. Ze wouden ze "herstellen".. f**k that.

Ben je zeker dat je het wasvat niet meer dan de toegelate KG vult?

Ik zet er hier een slotje op en @yasmine mag me een seintje te geven als het terug open mag.

Welkom terug!

• #1.652
Train in een basic fit. Dacht dat het open was tot 16u30. Bleek maar tot 16u00. En dit op een zaterdag. Kloteclubs.

Moest dus eigenlijk alles supersnel en maar voor de helft uitvoeren

Opwarming: 5 min fiets

Squat atg paused
5x40
5x50
5x60

Power cleans met ohp
5x40
5x50
5x50 ik zag sterretjes omdat ik maar 40 sec rust had tussen iedere set.

Morgen doe ik een volledige training. Is dan de derde sinds herstart gisteren. Doel is voor het eerst in mijn leven eens minder dan 11 procent vet te hebben en dan terug te cleanbulken tot ongeveer 90 kilo. Uithoudingsvermogen wordt het hoofddoel. Ben nu bijna 45. Het heeft weinig nut in het dagelijks leven om kog te streven naar elitecijfers.

Train in een basic fit. Dacht dat het open was tot 16u30. Bleek maar tot 16u00. En dit op een zaterdag. Kloteclubs.

Squat atg paused
5x40
5x50
5x60

Power cleans met ohp
5x40
5x50

Morgen doe ik een volledige training. Is dan de derde sinds herstart gisteren. Doel is voor het eerst in mijn leven eens minder dan 11 procent vet te hebben en dan terug te cleanbulken tot ongeveer 90 kilo. Uithoudingsvermogen wordt het hoofddoel. Ben nu bijna 45. Het heeft weinig nut in het dagelijks leven om kog te streven naar elitecijfers.
Raar, veel Basic Fit clubs zijn 24/7 tegenwoordig

Squat atg paused
5x40
5x50
5x60

Power cleans met ohp
5x40
5x50

Home gym niet meer in gebruik?

Deze account mag verwijderd worden. Ik vertrek....wie me kent weet waarheen....het is genoeg geweest. Succes iedereen. Draag zorg voor je naasten....voor je het weet zijn ze weg....

Ah, door de verhuizing een tijd niet actief op dbb en even niet kunnen trainen. Geeft altijd een hoop stress ja. Eenmaal gesetteld is er weer tijd voor training.

• #1.658
Vandaag de derde training.

Cijfers waren verrassend goed. Begrijp er niks van.

Eerst 10 min opgewarmd op fiets

Squat atg paused 3 sec. Nog nooit zo zuiver, zo diep gesquat. Zonder belt en zonder knee sleeves
5x40
5x50
5x60
3x70
3x80

Ohp zo strikt mogelijk
5x30
5x40
5x45
5x50
3x60

Deadlift zonder belt en zonder knee sleeves
5x100
3x110
1x150 voor de lol getest en dit is gewoon gelukt. Abnormaal.

1x 185 is mijn pr en dat was na een jaar zeer consistent zwaar deadliften.

Cooling down
5 min fietsen.

550 kcal op 75 min

Nu ijs op de knee, warme douche, serietje kijken en slapen.

Spiergeheugen ;)

• #1.660
Opwarming
10 min fietsen

Squat atg paused

5x40
5x50
5x60
5x70
3x80
1x85