MuscleMeat

Log crash

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training man! Misschien dat je ook iets van voorkant schouders kunt doen? Deze pak je meestal je bij presses erbij, maar jij doet 1 press oefening.
Thxn man klopt maar 1 press bij schouders verder wel 2 press oefeningen bij borst. Misschien wel iets om nog een front raise toe te voegen.

Lekker getraind bra!

Bn je nog aan het cutten?

Thxn man nee niet meer aan het cutten heb er voor nu ook weinig zin in loop dan vaak met honger gevoel voeding ligt nu net boven onderhoud.

Gisteren op me werk door me enkel gegaan loop nu wat te hekelen zo nu en dan dus even aankijken wat dat gaat doen kwa herstel.

Kleine update nog even zonder training. Enkel gaat al wat beter geplande training van gisteren is weer is door me neus geboord vanwege me werk. Gisteren ook 19.00 gebeld en was om 3.30 pas terug thuis. Wel goed gegeten gisteren zelfs om 0.00 zat ik nog aan een bakje rijst met kip.

Vanmiddag of vanavond chest biceps training.

Ik maakte voorheen ook werkdagen van 18 tot 20uur per dag, maar dit is al gauw afgelopen als de arbeidinspectie langs komt hoor. geldt namelijk nog steeds een MAXIMUM van 13uur werken per dag, met hooguit 1 uitzondering van 14uur per week, en dit mag alleen in uitzonderlijke situaties... boetes gaan richting de 6000EUR per overtreding, en niet alleen voor de werkgever.. en daarnaast geldt een maximum van 60uur per week, INCL reistijd.

Ik maakte voorheen ook werkdagen van 18 tot 20uur per dag, maar dit is al gauw afgelopen als de arbeidinspectie langs komt hoor. geldt namelijk nog steeds een MAXIMUM van 13uur werken per dag, met hooguit 1 uitzondering van 14uur per week, en dit mag alleen in uitzonderlijke situaties... boetes gaan richting de 6000EUR per overtreding, en niet alleen voor de werkgever.. en daarnaast geldt een maximum van 60uur per week, INCL reistijd.

Klopt maar zijn nog andere uitzonderingen , leiding gevende functie, calamiteiten als bijvoorbeeld het milieu in geding is heb een totaal van 54 uur door 2 dagen overwerk waarbij beide dagen ik tussendoor rust heb gehad en daarna ook slaap uren die er bij in zitten zo was ik vandaag heel de dag thuis.

Chest biceps uitgesteld naar maandag avond.

Vanavond rug gedaan.

Pullover
12x14kg
10x18kg
7x21kg

Close grip puldowns
12x50kg
7x85kg

Db row
12x20kg
7x30kg

Wide grip Seated cable row
12x30kg
8x50kg

Shrugs
12x50kg
7x85kg

Deadlift
10x60kg
8x80kg
6x90kg
5x100kg PR plus doel gehaald volgende doel 125kg

Training ging lekker hopenlijk tegen eind van de week weer benen terug mee pakken enkel voelt al beter na me Training was hij weer wel gevoelig denk door de deadlift:rolleyes:

Chest biceps uitgesteld naar maandag avond.

Vanavond rug gedaan.

Pullover
12x14kg
10x18kg
7x21kg

Close grip puldowns
12x50kg
7x85kg

Db row
12x20kg
7x30kg

Wide grip Seated cable row
12x30kg
8x50kg

Shrugs
12x50kg
7x85kg

Deadlift
10x60kg
8x80kg
6x90kg
5x100kg PR plus doel gehaald volgende doel 125kg

Training ging lekker hopenlijk tegen eind van de week weer benen terug mee pakken enkel voelt al beter na me Training was hij weer wel gevoelig denk door de deadlift:rolleyes:

Congratz bra! Lekker getraind. Nice die deadlift! Als je hem eenmaal te pakken hebt gaat ie als een speer.

Tsjakka, even de 100 DL gepakt! Dat is pas mooie progressie!

Dit gaat idd de goede kant op!!

Chest biceps training

Decline bp
12x30kg
10x45kg
6x55kg

Incline db bp
12x15kg
6x20kg

Flyes
12x12kg
5x17kg 6 rep kreeg ik niet meer alleen naar boven + 2 negatieve reps

Db Concentration curls
12x12kg
6x16kg

Bb curls
6x30kg +2 body curls up en heel langzaam naar negatief.

Training ging opzich lekker maar kon beter. Die rotte storingsdienst weken verpesten toch wel wat stiekem. Nu 5 werken geen dienst als het goed is. Hopenlijk ook weinig overwerken komende weken zodat we is even door kunnen knallen.

Congratz bra! Lekker getraind. Nice die deadlift! Als je hem eenmaal te pakken hebt gaat ie als een speer.

Thxn man ging zeker lekker.

Tsjakka, even de 100 DL gepakt! Dat is pas mooie progressie!

Thxn man.

Dit gaat idd de goede kant op!!

Thxn man

Wow lekker die DL man! Je gaat me dadelijk nog voorbij! :(
Haha, mooie training!

Been training

Alleen laatste set
Legg exst
8x47,5kg

Legg press
6x150kg

Squats
5x80kg

5 minuten rust

Legg curls
8x45kg

Sldl
6x80kg

Seated Calf press
7x160kg

Training ging lekker een vlotjes alleen 1 rep teweinig eigenlijk op squats.

prima training, aardig wat volume volgens mij

Training van gisteren.

Db schouder press
8x15kg

Front raise
6x12kg

Side raise
7x10kg

Bent over Flyes
8x12kg

Triceps
Cgbp. Pull down bezet
8x50kg

Lying tricep exst
7x13kg

Overhead tricep exst
8x20kg

Training ging weer lekker herstel na de trainingen gaat goed merk wel dat de frequentie wat te laag is. Is kijken om terug ub lb te gaan doen zeker nodig voor me benen.

prima training, aardig wat volume volgens mij

Thxn ja best wel wat volume

Ziet er goed uit !

Netjes die side raises kerel!

Kijk, dat is een mooie complete training!

Greep van de trainingen afgelopen week ub lb alles 3x8

Decline Bp
60kg

Flyes
15kg

Schouder press
15kg

Lying triceps exst
12kg

Bor
75kg

Pullups
Bw 3x8

Bb curls
30kg

Squats
75kg

Legg exst
30kg

Legg curls
25kg

Lunges
14kg

Calf raise
28kg

Chinups
Bw

Penley row
50kg

Shrugs
70kg

Side raise
12kg

Hammer curls
15kg

Incline Bp
50kg

Flyes
15kg

Back kicks
12kg

Vanavond LB 2 nog

Kijk, dat is een mooie complete training!

Thxn man

Bor 75kg? Netjes hoor man! ;)

sterk! je BOR word straks zwaarder dan je squats XD

Terug
Naar boven