Fitness Seller

Log crash

• Topic Starter Topic Starter
training van zaterdag.

rug

pullups 6-5-5

bor 8*60 voelde niet goed links ging makelijker dab rechts:confused:

db bor 3*8*30kg op een bankje met een 1 knie.

chins 3*5*5+bw

shrugs 3*8*60

training werd ingekort door me werk moest door naar een storing te laat thuis om daarna me training af te maken. aankomende 2 weken heb ik nog dienst dus trainingen kunnen veranderen of geskipt worden.

Sterke pullups/chins en BOR. Rug gaat goed zo te zien!

toch nog genoeg kunnen doen zo te zien,
verder doe je volgens mij geen deadlifts of wel?

Beter een korte training dan geen training!

Kleine update.

Laatste week niet kunnen trainen door storingsdienst alles bij elkaar 35 overuren waarvan veel in de laten avond nacht waren. Voeding is ook niet geweest hoe het moest wel dagenlijks me kcals gehaald eiwitten ook wel doormiddel van whey verder redelijk wat junk in de nacht.

Nu nog steeds vermoeid en geen fut en zin om te trainem eigenlijk. Komende week misschien 1 a 2 keer trainen. Vanaf morgen wel 1 week thuis om de zorg van me kids te doen gezien me vrouw geopereerd word.

Planning voor komend jaar moet ook verder bijgesteld worden komt een opleiding / curses bij siemens s7 plc techniek / programeren dus ga best wat vrije tijd moeten inleveren.

Updates zullen vanaf nu meer eens per week ofzo komen

Damn, 35 overuren. Veel sterkte met je vrouw. Die opleiding is mooi, ontwikkeling in het werk is belangrijk. Probeer wel bezig te blijven, evt met aangepaste doelen (bv "twee keer per week lichte training en goedevoeding")
Sterkte en succes!

Inderdaad, veel sterkte! Gewoon trainen als je de motivatie hebt en de tijd hebt.

Training van vandaag ub.

db bp. 3*8*18

flyes 3*8*12

skulcrushers 3*8*20

chinups 3*5*bw

db row 3*8*22

side raise 3*8*6

db curls 3*8*13

aangepaste training ub gedaan ging opzich nog lekker. krachtverlies lijkt mee te vallen. volgende week als ik me gsm terug bent volgen foto's.

Damn, 35 overuren. Veel sterkte met je vrouw. Die opleiding is mooi, ontwikkeling in het werk is belangrijk. Probeer wel bezig te blijven, evt met aangepaste doelen (bv "twee keer per week lichte training en goedevoeding")
Sterkte en succes!

thnx man operatie is geslaagd nu alleen nog herstellen. zal zeker blijven trainen.

Inderdaad, veel sterkte! Gewoon trainen als je de motivatie hebt en de tijd hebt.

thxn man. aan de motivatie zal het niet liggen eerder de tijd.

dat zijn een hoop uurtjes, kan me voorstellen dat je het dan niet kan opbrengen. sterkte met het vrouwtje!

Gisteren been training.

Squats
8x30
8x50
4x60 bah voelde weer belachelijk zwaar
8x50.

Dl
8x50
5x60
5x70
5x80

Lunges
16stappen x 13
16stappen x 13
16stappen x 13

Legg exst.
8x20
8x20
8x25

Calf raise
3x8x22kg

Squats vielen weer tegen terug naar 2 x per week.

Die squats komen vanzelf wel! Toch goeie training!

Wat is er met je squats gebeurt bro? Paar weken geleden zat je rond 80kg toch?

gewicht bij lunges is per dumbell?
altijd wel lekker om te doen die oefening!

Laatst bewerkt:
Die squats komen vanzelf wel! Toch goeie training!

Thxn man

Wat is er met je squats gebeurt bro? Paar weken geleden zat je rond 80kg toch?

wat training gemist door storingsdienst en operatie van me vrouw. Wil binnen 2 weken terug op 80 kg zitten.

gewicht bij lunges is per dumbell?
altijd wel lekker om te doen die oefening!

jip is per dumbbel voel ze nu nog.

volgens mij had hij wat trainingen moeten missen ivm overuren op het werk

Jip klopt gelukkig nu weer even rustig:D

Vanavond ub training op de planning ga ook kijken voor een foto gsm vandaag terug na 6 weken klote smartcare. Was nog niet klaar dus nieuwe gehad.

Voeding van de afgelopen dagen was goed gezien ik vrij was. Ben terug naar de bulk gegaan door me dienst serieuse terug val gehad bw staat nu op 82kg:(
En is zeker niet alleen vet geweest.

Ah k*t man. Dat is niet echt bevorderlijk idd. Maar moet makkelijk lukken :) sterkte nog!

Laatst bewerkt:
Training van vandaag.

Db Bp

3x8x20kg

Flyes

3x8x13kg

Skullcrushers

3x8x22kg

Pullups

3x5xbw+5kg

Db row

3x8x24kg

Side raise

1X6x6kg

Db curls

3x8x14kg

Training ging lekker op de side raise na pijnlijk gevoel in me schouders deze volgende keer wisselen voor upricht row.

Foto genomen voor me Training.

uploadfromtaptalk1377028736506.jpg

En maak eens een benen pic. Foto is moeilijk te beoordelen, maar zolang jij merkt dat je vooruit gaat, dan gaat het goed. Volgens mij is er wel vooruitgang tegenover de andere foto's he? :D

Training Lb

Squats 3x5x55kg ging bacher

Dl 3x5x80kg

Legg exst 3x8x30kg

Lunges 3x8x15kg

Calf raise 3x8x26kg

Squat ging slecht had ook nog spierpijn van me vorige lb training.

Foto van de beentjes

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven