LKK
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 86kg
IFBB pro's zoals Kai Greene zijn niet alleen al jaaaaaren bezig, ze nemen ook nog wel wat andere substanties tot zich dan alleen havermout en eiwitpoeder. En dat heeft ook enorme invloed op welke manier van trainen het effectiefst is. Ik ben het met Daan en Jesper eens: niet zoveel zorgen over kleine spiergroepen en hoeken van aanpak, en meer aandacht voor de grote oefeningen en het steeds geleidelijk verzwaren van de gewichten.
MAAR, het allerbelangrijkste is dat je iets neemt wat je blijft doen. Beter een suboptimaal programme dat je met plezier en consequent uitvoert dan een optimaal programma dat je niet volhoudt of vaak overslaat. Ik zal ook eens kijken naar UB/LB splits die niet zoveel oefeningen hebben.
MAAR, het allerbelangrijkste is dat je iets neemt wat je blijft doen. Beter een suboptimaal programme dat je met plezier en consequent uitvoert dan een optimaal programma dat je niet volhoudt of vaak overslaat. Ik zal ook eens kijken naar UB/LB splits die niet zoveel oefeningen hebben.