MuscleMeat

Log crash

IFBB pro's zoals Kai Greene zijn niet alleen al jaaaaaren bezig, ze nemen ook nog wel wat andere substanties tot zich dan alleen havermout en eiwitpoeder. En dat heeft ook enorme invloed op welke manier van trainen het effectiefst is. Ik ben het met Daan en Jesper eens: niet zoveel zorgen over kleine spiergroepen en hoeken van aanpak, en meer aandacht voor de grote oefeningen en het steeds geleidelijk verzwaren van de gewichten.

MAAR, het allerbelangrijkste is dat je iets neemt wat je blijft doen. Beter een suboptimaal programme dat je met plezier en consequent uitvoert dan een optimaal programma dat je niet volhoudt of vaak overslaat. Ik zal ook eens kijken naar UB/LB splits die niet zoveel oefeningen hebben.

Lekker bezig man.

Heb gereageerd in je topic waarin je nieuw schema zoekt, hoop dat je er wat aan hebt :)

• Topic Starter Topic Starter
Lekker bezig man.

Heb gereageerd in je topic waarin je nieuw schema zoekt, hoop dat je er wat aan hebt :)

Thnx man heb het gezien.

Training van vandaag fullbody

Squat
3x5x40kg

Calf raise
3x8xbw+18kg

Incline db press
3x8x12kg

Upright row
3x8x20kg

Bor
3x5x50kg

Incline Db curls
3x8x8kg

Dips
5 3 3

Training ging lekker de compounts op 5 reps en de rest 8 reps zit alleen nog met dag 2 maar kan deze gaande weg ook iets aanpassen.

Training van vandaag fb2

Deadlift 3x5x60kg

Pull ups 6 4 5 reps

Db row 3x8x18kg

Rear delt flyes 3x8x8kg

Flyes 3x8x13kg

Db curls 3x8x12kg

Skullcrushers 3x8x20kg

Legg exst. 1x8x25kg

Tijdens de leg exst. Kreeg ik weer terug last van me knieën deze oefening gaat er dan toch maar uit. Vanaf de volgende ronde Lunges erin.

Wil nu ook elke training kijken om de gewrichten te verhogen en zeker op de compounts om p deze stekker te worden.

Weer twee mooie trainingen!

Training van vandaag fb3

Bp 3x5x50kg

Pullover 3x8x18kg

Mp 3x5x20kg

Tricep exst. 3x8x14kg volgende keer vervangen door liggende triceps exst. Deze voelde niet echt op me triceps.

Chin ups 7-5-4

Shrugs 3x8x40kg

Squats 3x5x40kg

Training ging lekker Bp was wel al vrij zwaar dus kijken hoever ik kom.

Waarom begin je niet met squats crash?

Mooie chins trouwens

Oke mooi. Hoorde laatst ook van een onderzoek (weet de omstandigheden niet meer perfect) waarbij squat ook een positief effect had op spiergroepen die niet getraind worden (in dit geval biceps), als squat eerst getraind werd (ipv. laatst). Dus bovenop gezond verstand (om je grote groepen als eerste te doen vanwege uitputting) is het, lijkt het, ook beter voor je gains (qua hormonen).

Training van vandaag fb1

Squat 3x5x52 kg

Calf raise 3x8xbw+20 kg

Incline Db Bp 3x8x13 kg

Upright row 3x8x22 kg

Bor 3x5x52 kg

Incline curls 3x8x9 kg

Dips 3x5x bw

Training ging lekker wel iets later dan gepland kwam nog een storing tussen.

Gewichten verhoogt deze training planning is nu om alle bb oefeningen met 2 kg te verhogen in alle Db oefeningen met 1 kg per keer zodat ik het langer kan volhouden als met me rippetoe programma waarbij ik grotere stappen maakte.

mooie training crash, Hoe gaat het met je voeding?

mooie training crash, Hoe gaat het met je voeding?

Voeding is nu op dit moment niet echt geweldig zit deze week lastig met me Werk en kan daar heb weten opwarmen.

Over de afgelopen 2 weken gezien zo'n 200 tot 300 gram erbij vet lijkt iets minder kan ook gezicht bedrog zijn.

Vanaf volgende week weer terug op me vaste plek waar ik tenminste normaal mee eten kan binnen werken.

Goed plan met dat met kleine stapjes verhogen. Zet hem op!

Training van vandaag.

Deadlift 1x5x60kg

Pullups 8-6-4 reps

Bp 3x5x52 kg volgens mij een pr nooit boven de 50 geweest voor zover ik zag in me boekje

Pullover 3x8x20kg

Mp 3x5x22 kg

Db curls 3x8x12kg

Skulcrushers 3x8x22 kg

Training ging lekker ondanks dat het al laat was. Ook heb ik het schema nog iets aangepast stonden oefeningen in die nog niet van belang zijn.

Schema

A
Squat
Calf raise
Bor
Upright row
Db Incline Bp
Flyes
Incline curls
Dips

B
Deadlift
Pullups
Bp
Pullover
Mp
Db curls
Skulcrushers.

Dat word het voor nu tot ik teveel blijf hangen in de gewichten op de compounts.

Vandaag training a

Squat 2x5x44 kg

Calf raise 3x8x22kg

Bor 3x5x54 kg

Upright row 3x8x24kg

Db Incline Bp 3x8x14kg

Flyes 3x8x12kg

Incline curls 3x8x9kg

Dips 3x5xbw

Training ging lekker form van squat was goed. Hopen dat ik dit zo vol kan houden tot minimaal 60 kg op Squat.

Mooi schema en mooi PR op bench! Goede basis, en nu omhoog met de gewichten!

Thxn man hoop dat het zo blijft gaan.

Doelen voor dit schema

Squat 80 kg
Deadlift 100kg
Bp 65 tot 70 kg

Al is het tot het einde van het jaar dit moet haalbaar zijn!

Moet makkelijk lukken bro, goed eten en ben je daar waarschijnlijk al aan het eind van de zomervakantie.

Yep ff lekker doorknallen nu... lekker progressief blijven, en elke training blijven verhogen..

Terug
Naar boven