Fitness Seller

log Christian, papa van Yasmine

Ah...ik was gewoon pissed. Ik probeer geweld uit m'n leven te weren....
Dat hoofdstuk is nu al een tijd afgesloten. Dat boek doe ik niet meer open.
Ik moet zelf zeggen dat ik nadien zelf medelijden met de jongen kreeg. Zo'n klotejob voor een kloteloon. Maar goed....hij koos er voor dus moet hij de job ook goed doen of die overlaten aan iemand anders.
Beter dan, voor hetzelfde geldt doet ie aangifte en ben je verder van huis.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.787
Wow, 5 op een forum met honderden personen, wat een prestatie, zou het toch niet aan jezelf liggen?
Neen, het zegt meer over het niveau van die mensen. Het gaat om intelligente mensen met echte waarden en normen. Geen pubers en idioten zoals velen hier. Hoe meer je hier reageert hoe meer je toont wat voor een idioot je bent.

Ik help familie geheel kosteloos, daar is het familie voor. Maar snap je drang niet om in dit topic over mijn inkomen/vermogen te hebben. Je lijkt wel geobsedeerd of zo.
Jaa @chrash houdt wel obsessies over anderen. Zo te zien jaag ik hem nog elke avond in zijn dromen. Hem kennende zou het me niet verrassen als het nog natte dromen zijn :o

Fantaseren over jongens waarvan hij aangeeft nog kleine kinderen te zijn. Vieze mannetje

Laatst bewerkt:
Het speeluurtje is gedaan, ga nu maar allemaal terug naar de klas.

• #1.794
Krachttraining trok op geen kloten.

Te weinig tijd

Deadlift was slecht

Powerclean was slecht

Schouder doet extreem veel pijn.....wellicht een scheur in rotator cufff.......

Heb wat triceps press down gedaan en een front squat.

Maar de gewichten waren absurd laag
...

En m'n Lichaamsgewicht daalt niet

Ok, het vet lijkt te minderen,
Spiermassa lijkt toe te nemen maar m'n kracht blijft steken.
...

Klote.

..

Als je een scheurtje heb in een van de 4 rotator cuff spieren/pezen dan zou ik ff langs de fysio gaan. Die shit kan echt fucking lang duren.

• #1.796
Als je een scheurtje heb in een van de 4 rotator cuff spieren/pezen dan zou ik ff langs de fysio gaan. Die shit kan echt fucking lang duren.
Mijn schouders os 6 jaar geleden uit de kom gegaan toen ik werd aangevallen met een mokerhamer door de ex-partner van mijn zus.
Na twee jaar leek die grotendeels genezen maar iedere als ik zwaar train komt de pijn terug. Ik heb nu ontdekt dat het de lat pull down is die de blessure wakkermaakt.

Ik ga dus een alternatief moeten zoeken of misschien de ROM verkleinen en het gewicht verlagen.

• #1.797
Gisterenavond was de training klote.

Ik ga binnen een uurtje opnieuw gaan trainen en er voor zorgen dat dit de beste training ooit wordt.
"Who's gonna carry the boats?" !!!!

• #1.798
Vreemde training achter de rug.

M'n ego had me gisteren te zwaar laten deadliften waardoor ik een klein pijntje voel rechts aan de onderrug. Dus geen deadlift of Barbell row doen, of slechts aan 30 % alvorens terug naar 80 % en meer te gaan .

Vandaag gewoon eens vooral isolatieoefeningen gedaan voor alle spiergroepen.
En heel veel oefeningen revalidatie rotator cuff en schouders in het algemeen.

Flat bench press is zelf niet mogelijk met enkel de Barbell.

100 min getraindn totaal ongeveer 750 kcal.
Dergelijke trainingen zijn veel minder zwaar of vermoeiend dan de 5 x 5 rippetoe big three.

Morgen enkel steady state cardio op de airbike.

Maandag terug krachttraining.

Gewicht deze ochtend was 92, 4 maar minder vet rond buik en rugspieren komen terug te voorschijn.

Seated leg press doet minder pijn aan de knie als ik voet hoog plaats

• #1.799
CRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY.

Ik begrijp er niks meer van. Ik eet ongezond en onregelmatig. Ik neem geen preworkout, geen creatine, heb de afgelopen jaren m'n voeten geveegd aan training. Op twee jaar tijd in totaal misschien 15 keer getraind of zo. Drie maal zwaar covid gehad....

Ben nu een drietal weken terug bezig en heb ongeveer 12 trainingen achter de rug. Niks systematisch of echt gepland. Gewoon het lichaam terug wakker maken met alles wat ik maar kan bedenken.

En wat is er vandaag gebeurd? 2 uur en 35 minuten getraind.... bij elke oefening tot het uiterste gegaan. 11OO kcal heb ik verbrand.
Elke beach boy oefening die je je maar kan bedenken heb ik gedaan. Alles behalve deadlift, en barbell row heb ik alles gedaan wat ik maar kon bedenken.
Iedere keer ofwel 5X5 ofwel 4 x 10 8 6 6.
Wat ik me kan herinneren:
Dumbell row: 5 x 38 42 46 50 Perfect form, full rom, no jerking....
Seated row 2 X 5 X 79 perfect form full rom, no jerking
Preacher curl van alles tot complete failure
Hammer curl..... van alles tot complete failure
Triceps press down, eerst alternated met bol van kabel in de hand, daarna met twee handen met V-vormige greep en toen erg zwaar kunnen gaan, bijna de volledige stack. Full rom, no jerking
dumbell flies heel erg licht wegens oude schouderblessure. Hier wou ik gewoon range of motion checken en even kijken hoe een dumbell van 9 en 12 kilo aanvoelde.
Heel veel rotator cuff oefeningen gedaan voor de schouder met groene elastiek.

Barbell bench press, flat en ook decline, full rom, maar enkel met de barbell, om range of motion en pijn van de schouder te checken. Het voelt al veel beter aan. Full range is mogelijk doch nog steeds lichte pijn. Dus gewicht niet verhogen en verder doen met revalidatieoefeningen.
Ik heb nog dingen gedaan maar kan het me niet meer herinneren.

Toen de club bijna ging sluiten besloot ik nog snel even de front squat te testen.
Ik deed eerst
5 X 60 en ging vlotjes. 2 seconds pauze, Ass to grass!

dan 5 x 70 Ging ook vlot, en ik was toen al 2U en 12 minuten aan het trainen.
Dan dacht ik: mijn record front squat is 1 X 90 als ik me goed herinner en dat was heel lang geleden toen ik op m'n sterkst wat met back squat en deadlift... Dus ik probeerde 1 X 80 , ass to grass, 2 seconds pauze... en dat ging.
Dus ik dacht, ik probeer 1 X 85 Ass to grass, 2 seconds Pause... en dat ging ooK . Ik dacht what the f**k is going on.
Dus ik dacht... ik probeer 1 X90 ass to grass, 2 seconds pause.... En dat ging ook. Toen ik de barbell inhaakte ging ik snel op de grond zitten want plots begon alles te draaien en merkte ik dat ik bijna even "weg" was.
Ik denk dat, indien ik 5 minuten had gepauzeerd 1 X 95 en dus een record en zou hebben ingezeten, en dit na een training van meer dan 2U 30 min.
Ik begrijp er niks meer van.
En het vreemde is dat ik bij het naar huis stappen (100 meter) niks van echte "uitputting" voelde. Ik voelde me zelf niet compleet leeg. Wel heel erg moe en ik voelde wel dat er niet veel jus meer inzat maar geen trillingen, geen beven... heel erg vreemd.
Ik ben verdomme 45, en heb zonet eens van de meest extreme trainingen uit m'n leven achter de rug, en ik vreet ongezond, geen gear, geen creatine, geen preworkout; Ik heb wel twee caffeinepilletjes genomen van XXL. Volgens mij zit daar amfetamine in of zo. Zelf nu, terwijl ik dit aan het typen ben, voel ik me goed. Geen nood aan snelle suikers, geen dorst.... Ik snap er niks meer van.
Benieuwd hoe ik me morgen ga voelen.
Morgen lichte cardio, 400 kcal.

• #1.800
En opnieuw heb ik daar gedurende die 150 minuten niemand hard zien trainen. Geen druppeltje zweet heb ik gezien. Heel erg vreemd.

Terug
Naar boven