Ik wou de training afsluiten met de matrix armroeier..... er zijn er twee. Beiden zijn aan vervanging toe. De facility manager was er net aan het toestel, met haar liefje. Ze was hem het toestel aan het uitleggen.
Ik toonde haar de problemen van het toestel. Bij de ene is de weerstandsknob verdwenen, dus zo goed als onbruikbaar want het voelt aan alsof je met een fiets trappelt waar geen ketting op ligt. Dat gaat gewoon niet. Het tweede toestel heeft teveel speling waardoor dat spel ongelooflijk veel lawaai maakt. Weet je wat ze zei: "pfffff, c'est la machine la plus moderne sur le marché pour le moment, je vous laisse vous debrouiller, cest pas moi qui va le reparer".... en ze ging weg.... MIJN MOND VIEL OPEN.
Dus de roeiers zijn er bijna niet te gebruiken omdat de wieletjes van de zitjes naar de kloten zijn. Het lijken wel vierkante blokjes dus als je naar achter en voren schuift lijkt het wel alsof je over kasseien rijdt. Dus onbruikbaar.
De treadmills staan op een verhoogd houten platform van een twintigtal centimeter en alle treadmills beven als er één iemand aan het joggen is. Dus super vervelend.
De fietsen hebben allemaal een andere weerstand. Bij de ene voelt 8 aan als een 5 bij de fiets er naast....
De bak met extra grepen ligt vol maar dan ook vol met grepen... .maar de meesten zijn kapot of versleten.
Wie is er schuldig aan deze toestanden? Is het niet aan de facility manager om dit aan te pakken?