AndroidHealthClinic

Log crash

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt op me buik zit wel wat meer vet nu. Denk dat het ook moeilijk zou zijn om 10kg aan te komen zonder vet aan te zetten erbij.

Ga volgende keer bij deadlift wat verschillende dingen proberen en kijken wat het beste gaat.

Ik zal je ook maar eens volgen. Ik zou je zelf echt geen 78 kilo geven. Je bent zo wat 10 centimeter groter maar ik weeg 79 nu. Dus je kunt nog flink eraan bouwen!

Ik zal je ook maar eens volgen. Ik zou je zelf echt geen 78 kilo geven. Je bent zo wat 10 centimeter groter maar ik weeg 79 nu. Dus je kunt nog flink eraan bouwen!

Ja klopt valt nog heel wat te bouwen. Val soms tussen door ook wat terug af als ik bv storingsdienst heb en dan veel aam het week ben lukt het me niet oom alle maaltijden te pakken en is het vaak gewoon brood. En als het en normale wel is eert ik toch 2x warm op en dag en dat maakt best veel verschil. Hoop tegen de zomer half weg de 80kg te zitten.

Training van vandaag ub.

incline Bp.

12x20kg
12x30kg
9x35kg
7x35kg

Fly

15x8kg
12x12kg
10x12kg
11x12kg rep 12 lukte net niet met als gevolg dumbbells op de grond.

Dumbbell schouder pres.

12x8kg
9x10kg
10x9kg
10x9kg

Cgbp

15x20kg
12x30kg
10x35kg
10x35kg

Bor

12x30kg
12x40kg
8x40kg schoot iets in me nek.
9x30kg voelde niet lekker meer.

Dumbbell curls

10x15kg te zwaar
10x13kg
10x13kg

Was een lekkere training voor het eerst incline Bp ook weer gedaan nu zonder last. Nou aankijken waar het morgen gaat doen.

Alles lekker aangepakt man!

Net klaar met LB training.

Squat

15x20kg
15x30kg
15x35kg
12x40kg
10x40kg

Squat ging lekker deze keer minder focus op gewicht en hoger in reps.

Sldl

15x20kg
3x12x30kg

Walking Lunges

20x10kg
3x20x12kg

voelde goed al deden die laatste best wel waar pijn:D

Legg curls

20x12kg
15x16kg
14x16kg Dumbbell gleed weg
15x16kg

Calf raise

3x20x16kg

training was goed wel wat langer als anders maar dat mag de spierpijn niet drukken.

En weer lekker bezig! Lunges heb ik nooit gedaan, maar schijnen wel killing te kunnen zijn :)

En weer lekker bezig! Lunges heb ik nooit gedaan, maar schijnen wel killing te kunnen zijn :)

Dat zijn ze ook! Crashcool, je doet ze al zwaarder dan ik haha. Ik vind ze echt killing. Maar voor de rest goeie training!

Zo net terug binnen na me training was koud in de schuur kreeg het maar tot 3 graden verwarmd.

Pull ups

Niet gedaan kreeg te veel kou over me heen met het luik open.

Pull over

20x20kg
3x12x26kg

Hammer curls

15x8kg
3x12x10kg lekkere pomp.

Bp

20x20kg
3x12x30kg

Kreeg alleen moeilijk me borst aangespannen

Skulcrushers

3x15x20kg

Side raise

12x6kg schouder begon weer pijn te doen
3x10x5kg ging vrij goed hopelijk volgende keer toch weer zwaarder.

Opzich verder en lekkere training.
morgen de laatste training van de week als het goed is heb alleen vanaf morgen ook weer en werk storingsdienst en die vorst kan me nog wel is klootten dan.

Pff lekker trainen toch :P

Mooie hammers man! Is het mischien niet een idee om op de compounds terug te schroeven naar 5 reps? zodat je toch wat sneller kracht op kan bouwen, werkt prob ook erg voordelig op de rest van je oefeningen..

Ja voor kracht zou inderdaad en lager rep range beter zijn denk dat ik het misschien ga mixen tussen lage en hoge rep sets hoewel kracht niet echt me uitgangspunt is. Wil echt vooral meer massa gainen.

Dat snap ik, & sterke basis qua kracht op de compounds maakt snellere progressie mogelijk. Sowieso ga je als beginner niet veel verschil merken wat betreft high reps of low reps... Meer kracht op de compounds zorgt er voor dat je harder en zwaarder kan trainen = betere gains.

Ja oké meer kracht is ook goed voor je gains.

Maar wat betreft hoge lage reps is best merkbaar.

50kg Bp op lage reps krijg ik weinig tot geen focus op mijn borst spier waarna ik bv na 6reps niet meer kan maar dit ligt dan niet aan me borst maar aan me schouders.

30kg Bp op hoge reps heb ik en goede focus op me borst waarbij het aanspannen goed lukt en ik na me setje ook echt me borst voel branden.

Dit zijn natuurlijk puur eigen ondervindingen kan niet voor andere oordelen wat hun voelen.

Klopt maar als beginner zijnde heb je zoveel stimulatie nog niet nodig je groeit sowieso goed. Het voelen van een brandende borst is ook niet per se positief kan ook betekenen dat je teveel doet.

Met branden bedoel ik dan ook meer dat ik voel dat ik me borst bezig ben. Bij die lage reps voel ik meer me schouders en dat is dan niet altijd de goede manier gebeurt dat ik dan soms me schouders pres niet meer kan uitvoeren

Laatst bewerkt:
Met branden bedoel ik dan ook meer dat ik voel dat ik me borst bezig ben. Bij die lage reps voel ik meer me schouders en dat is dan niet altijd de goede manier gebeurt dat ik dan soms me schouders pres niet meer kan uitvoeren

Dan ligt het aan je form. Ik doe al de laatste weken 5x5, en de dagen er na altijd goeie spierpijn in mijn borst. Dan weet je dat je goed hebt getraind. Met BP voel ik niet altijd mijn borst, maar met de Incline dumbbell press, fly's en peck deck enzo wel

Ja klopt zou goed kunnen dat bij zwaar gewicht en lage rep rage 5 reps me form niet helemaal goed is.

Training van vandaag.

Deadlift

10x30kg
3x5x50kg
1x5x40kg
5x50kg
3x60kg

Zieke pomp in me rug techniek ging al beter filmpje staat hier http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?p=7380090

Legg exst.

15x15kg
2x15x20kg
12x25kg

Legg curls

3x15x15kg

Toen kreeg ik het gekke idee om nog squats te doen:D

12x30kg
2x12x40kg was echt zwaar.

En als laatste nog abs

Was echt en lekkere training deze week lekker afgesloten. Nu 2 dagen rest en herstellen.

Lekker hoor gozer, DL begint tog al mooi gewicht te worden. Volgende keer 65?

Ligt aan de info commentaar wat ik krijg op me form als die goed is dan ga ik verhogen wil eerst me techniek goed hebben.

Denk dat gisteren de vele setjes deadlift toch te veel zijn gewest ben van ochtend wakker geworden en me de trap af lopen doen me knieën toch wat zeer. Hopelijk is het snel weg

20.1.13
Pijn in me knieën is gelukkig alweer helemaal weggetrokken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven