- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarheen?Deze account mag verwijderd worden. Ik vertrek....wie me kent weet waarheen....het is genoeg geweest. Succes iedereen. Draag zorg voor je naasten....voor je het weet zijn ze weg....
Ze staat perfect. Ik had de waterpas gisteren gevonden. Maar.... ze blijft extreem bonken en schudden. Mediamarkt zal iemand sturen om eens te kijken; Ze mogen "den brol" terug meepakken. Ik ga wel ergens anders kopen. Ze wouden ze "herstellen".. f**k that.
Gaat het al beter ondertussen?Deze account mag verwijderd worden. Ik vertrek....wie me kent weet waarheen....het is genoeg geweest. Succes iedereen. Draag zorg voor je naasten....voor je het weet zijn ze weg....
Klonk meer als een suïcide note tbh

Raar, veel Basic Fit clubs zijn 24/7 tegenwoordigTrain in een basic fit. Dacht dat het open was tot 16u30. Bleek maar tot 16u00. En dit op een zaterdag. Kloteclubs.
Moest dus eigenlijk alles supersnel en maar voor de helft uitvoeren
Opwarming: 5 min fiets
Squat atg paused
5x40
5x50
5x60
Power cleans met ohp
5x40
5x50
5x50 ik zag sterretjes omdat ik maar 40 sec rust had tussen iedere set.
Morgen doe ik een volledige training. Is dan de derde sinds herstart gisteren. Doel is voor het eerst in mijn leven eens minder dan 11 procent vet te hebben en dan terug te cleanbulken tot ongeveer 90 kilo. Uithoudingsvermogen wordt het hoofddoel. Ben nu bijna 45. Het heeft weinig nut in het dagelijks leven om kog te streven naar elitecijfers.
Home gym niet meer in gebruik?Train in een basic fit. Dacht dat het open was tot 16u30. Bleek maar tot 16u00. En dit op een zaterdag. Kloteclubs.
Moest dus eigenlijk alles supersnel en maar voor de helft uitvoeren
Opwarming: 5 min fiets
Squat atg paused
5x40
5x50
5x60
Power cleans met ohp
5x40
5x50
5x50 ik zag sterretjes omdat ik maar 40 sec rust had tussen iedere set.
Morgen doe ik een volledige training. Is dan de derde sinds herstart gisteren. Doel is voor het eerst in mijn leven eens minder dan 11 procent vet te hebben en dan terug te cleanbulken tot ongeveer 90 kilo. Uithoudingsvermogen wordt het hoofddoel. Ben nu bijna 45. Het heeft weinig nut in het dagelijks leven om kog te streven naar elitecijfers.
Neen, ik ben verhuisd.
Deze account mag verwijderd worden. Ik vertrek....wie me kent weet waarheen....het is genoeg geweest. Succes iedereen. Draag zorg voor je naasten....voor je het weet zijn ze weg....
Victor Mooren is wetenschapper en ervaringsdeskundige 💪
www.victormooren.nl