AndroidHealthClinic

Log crash

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag toch nog maar een training gedaan wel wat korter wegens slaap gebrek.

Afgelopen weekend 28 uur gedraaid en gisteren van 8 uur ochtends tot half 3 s nachts gewerkt.

Squats 3x5x50kg

Bp 3x5x50kg

Bor 3x5x60kg

Tijdens de laatste set ging me gsm weer af dus terug gaan werken.

wow dat is heavy man, 28 uur in het wekend!?

Sterke bor!, hoe gaat het met je cut welk cal eet je nu?

Ja dat merk je opzich wel goed ja. Op een of andere manier heb ik altijd de pech dat ik dienst heb tijdens het opstarten van de fabriek na een stop.

Ben nu nog niet beginnen met het cutten zal na het weekend zijn. Aankomend weekend ben ik ook alleen thuis kids en vrouw gaan naar me vrouw der Oma toe in Hilversum dus kan ik mooi de tijd gebruiken voor me nieuwe voedings schema te maken.

Ja dat is wel minder, Je verdient wel meer zeker in het wekend,

Heb een tijdje in friet fabriek gewerkt ( bij baan) Moest ik nacht dienst doen nou ik was het wel beu na een tijdje kan niet zo goed tegen een oneven ritme.

Ja zeker goed moment, Kan je zelf eten klaar maken hoef je niet apart te koken.

Mijn vader was 10 dagen weg toen ik aan het cutten was, heb nog nooit zoveel progressie geboekt in zo korte tijd.
Elke dag persies kcal eiwit vet enc

Verdienen doet het inderdaad goed en kan er gelukkig wel tegen ook als ik net een uurtje slaap en me gsm afgaat om te gaan werken heb ik daar geen moeite mee.

Zijn maar 2 dagen dat ik alleen ben een me weten dus alleen voor me zelf moet koken.

Over het algemeen kan ik ook gewoon apart eten. Dan maak ik me eten van te voren klaar voor een dag of week. Ben nooit zo heel precies geweest op me voeding 20 gram meer of minder keek ik niet naar als het maar in de buurt kwam.

Zal vanaf aankomende wel wat strakker worden ook geen rommel meer s avonds bij de tv. Wat nu wel is gebeurde een reep chocolade of iets.

Wow flink drukke baan heb je wel man, wat deed je ookal weer dat je zo gewild bent? :D

Van 8 uur 's ochtends to half 3 's nachts, dat is wel heftig ja. Knap dat je dat goed volhoudt en ook nog blijft trainen.

Zo vandaag weer getraind is een keertje in de middag.

Training was nog niet geweldig energie nog aan de lage kant.

Squats 3x5x50kg voelde zwaar en was vermoeiend.

Calf raise 3x8x24kg

Bor 3x5x46kg

Incline Bp 3x8x35kg ging goed van de keer geen pijntjes bij me schouder

Flyes 3x8x13kg

Hammer curls 3x8x13kg

Seated triceps exst. 3x8x10kg

Na me training wat bcaa's daarna maaltijd 100gr rijst 200gr wok groenten 200gr kip filet

Vanavond kijken om een plan van aanpak te maken voor de cut.

Opzet van de CUT.

Ga maandag beginnen met cutten. Me voeding gaat naar onderhoud deze is berekend om VVM en komt op 3000Kcal.

Me voeding.

Ochtend met cardio.

wakeup 10gram bcaa's
cardio
500ml Melk
75gr brinta
2 heel ei

45gr e 57gr k 19gr v

2de maal

75gr bruin brood
75 gr kipfilet
300gr magere kwark

49gr e 44gr k 10gr v

3de maal

100gr rijst ongekookt
200gr wokgroenten
200gr kipfilet

55gr e 90gr k 8 gr v

4de maal

100 gr pasta
100gr pastasaus + groenten
200 gr rundergehakt

54gr e 79gr k 28gr v

5de maal

75gr bruin brood
2 eireren
2 ei eiwitten

31 gr e 35gr k 15gr v

voor het slapen

400gr magere kwark
40 gr e 13gr k

Na me krachttrainingen nog eens 10 gram bcaa's

Cardio buiten op de fiets HIIT 4 keer een interval om mee te beginnen van zo'n 20 tot 30 sec.

Wil tot aan half augustus cutten hoop dan me vet % weer op orde te hebben.

Als jullie nog aanvullingen hebben of opmerkingen hoor ik dit graag.

Voeding beetje lastig te zien zonder excel, maar lijkt me prima.

Doe je cardio fasted? of eet je wel eerst?

Hoevaak per week ga je cardio'en?

Welke bcaa ga je precies nemen?

Cardio staat geplant gelijk na het opstaan vandaar de bcaa's net voor me cardio.

Bcaa's van olimp X plode powder

Cardio ga ik beginnen met 3 keer in de week. vanochtend eerste keer geweest viel wel tegen conditie is nog niet wat het moet zijn.

Meer dan 3x p/w HIIT gaat ook lastig worden. Meer is ook echt niet nodig.

Nog even over de fasted (ochtend) cardio. Fasted cardio is een mythe, onderzoek laat zien dat fasted cardio 0,0 verschil maakt (ipv. gewoon eten voor je cardio) en dat eten voor je cardio zelfs beter is (qua vetverlies) daarnaast is spierbehoud uiteraard ook beter. Bron: http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php/105668-Nail-in-the-Coffin-of-fasted-cardio.

Kan jij die olimp aanraden dan? Is die beetje lekker?
Ik ben zelf nogal panisch als het gaat om supps vanwege de smaak. Gebruik zelf xtend (apple), ontzettend lekker en totaal geen rare smaak te bekennen, alleen helaas iets minder goed verkrijgbaar in grote hoeveelheden.

Meer dan 3x p/w HIIT gaat ook lastig worden. Meer is ook echt niet nodig.

Nog even over de fasted (ochtend) cardio. Fasted cardio is een mythe, onderzoek laat zien dat fasted cardio 0,0 verschil maakt (ipv. gewoon eten voor je cardio) en dat eten voor je cardio zelfs beter is (qua vetverlies) daarnaast is spierbehoud uiteraard ook beter. Bron: http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php/105668-Nail-in-the-Coffin-of-fasted-cardio.

Kan jij die olimp aanraden dan? Is die beetje lekker?
Ik ben zelf nogal panisch als het gaat om supps vanwege de smaak. Gebruik zelf xtend (apple), ontzettend lekker en totaal geen rare smaak te bekennen, alleen helaas iets minder goed verkrijgbaar in grote hoeveelheden.

Oké hou ik het op de 3 keer in de week.

Op nuchter mag vind ik zelf makkelijker anders moet ik nog vroeger mee bed uit kan niet gelijk na me ontbijt gaan lopen.

[Link niet meer beschikbaar]

Hier bestel ik hem smaak vind ik goed te doen. Per dosering is het 10 gram zitten ook vitamine b6 in deze is goed voor het opnemen van eiwitten en dergelijke.

Oke zal eens kijken :)

En ja als je geen tijd hebt kan het niet anders natuurlijk, je kan niet 's middags of 's avonds cardio'en?

S middags aan Werk en s avonds trainen of werken. Dus kwa tijd is het niet anders helaas sta nu ook eerder op voor me cardio.

goed bezig in de ochtend neem ik groene thee schijnt te helpen ,

heb nog even alles in in tabel gezet voor je

crash: voeding schema

Ik kom op meer kcal uit

33kwy0y.png

Laatst bewerkt:
goed bezig in de ochtend neem ik groene thee schijnt te helpen ,

heb nog even alles in in tabel gezet voor je

crash: voeding schema

Ik kom op meer kcal uit

33kwy0y.png

Thnx man moet dus nog gaan snijden in me voeding ga zo die app is terug op me gsm zetten.

Groene thee lust ik dus echt niet dus dat ga hen niet worden zal anders te veel suiker bij moeten een das ook niet goed.

Training

Squat 2x5x52kg

Bp 2x5x52kg

Pullover 2x8x18kg

Pullups 3x5xbw

Upright row 3x8x30kg

Deadlift ging al mis bij warm up schot niet goed in me rug.

Db curls 2x8x15kg

Skullcrushers 2x8x24kg

Training ging goed blijk alleen nog teveel te eten dan voor het cutten. Morgen nog even aan sleutelen.

Hoe kan je groene thee nou vies vinden :p ik proef amper verschil met gewoon gekookt water. Alleen laatste beetje is beetje bitter.

Terug
Naar boven