- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Ja dat kloptNaar mannetje is het hoor bah. @apfelstrudel is net zo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat kloptNaar mannetje is het hoor bah. @apfelstrudel is net zo.
Beter dan, voor hetzelfde geldt doet ie aangifte en ben je verder van huis.Ah...ik was gewoon pissed. Ik probeer geweld uit m'n leven te weren....
Dat hoofdstuk is nu al een tijd afgesloten. Dat boek doe ik niet meer open.
Ik moet zelf zeggen dat ik nadien zelf medelijden met de jongen kreeg. Zo'n klotejob voor een kloteloon. Maar goed....hij koos er voor dus moet hij de job ook goed doen of die overlaten aan iemand anders.
Ja natuurlijk ga je toch niet iemand die gewoon zijn job doet op zijn aardappel slaan, hier hoef je toch echt niet geschoold voor te zijn ofzo?Beter dan, voor hetzelfde geldt doet ie aangifte en ben je verder van huis.
Ga je eigen LOG vervuilen man. Of ben je bang dat @ak commentaar geeft ?Ja natuurlijk ga je toch niet iemand die gewoon zijn job doet op zijn aardappel slaan, hier hoef je toch echt niet geschoold voor te zijn ofzo?
Vergeet je niet iemand?Naar mannetje is het hoor bah. @apfelstrudel is net zo.
Ja jou inderdaad

Neen, het zegt meer over het niveau van die mensen. Het gaat om intelligente mensen met echte waarden en normen. Geen pubers en idioten zoals velen hier. Hoe meer je hier reageert hoe meer je toont wat voor een idioot je bent.Wow, 5 op een forum met honderden personen, wat een prestatie, zou het toch niet aan jezelf liggen?
Jaa @chrash houdt wel obsessies over anderen. Zo te zien jaag ik hem nog elke avond in zijn dromen. Hem kennende zou het me niet verrassen als het nog natte dromen zijnIk help familie geheel kosteloos, daar is het familie voor. Maar snap je drang niet om in dit topic over mijn inkomen/vermogen te hebben. Je lijkt wel geobsedeerd of zo.

Wat ben je toch een raar mannetjeFantaseren over jongens waarvan hij aangeeft nog kleine kinderen te zijn. Vieze mannetje
Ooh liever niet, alles met het woord “werk” erin ben ik geen liefhebber van 🫠Ik zou ze allemaal strafwerk geven, met name @ThaWasteland.
Mijn schouders os 6 jaar geleden uit de kom gegaan toen ik werd aangevallen met een mokerhamer door de ex-partner van mijn zus.Als je een scheurtje heb in een van de 4 rotator cuff spieren/pezen dan zou ik ff langs de fysio gaan. Die shit kan echt fucking lang duren.