- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Alles perfect. Geen enkel spoor meer van schade door Covid.Morgen op controle bij de arts. Driemaandelijks om te kijken of er nog schade is aan de hartspier door covid.
Welke schade had je?Morgen op controle bij de arts. Driemaandelijks om te kijken of er nog schade is aan de hartspier door covid.
Ligt dat toevallig naast Fanta?Ben nu ongeveer 5 dagen in Cassis. Elke dag zware wandelingen van in totaal ongeveer 4 à 7 uur....
Vandaag was heel erg zwaar. Te voet alle "calanquen"...
Port miou...port pin...d'en vau.... Op een bepaald moment verkeerd gelopen en daardoor 2 uur extra gestapt en geklommen. Echt zware trektochten.
Teruggekeerd via een andere weg hopende dat die minder zwaar ging zijn maar dat leek fout ...
De nieuwe Asics ....niet ideaal voor de wandelingen...mijn tenen staan vol blaren.
Het toffe is dat de knie het vol lijkt te houden terwijl ik van september tot april niet meer in staat was verder dan 400 meter te stappen zonder enorme pijntje krijgen.
Ik ga dus de operatie van augustus uitstellen.
Neen, naast Orangina.

Fixed
Nou nou.Neen, naast Orangina.
PS: ik ging eerst schrijven:" neen, naast je moeder"...maar dat leek me wat excessief.![]()