MuscleMeat

Log crash

Hoe kan je groene thee nou vies vinden :p ik proef amper verschil met gewoon gekookt water. Alleen laatste beetje is beetje bitter.

Dit!

Haha ja crash het stimuleert je vetverbranding en het zorgt dat je meer vocht kwijt raakt! Ik merk dat wel :p
Dus acteer dan maar als een oud wijf als je het drinkt :D

OT

Nette SQ en BP bro! Gaat je goed af ;)

Ja daar moet het wel mee te maken hebben :p

maar honestly hoe kan je the nou goor vinden :p zit amper smaak aan, meeste smaken gewoon als warme spa blauw :D

was maar waar dat ik groene thee kon drinken, maar ik ben overgevoelig voor stimulanten... een klein slokje groene thee zorgt er al voor dat ik de rest van de avond, en volgende dag niets meer kan als op bed liggen...

• Topic Starter Topic Starter
Zal van het weekend nog eens groene thee proberen dan. Cutten gaat opzij wel alleen wel laat af en toe van honger gevoel. Nu bijna een halve kilo kwijt.
Cardio ging gisteren iets beter al dus conditie zal wel wat beter worden in de komende weken.

Nu eerst gaan trainen.

Training van vandaag.

Squats 2x5x52kg

Bor 2x5x66kg PR

Incline Bp 2x8x40kg

Flyes 2x8x13kg

Mp 1x5x30kg

Hamer curls 2x8x13kg

Seated tricep exst. 2x8x8kg

Mp ging mis bij het racken ging met me arm naar voren voelde niet lekker neer dus bij 1 setje gelaten.

Verder ging de Training lekker.

Lekkere bor!

Sterke training! jammer van die mp nog pijn?

Dikke BOR crash! bijna evenveel als ik destijds deed, erg mooi!

Thnx man

Sterke training! jammer van die mp nog pijn?

schouder voelt weer goed aan. Volgende keer met ik beter opletten.

Dikke BOR crash! bijna evenveel als ik destijds deed, erg mooi!

Hoeveel was je bor dan? Ga ik kijken om daar voorbij te gaan.:D

Vind alleen dat me squat niet goed vooruit gaat. Gisteren voelde die 52 kg ook al verrot zwaar aan.

Ik zat op 67,5kg toen ik moest stoppen met SS.

Ik begrijp alleen niet hoe je BOR zwaarder kan zijn als je deadlift welke je laatst op 65kg deed???

Ik begrijp alleen niet hoe je BOR zwaarder kan zijn als je deadlift welke je laatst op 65kg deed???

Komt omdat me Bor altijd al goed ging en ik heel lang bezig ben geweest met me techniek op Deadlift. Welke nu soms nog niet lekker gaat als ik zwaarder ga.

Zal straks is kijken hoever ik nu kan met me Deadlift.

Training,

Squats 2x5x54kg

Bp 2x5x54kg

Pull over 2x8x18kg

Deadlift 1x5x70kg 1x3x75kg was een extraatje:D

Pullups 6 4 5 reps uiteindelijk niet vooruit gegaan dus.

Bent over Flyes 2x8x8kg

Db curls 2x8x15kg

Skullcrushers 2x8x26kg

Training ging lekker schema beetje aangepast Upright row eruit wegens laat in me elleboog. Bent over Flyes erin.

Volgende ronde Skulcrushers er ook uit vanwege me elleboog twijfel nog over wat er in de plek komt.

gewichten gaan nu wel lekker omhoog toch!

Ach die 60 pak je binnekort!

Lekker man :)

In! Squats zijn inderdaad erg laag, mijn vriendin had gister nog 1x70kg gesquat en ze traint pas net een paar weekjes zonder op voeding te letten :P

Komt eigenlijk niet vaak voor dat iemand evenveel benched als squat!

Ach die 60 pak je binnekort!

Lekker man :)

Thxn man

In! Squats zijn inderdaad erg laag, mijn vriendin had gister nog 1x70kg gesquat en ze traint pas net een paar weekjes zonder op voeding te letten :P

Komt eigenlijk niet vaak voor dat iemand evenveel benched als squat!

Welkom!

Ja weet het squat is fackt up laag probeer nu elke training te verhogen. Begin ss rippetoe gevolgd zat toen wel hoger maar met slechte techniek. Nu heb ik eindelijk mee techniek beter maar wel niet echt vlotten.

Dus tips zijn welkom:D

Vandaag geen kracht training moest eerst de wasmachine repareren en had ook nog wat laat in me schouder.

Cardio gegaan net lekker buiten 30 minuten rennen met intervallen helemaal gesloopt. Kuiten en quats voelen nu verrot aan.

Cutten gaat redelijk 0,5 kilo kwijt laatste training nog geen kracht verlies opgemerkt gewichten gaan nog omhoog weet alleen niet of dit verstandig is tijdens het cutten omdat ik 1 Werk set minder doe nu.

Terug
Naar boven