XXL Nutrition

Log crash

• Topic Starter Topic Starter
Dank je.

Training na 10 min ongeveer moeten afbreken kreeg terug last van me enkel bij deadlift. Begin de laatste tijd ook nog al vermoeid iedere keer bij de 2 lb en ub dag lijkt of ik niet volledig herstel. Het geen wat wel is verandert afgelopen maand is me werk moet nu zwaarder werk doen en ook veel fietsen lopen en klimmen. Deze dagen zijn ook het einde van de week.

Ga vanaf komende week me Training iets aanpassen en ga dan ook maar 3 dagen per week niet meer trainen. Maandag woensdag en vrijdag. Zit alleen nog een beetje met me schema te klieren. Wil voor me LB niet te veel oefeningen doen zodat me enkel en knieën wat gespaard blijven deze blijven zwak.

Opzet waar ik bij twijfel.

Ub lb ub
Lb ub lb

Of
Squat, Borst, voorkant schouders, biceps

Deadlift, rug, zijkant achterkant schouders, triceps

En dan deze wisselen op de dagen.

Als er nog andere goeie schema's zijn voor op 3 dagen hoor ik het graag.

Ik zou gewoon ub/lb aanhouden. Met die andere setup krijg je namelijk imo te weinig tijd om te herstellen (zit je weer met hetzelfde probleem als je nu hebt):

Bv. je traint de ene dag borst, & biceps, daardoor wordt je rug/triceps training slecht beïnvloed omdat die 48 uur geleden al gepakt zijn. Zelfde geldt ook weer voor de squat/deadlift, waardoor je enkel dus constant zwaar belast wordt en niet goed kan herstellen. UB & LB dus gewoon op aparte dagen houden.

Laatst bewerkt:
Gewoon UB/LB/UB, week daarna LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, snap je?

Gewoon UB/LB/UB, week daarna LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, dan UB/LB/UB, dan LB/UB/LB, snap je?

Ja snap hem nu wel dus nog 27 weken zo verder gaan gaat goed komen dan.

Trainingen van deze week

Incl db bp
4x12x15kg

Pullover
4x12x20kg

Schouder press
4x12x10kg

Skulcrushers
4x12x22kg

Bor
4x12x55kg

Db curls
4x12x12kg

Bb prone incl curls
4x12x18kg

Volgende

Squat
4x12x45kg

Rdl
4x12x40kg techniek nog niet helemaal lekker.

Lunges
24stappenx20kg 4 sets

Legg exst
4x12x35kg

Calf raise
4x12x20kg singel legg.

ABS 10 minuten.

Verder heb ik me voeding iets aangepast nadat ik toch een paar keer een opmerking kreeg dat ik een buikje aan het krijgen was is gewoon door me shirt heen te zien. Verder ga ik cardio er bij gaan doen 2 a3 keer per week.

Ik zou ook UB/LB blijven aanhouden. Sterke BOR, 10kg meer dan je Squat!

Leuke trainingen, ben benieuwd of de aanpassingen in je voeding gaan helpen!

Ik zou ook UB/LB blijven aanhouden. Sterke BOR, 10kg meer dan je Squat!

Leuke trainingen, ben benieuwd of de aanpassingen in je voeding gaan helpen!

Thxn mannen. Blijf nu dit schema hanteren.

Bij deze ook een foto van hoe ik eet nu bij sta. Ga nog even niks over de verandering zeggen dit komt over een maandje of er nu verschil is of niet.

Op deze foto is trouwens ook goed te zien dat mijn borstkas niet gelijk is een dat de rechter kant naar buiten staat dit is van bij me geboorte omdat ze een tang hebben gebruikt heb hier verder ook geen last van.

uploadfromtaptalk1367524856867.jpg

uploadfromtaptalk1367525058197.jpg

Thxn mannen. Blijf nu dit schema hanteren.

Bij deze ook een foto van hoe ik eet nu bij sta. Ga nog even niks over de verandering zeggen dit komt over een maandje of er nu verschil is of niet.
uploadfromtaptalk1367524856867.jpg
Op deze foto is trouwens ook goed te zien dat mijn borstkas niet gelijk is een dat de rechter kant naar buiten staat dit is van bij me geboorte omdat ze een tang hebben gebruikt heb hier verder ook geen last van.
uploadfromtaptalk1367525058197.jpg

Hoezo over een maandje? Je bent nu 6kg aangekomen toch?

En wat heb je nou met je voeding gedaan? 6kg voor een beginner is aan de kleine kant, zou persoonlijk meer gaan eten.

Is het niet een idee om toch weer eens met starting strength of stronglifts te beginnen? Volgens mij kan je daar veel meer uithalen.

Mooie. Training. hoeveel kcal eet. je nu?

Hoezo over een maandje? Je bent nu 6kg aangekomen toch?

En wat heb je nou met je voeding gedaan? 6kg voor een beginner is aan de kleine kant, zou persoonlijk meer gaan eten.

Is het niet een idee om toch weer eens met starting strength of stronglifts te beginnen? Volgens mij kan je daar veel meer uithalen.

Daan ben stuk meer dan 6 kg aangekomen begin gewicht 67 nu 83 kg.

Ga zo i zo niet terug naar ss of sl zeker niet nu ik terug last krijg van me gewrichten.

Mooie. Training. hoeveel kcal eet. je nu?

Zit nu rond de 3700. Tot 3800 per dag.

De veranderen zit in het eten zelf niet de hoeveelheid vetten iets omlaag carbs omhoog eiwit shakes zijn er helemaal uit 2a3 maand gebruikt en vanaf dat moment heb ik redelijk wat vet aangezet.

Zit nu rond de 3700. Tot 3800 per dag.

De veranderen zit in het eten zelf niet de hoeveelheid vetten iets omlaag carbs omhoog eiwit shakes zijn er helemaal uit 2a3 maand gebruikt en vanaf dat moment heb ik redelijk wat vet aangezet.
Dan krijg je nu waarschijnlijk gewoon te weinig eiwitten binnen? Hoeveel gram per dag?

Zit nu rond de 170 a 180 gram per dag net iets meer dan 2 gr per kilo was voorheen 30 gram meer van de whey.

Toch echt wel goeie vooruitgang!

Toch echt wel goeie vooruitgang!

Thnx man.

Training van gisteren.

Pullups
24 stuks in 5 sets. Eerste 3 sets 6 reps gehaald

Db row
4x10x20kg

Bp
4x10x45kg

Skullcrushers
4x10x22kg

Side raise
4x10x5kg nog steeds wat gevoelig maar al een Stuk minder

Hamer curls
4x10x13kg

Training ging lekker geen last van me schouders gehad.

Vandaag beetje een flinke junk dag gehad met het gezin naar de Mei markt geweest dus was weer eens een Hamburger s middags nog wezen klussen bij vrienden waar we s avonds friet hebben gegeten.

Vanaf morgen voeding weer strickt volgens schema. En een lekkere lb training

Lekkere training! En af en toe een junkdag moet gewoon kunnen.
Had je nou vet aangezet toen de Whey nog in je schema zat, of daarna pas?

Lekkere training! En af en toe een junkdag moet gewoon kunnen.
Had je nou vet aangezet toen de Whey nog in je schema zat, of daarna pas?

Thnx man heb toen de whey in me schema zat best veel vet aangezet dus daarom is die eruit.

Prima training weer!

Thnx man.

Training die gepland stond voor vandaag geskipt vandaag de vloer van de hal en keuken uitgebroken viel best wel tegen rug voelt gebroken en stijf maar goed dit moest gebeuren. Morgen ook niet trainen dan heb ik examen dus gaat het woensdag pas worden als me rug tenminste weer goed aanvoelt en anders een aangepaste training.

Ken het gevoel, zal wel binnen paar dagen wel weg zijn, misschien beetje van dat gell er op smeren

Terug
Naar boven