DDoob
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
Je gaat toch niet zo opeens switchen naar tren man.
Klopt, maar ik ben wel benieuwd of mijn handelaar eventueel een vial zou ruilen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat toch niet zo opeens switchen naar tren man.
Klopt, maar ik ben wel benieuwd of mijn handelaar eventueel een vial zou ruilen.
Normale supplier doet dat wel ja. Succes op tren man :')
Serieuze vraag bro? Hoe train je momenteel rug dan?
Alle soorten rows, deadlifts, you name it...
Waarom niet gewoon een split als je op 1.5 gram AAS zit?

En veel machinewerk voor je rug, pak eens iets als een Pull up, BOR, Deadlift en daarnaast nog 1 of 2 oefeningen naar keuze zoals een Tbar/Dumbell row of een straight arm pulldown.
Je gaat ub/lb doen en dan 4 rug oefeningen? Als je voor al je spiergroepen zoveel oefeningen gaat doen ben je echt te lang bezig.
Je gaat ub/lb doen en dan 4 rug oefeningen? Als je voor al je spiergroepen zoveel oefeningen gaat doen ben je echt te lang bezig.

Dit vind ik persoonlijk erg veel. Hoeveel sets doe jij dan per oefening?
Iedereen zijn spieren zijn anders geconditioneerd, wat voor de één goed werkt, werkt voor de ander anders enzovoort.
meestal 4/5.. ligt eraan of ik tijd heb of niet.
Meestal doe ik dan
deadlift
BOBR
Pullup
pulldowns
one had row
en dan nog 1

Dan heb jij behoorlijk je rug geconditioneerd, heb je nog spierpijn?
ligt eraan waar ik train, train in 2 sportscholen en dar hebben ze toch weer andere soort apparaten. Soms voel ik nog wel eens spierpijn maar meestal niet
5 oefeningen voor rugdiehard uren in gym, ik doe meestal 12 sets klaar