XXL Nutrition

Log crash

Oke mooi. Hoorde laatst ook van een onderzoek (weet de omstandigheden niet meer perfect) waarbij squat ook een positief effect had op spiergroepen die niet getraind worden (in dit geval biceps), als squat eerst getraind werd (ipv. laatst). Dus bovenop gezond verstand (om je grote groepen als eerste te doen vanwege uitputting) is het, lijkt het, ook beter voor je gains (qua hormonen).

Komt omdat bij je bij het squatten je groeihormonen stimuleert! Heb ook ooit eens gelezen dat daarom wordt afgeraden om na benen een andere spiergroep te trainen, want dat zou die stimulans weer minderen.. Maar oke dat is een lange tijd geleden dat ik dat had gelezen en weet niet of het klopt :p

Maar crash, je trainingen zien er weer lekker uit bro!

Komt omdat bij je bij het squatten je groeihormonen stimuleert! Heb ook ooit eens gelezen dat daarom wordt afgeraden om na benen een andere spiergroep te trainen, want dat zou die stimulans weer minderen.. Maar oke dat is een lange tijd geleden dat ik dat had gelezen en weet niet of het klopt :p

Groeihormoon doet dus geen reet voor spieren. Weet de specifics niet meer, maar komt er op neer disregard GH :p

• Topic Starter Topic Starter

Groeihormoon doet dus geen reet voor spieren. Weet de specifics niet meer, maar komt er op neer disregard GH :p

stukje wat je nu bedoelt ging over testeron hormoon als je eerst squats doet een dan biceps curls is je testeron al verhoogt andersom werkt het niet.

Maar goed training van vandaag.

Deadlift
1x5x30kg
1x5x50kg
1x5x60kg
1x5x65kg

Pull ups

6-4 reps was al g helemaal op training gestopt

15 minuten later barstte ik weer van energie terug de schuur in:D

Bp
1x5x30kg
1x5x40kg
3x5x54kg PR!

Pull over
3x8x20kg

Mp
3x5x22kg

Db curls
3x8x13kg

Skulcrushers
3x8x22kg

Training dus in 2 delen achteraf jammer dat ik niet in 1 keer door gegaan ben. Weet natuurlijk niet hoe het dan gelopen zou zijn. Volgende keer dus gewoon door gaan desnoods paar minuten extra rusten na een oefening.

stukje wat je nu bedoelt ging over testeron hormoon als je eerst squats doet een dan biceps curls is je testeron al verhoogt andersom werkt het niet.

Maar goed training van vandaag.

Deadlift
1x5x30kg
1x5x50kg
1x5x60kg
1x5x65kg

Pull ups

6-4 reps was al g helemaal op training gestopt

15 minuten later barstte ik weer van energie terug de schuur in:D

Bp
1x5x30kg
1x5x40kg
3x5x54kg PR!

Pull over
3x8x20kg

Mp
3x5x22kg

Db curls
3x8x13kg

Skulcrushers
3x8x22kg

Training dus in 2 delen achteraf jammer dat ik niet in 1 keer door gegaan ben. Weet natuurlijk niet hoe het dan gelopen zou zijn. Volgende keer dus gewoon door gaan desnoods paar minuten extra rusten na een oefening.

Idd eerst squats, daarom voerde ik het ook aan als argument :p

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 23:11 ----------

Lekker getraind trouwens nou elke training klein PR zetten en dan aan het einde van de zomer 80kg squat :D

Idd eerst squats, daarom voerde ik het ook aan als argument :p

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 23:11 ----------

Lekker getraind trouwens nou elke training klein PR zetten en dan aan het einde van de zomer 80kg squat :D

Thxn man!

Daarom is lb3 nu ook weg neem aan dat Deadlift ver het zelfde kwa level zal opleveren als squats gezien je benen en rug hier ook hard moeten werken.

Hoop ook dat ik dat red maar al is het het einde van hey jaar is het ook goed zal wel een deload hier een daar moeten doen in de aankomende tijd voor ik op me doel zit.

Thxn man!

Daarom is lb3 nu ook weg neem aan dat Deadlift ver het zelfde kwa level zal opleveren als squats gezien je benen en rug hier ook hard moeten werken.

Hoop ook dat ik dat red maar al is het het einde van hey jaar is het ook goed zal wel een deload hier een daar moeten doen in de aankomende tijd voor ik op me doel zit.

Ha om die test levels van de squat is het echt niet te doen hoor, was ook maar een onderzoek dus ik zou me daar niet teveel op focussen. Haalde het gewoon aan om je nog wat extra wind in de zeilen te geven.

Persoonlijk zou ik nog wel gewoon elke keer squatten, maaar je kan bij bv. training A normaal squatten en bij training B front squatten & op het einde deadlift. Deadlift alleen vind ik persoonlijk wat magertjes aangezien dat dan je enige been oefening is.

Oké op die fiets. Zal eens kijken front squat vind ik zelf niet zo geweldig omdat die vast dan niet lekker ligt. Volgende ronde zal ik gewone squat als eerste doen en dan Deadlift voor me armen.

Zoiets
Squats
Pullups
Bp
Pullover
Mp
Skulcrushers
Deadlift
Db curls

Ik zou hem opbouwen zoals bij starting strength:

Squat
BP
Pullups
MP
Deadlift
Pullover
skulcrusher
curls

De grote compound eerst, assistance laatst BP voor pullups omdat die faalgevoeliger is.

Ja, als ik eerst me pullups doet, komt er echt geen benchpress meer uit..
maar 4 grote compounts is dat niet veel in 1 training?

Kan nog een oefening wisselen mp met Upright row dan heb ik in beide trainingen 3 compounts zal er nog eens goed naar kijken dan.

Lekker getraind kerel!

Training van vandaag.

Squats 3x5x46kg

Calf raise 3x8x24kg

Bor 3x5x56kg

Upright row 3x8x26 kg

Incline db bp 3x8x15kg

Flyes 3x8x13kg

Incline curls 3x8x10kg

Dips 6-6-6 reps

Training ging lekker alleen met squat wat meer gaan opletten knieën gingen laatste rep wat te veel naar voren en bij het recht komen leek het net een good morning.

Na de training nog een bordje met 100gram rijst 200 gram groenten en 200 gram kip. Bw blijft nu hangen voeding nog 2 weken zo houden en dan nog eens kijken.

Training van vandaag.

Squats 3x5x48kg

Pullups 4-6-6

Bp fail op eerste Werk set 56kg 2 reps
3x5x40kg daarna gedaan

Pull over 3x8x20kg

Mp 3x5x24kg

Deadlift 5x60kg iets terug gezakt omdat ik al wat vermoeid was laatste rep was nu al wat slordig.

Db curls 3x8x13kg

Skullcrushers 3x8x22kg

Training ging lekker squats ging nu beter dan de vorige keer. Ook nog foto geschoten na de training van me benen.

uploadfromtaptalk1370809643061.jpg

Training van vandaag net iets anders compounts alleen wegens tijd gebrek

Squat 3x5x50kg

Bor 3x5x58 kg

MP 3x5x26 kg

Training wat kort gehouden afgelopen dagen is me voeding ook niet echt goed geweest vanaf af gelopen weekend zijn de kids ziek vrouw heeft het ook al te pakken gehad zelf gelukkig nog geen last gehad hopen dat we dat zo houden.

Nette training!, hoop niet dat je ziek wordt :(

Hoeveel meten je wheels? 60cm?

Enigste nadeel aan lange benen duurt wat langer voordat ze echt groot ogen, na een paar jaar dawrf je wel de meeste manlets

Ga zo door

Benen zien er goed uit! Slim om alleen de essentials te doen met weinig tijd. Beterschap voor de familie!

ik zie eindelijk een beetje progressie in je squats top!

Nette training!, hoop niet dat je ziek wordt :(

Hoeveel meten je wheels? 60cm?

Enigste nadeel aan lange benen duurt wat langer voordat ze echt groot ogen, na een paar jaar dawrf je wel de meeste manlets

Ga zo door

Benen zien er goed uit! Slim om alleen de essentials te doen met weinig tijd. Beterschap voor de familie!

ik zie eindelijk een beetje progressie in je squats top!

Thnx benen nog niet gemeten eigenlijk nog nooit iets gemeten.

Training van vandaag.

Squat 2x5x52 kg 1x4x52 kg net niet gehaald.

Bp 1x5x56 kg geen zwaar 2 de set sloeg nergens op bar geen alle kanten op
Afgemaakt met 3x5x40 kg

Deadlift na warm up moeten stoppen voelde niet lekker in me rug.

Vermoeidheid begint op te spelen al vanaf het weekend geen nacht meer door geslapen mee dat me kids ziek zijn hebben nu nieuwe medicijnen dus hopenlijk knappen ze snel op een kom ik weer aan me rust.

Ja het best is zwaar, werken, kinderen en dan nog eens trainen,Best heavy

Misschien even 2/5 dagen rust nemen knap je goed van op, hoop dat de medicijnen aan slaan, en dat ze snel weer buiten kunnen spele

Ja het best is zwaar, werken, kinderen en dan nog eens trainen,Best heavy

Misschien even 2/5 dagen rust nemen knap je goed van op, hoop dat de medicijnen aan slaan, en dat ze snel weer buiten kunnen spele

Die combinatie gaat normaal wel goed is alleen lastig als ze ziek zijn en je er een paar keer per nacht uit kan. Kinderen zijn herstellende en slapen nu weer de nacht door.

Training van vandaag.

Squat 3x5x52kg

Calf raise 3x8x24kg

Bor 3x5x60kg

Mp 3x5x28kg

Incline Db press 3x8x14kg

Hammer curls 3x8x12kg

Dips 6-6-5

Training ging lekker alleen Flyes niet gedaan na de Incline Db Bp voelde ik me schouder dus dan maar geen Flyes.

Terug
Naar boven