MuscleMeat

Log crash

• Topic Starter Topic Starter
Training van vanavond

Deadlift
8*60
6*70
5*85 pr

Pullups wide grip
5
5
5

Bor
10*55
8*65
4*75 grip fail verzuurde onderarmen

Shrugs
10*55
8*65
6*75

Reverse flyes
10*8
8*10
6*12

Side raise
10*5
8*7
6*8

Db curls
10*10
8*13
6*15

Hammer curls
10*10
8*12
6*14

Was een lekkere training bij alle oefeningen een goeie pomp te pakken. Deze manier van trainen bevalt me wel alles 2 x per week.

Cutten is deze week wat minder gegaan gewicht is stabiel gebleven. Toch 2 x cardio gedaan morgen 3 de keer.
Toch nog iets snijden in me kcals enkel verlaging in de carbs.

Huppa een pr op the squats in dit weer! Mooie training.

Zweten je zeker ook helemaal kapot in dit weer?

Wat.... dat meen je niet ...

:mad: eerst 3 maanden slecht weer dan krijgen we 1 maand extreme temperaturen, welkom in nederland

Wat.... dat meen je niet ...

:mad: eerst 3 maanden slecht weer dan krijgen we 1 maand extreme temperaturen, welkom in nederland

Jip hoop dat het die week erna ook nog zo is dan heb ik een weekje vakantie maar dan zal het wel weer slecht weer zijn.

Thuis heb je wel de mogelijkheid om iets van airco neer te zetten.

He He, eindelijk die squats kwa gewicht omhoog, ik zie dat het goed gaat nu!!

Thuis heb je wel de mogelijkheid om iets van airco neer te zetten.

Airco is overrated geeft liever dat geld uit aan nieuwe spullen kom straks nog krap te zitten aan schijven:D

He He, eindelijk die squats kwa gewicht omhoog, ik zie dat het goed gaat nu!!

Ja gaat lekker nu hopen zo vol te houden eenmaal me doel van 80kg heb vervald deze bij chest en komt er een legg day bij op woensdag:rolleyes: zie er nu al tegenop als ik de leggs van die gast zie

Mooie progressie man!! dat begint erop te lijken!! Grappig hoeveel verschil een paar techniekaanwijzingen van een ervaren iemand kunnen maken. Dit zal echt verschil gaan maken, en of je dan 2x of 3x in de week traint maakt dan niet zoveel uit, denk ik.

Mooie progressie man!! dat begint erop te lijken!! Grappig hoeveel verschil een paar techniekaanwijzingen van een ervaren iemand kunnen maken. Dit zal echt verschil gaan maken, en of je dan 2x of 3x in de week traint maakt dan niet zoveel uit, denk ik.

Thxn man!
Ja schild echt veel vind het zelf nog raar dat het zoveel verschil maakt ook nog geen minuut spijt gehad dat ik hem aansprak ondanks de heftige spierpijn.
Denk ook dat die eene dag minder geen verschil maakt.

Training van vandaag

Squat
8*30
5*55
5*65
5*75 pr
5*75

Bp
10*30
8*40
6*55

Flyes
10*10
8*12
6*14

Incline bp
10*30 last van schouder over naar db.
8*14
2*6*15

Mp geskipt schouder speelt op bij press oefeningen

Front raise
10*7
8*8
6*9

Seated tricep exst
10*6
8*8
6*10

Back kick
10*6
8*8
6*10

Training ging lekker weer pr op squat donderdag 80 proberen dan vanaf volgende week legg day ertussen schuiven schema krijg ik dan te zien blij dat ik die week vakantie heb belooft redelijke spierpijn.

pr op squat goed bezig!, Waar heb je pijn in je schouders?

Thxn man. Pijn in me schouders zit tussen me schouder en borst in. En aan de zijkant een knakje bij side raise af en toe volgende week naar de fisio zodra die terug is van vakantie.

Lekkere pr's man!

Training van vanavond die eigenlijk gisteren geplant stond werk kwam er weer is tussen.

Deadlift
8*50
6*70
6*90 pr

Pullups
6
6
5 reps allemaal wide grip.

Bor
10*50
10*60
8*70
6*75

Shrugs
10*50
8*60
6*70

Reverse flyes
10*8
8*10 form ging niet lekker ellebogen kwamen naar binnen
10*8

Side rsise
10*6
8*7
6*8

Db curls
10*11
8*13
6*15

Hammer curls
10*10
8*12
6*10

Training ging lekker was wel zwaar. Maar wel weer een pr gezet op me dl. Doelen komen in zicht zo:D

Thxn man!

blijf die BOR sterk vinden tegenover je andere lifts, hoe voer je ze uit?

Je BOR is sterker dan die van mij man! Heftig

Terug
Naar boven