MuscleMeat

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Normale supplier doet dat wel ja. Succes op tren man :')

Nee, Mike. Ik ga niet over op Trenbolone, althans nog niet.

Ik wil Trenbolone gaan utiliseren voor cutting doeleinden, dit zal pas over 4-5 maanden plaats vinden.
Misschien dat ik het uiteindelijk zal gebruiken voor massa doeleinden, dit is nog niet zeker en heel erg afhankelijk van hoe ik er in de lente bij sta.

Laatst bewerkt:
Heren,

Ik zou graag wat oefeningen voor de latissimus dorsi willen horen die voor jullie werken. Ik zou deze spiergroep wat extra willen stimuleren. Ik heb begrepen dat de latissimus dorsi de meeste androgeenreceptoren heeft van al de spiergroepen, het lijkt mij om deze reden handig om hier gebruik van te maken gedurende deze kuur.

Serieuze vraag bro? Hoe train je momenteel rug dan?

Alle soorten rows, deadlifts, you name it...

Serieuze vraag bro? Hoe train je momenteel rug dan?

Alle soorten rows, deadlifts, you name it...

Ik doe deze oefeningen, tevens in volgorde:

Lat Pulley;
Cable Row;
Machine Row;
Dumbell Row;

Ik heb al enkele oefeningen gevonden die ik morgen ga uitproberen, tevens zal ik binnenkort mijn trainingschema moeten aanpassen in een UB/LB. Momenteel volg ik FB.
Mijn trainingen duren inmiddels te lang en ik verwaarloos hierdoor mijn benen, erg onhandig.

Waarom niet gewoon een split als je op 1.5 gram AAS zit? En veel machinewerk voor je rug, pak eens iets als een Pull up, BOR, Deadlift en daarnaast nog 1 of 2 oefeningen naar keuze zoals een Tbar/Dumbell row of een straight arm pulldown.

Waarom niet gewoon een split als je op 1.5 gram AAS zit?
:trollface:

Je weet dat het geen anderhalve gram is, vanwaar die wrok gevoelens?

En veel machinewerk voor je rug, pak eens iets als een Pull up, BOR, Deadlift en daarnaast nog 1 of 2 oefeningen naar keuze zoals een Tbar/Dumbell row of een straight arm pulldown.

Normaliter ga ik pas een splitschema toepassen, wanneer ik de spiergroepen onvoldoende kan stimuleren in een algehele sessie, dit is nog niet aan de orde; behalve bij mijn benen. Vandaar dat ik een UB/LB schema ga volgen, in feite een split van 2.

Ik ga de volgende oefeningen toepassen.

Pull up / Lat Pulley;
Elevated Cable Row;
Straight Arm Pulldown;

En een vierde moet ik nog verzinnen.

Laatst bewerkt:
Je gaat ub/lb doen en dan 4 rug oefeningen? Als je voor al je spiergroepen zoveel oefeningen gaat doen ben je echt te lang bezig.

Je gaat ub/lb doen en dan 4 rug oefeningen? Als je voor al je spiergroepen zoveel oefeningen gaat doen ben je echt te lang bezig.

Ik doe het volgende.

Ik heb voor elke grote spiergroep één hoofdoefening en twee of drie oefeningen die ik eventueel extra doe.
Voor de kleine spiergroepen doe ik slechts twee oefeningen.

Ik neem als voorbeeld mijn rug, welke een grote spiergroep is.
Voor de hoofdoefening doe ik 1 warmup set en 4 sets van 10 herhalingen. De andere rug oefeningen doe ik slechts een enkele set of twee sets van 10 herhalingen.

Een voorbeeld situatie:

Lat Pull Down
4 * 10

Cable Row
1/2 * 10

Dumbell Row
1/2 * 10

Deze setup werkt voor mij vrij goed, ik win hier goed massa op. Mijn trainingen duren over het algemeen een uur of anderhalf uur.

ik doe soms wel 6 rug oefeningen :roflol:

Dit vind ik persoonlijk erg veel. Hoeveel sets doe jij dan per oefening?
Iedereen zijn spieren zijn anders geconditioneerd, wat voor de één goed werkt, werkt voor de ander anders enzovoort.

Dit vind ik persoonlijk erg veel. Hoeveel sets doe jij dan per oefening?
Iedereen zijn spieren zijn anders geconditioneerd, wat voor de één goed werkt, werkt voor de ander anders enzovoort.

meestal 4/5.. ligt eraan of ik tijd heb of niet.

Meestal doe ik dan

deadlift
BOBR
Pullup
pulldowns
one had row

en dan nog 1

meestal 4/5.. ligt eraan of ik tijd heb of niet.

Meestal doe ik dan

deadlift
BOBR
Pullup
pulldowns
one had row

en dan nog 1

Dan heb jij behoorlijk je rug geconditioneerd, heb je nog spierpijn?
Ik zou mijn rug niet meer kunnen gebruiken voor 4 dagen als ik zoveel sets en oefeningen doe. :p

Laatst bewerkt:
Dan heb jij behoorlijk je rug geconditioneerd, heb je nog spierpijn?

ligt eraan waar ik train, train in 2 sportscholen en dar hebben ze toch weer andere soort apparaten. Soms voel ik nog wel eens spierpijn maar meestal niet

ligt eraan waar ik train, train in 2 sportscholen en dar hebben ze toch weer andere soort apparaten. Soms voel ik nog wel eens spierpijn maar meestal niet

Vroeger zat ik dus ook in een situatie waar mijn spieren dusdanig geconditioneerd waren dat ik dus nooit meer spierpijn had, mijn massa en kracht winsten stonden toentertijd praktisch stil.

Ik heb toen een week of twee mijn spieren moeten deconditioneren om ze weer gevoelig voor training te krijgen. Na deze deconditionering won ik weer massa en kracht. Sinds dien gebruik ik spierpijn en dan met name DOMS als een belangrijke indicatie voor spiergroei.

5 oefeningen voor rug :roflol: diehard uren in gym, ik doe meestal 12 sets klaar

ik doe soms wel 6 rug oefeningen :roflol:

Het ging vooral om de combinatie van upperbody op 1 dag en dan 4 oefeningen voor iedere (grote) spiergroep.

Ik doe overigens voor een grote spiergroep ook maar 12 sets, voor een kleine 9 of minder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven