AndroidHealthClinic

Log Cynthia

Bezoekers in dit topic

Cynthia

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2004
Berichten
4.430
Waardering
515
Last minute aangemeld voor de contest, en last minute m’n logje aangemaakt, dat begint lekker zo :D

Ik ben al enkele jaren bezig met krachttraining, maar helaas niet altijd fanatiek. En als ik heel eerlijk ben, ben ik vooral het laatste halfjaar eigenlijk best een luilak en een vreetzak geweest...
Dus aan de ene kant is het misschien wel het slechtste moment ooit om foto’s te posten (heb zelfs het idee dat ik op het moment in m’n slechtste shape ever sta :( ), maar aan de andere kant kan ik deze contest wel heel goed gebruiken qua motivatie.
Ik heb namelijk voor het eerst in m’n leven al een flink aantal maanden de ene blessure na de andere. En ik heb mezelf daar helaas echt door laten demotiveren :o Dus het is echt tijd om weer eens flink aan de slag te gaan!

Vanaf afgelopen december had ik namelijk eens een keer een niet-bb doel gesteld. Ik wilde gaan trainen voor de 10 mijl en daarna de halve marathon, maar blijkbaar vindt mijn lichaam hardlopen echt niet leuk, want ik heb al die maanden afwisselend en/of tegelijk knie-, enkel- en scheenblessures gehad. Zelfs zo erg dat ik ook echt geen andere vorm van cardio kon doen en ook bijna geen beentrainingen kon doen.

Sinds deze week gaat het gelukkig al ietsje beter, omdat ik een hele tijd rust genomen heb. Maar dat in combinatie met veeeel te veel vreten + snacken heeft er wel voor gezorgd dat ik me nu juist absoluut niet Beachproof voel :D
Nou ben ik groot fan van bulken (lekker vreten en zwaar trainen, what’s not to love…), maar als je alleen het vreet-gedeelte doet, heeft dat toch een heel ander effect :D

Dus nu moet ik mezelf echt eindelijk weer eens dwingen om serieus aan de slag te gaan met eten en trainen, en dan zijn die foto’s die over 1 + 2 maanden weer gepost moeten worden een goede stok achter de deur :whip:
Want er moet natuurlijk wel een beetje vooruitgang te zien zijn over 8 weken!
Dus nu maar duimen dat al die spiergeheugen- en nieuw-vet-is-snel-weer-weg verhalen allemaal waar zijn :roflol:

Training:

Ik weet nog niet helemaal zeker wat voor trainingschema ik de komende tijd ga gebruiken. Ik heb al UB/LB schema's, Fullbody en verschillende splitschema’s gevolgd. Fullbody bevalt me de laatste tijd het meeste, omdat ik dat nu het leukste vind, maar misschien zou een splitschema beter zijn om in deze 8 weken zo veel mogelijk vooruitgang te boeken.
Ligt er ook een beetje aan hoe het met m’n blessures gaat, wat ik qua cardio en beentraning kan doen. Vandaag heb ik iig Fullbody gedaan (post ik later nog).

Edit 1 (week 1): Ik heb besloten toch een Fullbody schema te blijven volgen.

Edit 2 (week 3): Vanaf nu ben ik toch overgegaan op een splitschema, omdat ik teveel last heb van m'n beenblessures. Zo kan ik toch wat meer kt trainingen doen zonder steeds m'n benen te belasten.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je onderhand een van de laatste bent die zich aanmeld, maar last but not least, sniper verbeter ff.
Zet hem op Cynthia.
 
Veel succes Cynth!
Als ik je blessure verhalen zo lees vind ik dat je er nog prima bijstaat!
Komt helemaal goed! :)
 
Jeeeej succes!
 
Ik denk dat je onderhand een van de laatste bent die zich aanmeld, maar last but not least, sniper verbeter ff.
Zet hem op Cynthia.

Thanks!

Veel succes Cynth!
Als ik je blessure verhalen zo lees vind ik dat je er nog prima bijstaat!
Komt helemaal goed! :)

Pfff, ik hoop het maar... Blessures zuigen echt. Nog even en ik ben zo blij als ik straks weer kan cardioen, dat ik het nog leuk ga vinden ook :D

Jeeeej succes!

Bedankt! Jij ook heel veel succes!
 
Veel succes Cynthia!
 
je staat er goed bij ! ik ga je volgen
 
erg mooi figuur ook hier, stevige benen zo te zien, succes! :)
 
Je hebt al een mooi lichaam ;)
een paar percentjes bf eraf en je bent vast tevreden

En lopen is echt helaas niet voor iedereen weggelegd... Heb maanden met mijn knieëen gesukkeld en ik voel dat ik er nog steeds niet mag voor gaan. Vandaag heb ik 20 minuutjes gelopen (het begon plots te kriebelen :o)
 
Je hebt al een mooi lichaam ;)
een paar percentjes bf eraf en je bent vast tevreden

En lopen is echt helaas niet voor iedereen weggelegd... Heb maanden met mijn knieëen gesukkeld en ik voel dat ik er nog steeds niet mag voor gaan. Vandaag heb ik 20 minuutjes gelopen (het begon plots te kriebelen :o)

Haha, als die 'paar procentjes' eraf zijn vind ik wel weer wat nieuws waar ik niet tevreden over ben. Maar teveel vet staat nu idd toch echt bovenaan de ontevredenheidslijst ja :)

Ja, dat hardlopen moet ik iig tijdelijk maar gewoon even helemaal opgeven, anders wordt 't zeker niks de komende 2 maanden.
Het rare is dat ik vroeger zelfs op atletiek heb gezeten en toen was er niks aan de hand :(
 
prachtige rug!!!! wauw
succes girl!
 
"Slechtste shape ever", yeah right, girl :rolleyes:
Ik vind het ondanks de tijdelijke "verwaarlozing" een goede fysiek.

Je trainingsverleden is nog steeds goed te zien.
Ik zie nog prima spieren onder dat vetlaagje, dus als jij in de komende 8 weken dat vetlaagje wat dunner en de spieren weer wat dikker krijgt (je zei het al, muscle memory works wonders) dan gaat het helemaal goedkomen!

Veel succes!
 
Laatst bewerkt:
Voor mij persoonlijk het mooiste fysiek van alle meiden hier op DBB . Alles mooi in verhouding . Mag wat droger maar ziet er zeker niet verkeerd uit . En al helemaal niet als je bedenkt dat je lui bent . :roflol:
 
Grrrr, kan niet slapen...


prachtige rug!!!! wauw
succes girl!

Thanks.
Jarenlang lukte het me echt voor geen meter om iets voor elkaar te krijgen wat zelfs ook maar in de verte op aangespannen lats leek, maar nu lukt het me al een beetje. Blijft moeilijk, echt poseren.


"Slechtste shape ever", yeah right, girl :rolleyes:
Ik vind het ondanks de tijdelijke "verwaarlozing" een goede fysiek.

Je trainingsverleden is nog steeds goed te zien.
Ik zie nog prima spieren onder dat vetlaagje, dus als jij in de komende 8 weken dat vetlaagje wat dunner en de spieren weer wat dikker krijgt (je zei het al, muscle memory works wonders) dan gaat het helemaal goedkomen!

Veel succes!

Haha, ben blij dat er nog iets van te zien valt :D
Maar tis toch echt mijn slechtste shape ever, heb nog nooit tegelijkertijd zoveel vet en zo weinig spier gehad :(


Voor mij persoonlijk het mooiste fysiek van alle meiden hier op DBB . Alles mooi in verhouding . Mag wat droger maar ziet er zeker niet verkeerd uit . En al helemaal niet als je bedenkt dat je lui bent . :roflol:

You're way too kind :o
En dat wil ik ook helemaal niet horen!!! :mad: :D
Ik doe juist mee om mijn lazy ass eindelijk weer eens strak volgens schema, week na week naar de sportschool te slepen :whip:
 
Dan maar even de training van gisteravond neerzetten, nu ik toch niet kan slapen :grumble:


FB training van maandag 11 mei


latpully smalle greep
3 x 10 x 50 kg

db incline bench press
1 x 10 x 14 kg
1 x 8 x 14 kg
1 x 10 x 12 kg

romanian deadlift
5 x 15 x 60 kg

cable row apparaat
3 x 10 x 60 kg

bb flat bench press
1 x 15 x 25 kg
2 x 8 x 30 kg

Superset:

bb sumo squat
3 x 10 x 30 kg

goodmorning
3 x 12 x 30 kg

--------------------------------------------------------------------------

Om de een of andere reden was het een zwakke dag qua borst. Niet dat ik normaal echt zoveel meer gewicht gebruik, maar het voelde gewoon echt zwaar...

En benen moet ik echt nog steeds wat ontzien, vandaar het hogere aantal reps bij de deadlift en de superset van sumo squat/goodmornings, beter iets dan niets.

Het was echt vet benauwd in de sportschool, en dat in combinatie met mijn de-laatste-tijd-niet-veel-van-de-bank-afgekomen-lazy-ass :D betekende flink zweten :zweet:


Zo, nu ga ik m'n catabole reet maar weer eens naar bed slepen om hopelijk nog een paar uurtjes te :zzz: voor de wekker weer gaat...
 
Laatst bewerkt:
Jij ook heel veel succes!!!:)
 
Back
Naar boven