XXL Nutrition

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Heren,

Hoe denken jullie over de hoeveelheid proteïne inname gedurende een AAS cyclus? Ik bevind mij in het einde van week twee en de medicamenten beginnen overduidelijk hun werk te presenteren. Het lijkt mij eventueel handig om mijn proteïne inname verder te verhogen van 3,75 gram per kilogram lichaamsgewicht naar eventueel 4,25 gram (?) proteïne per kilogram lichaamsgewicht.

Hoeveel proteïne consumptie is conform jullie optimaal?

Laatst bewerkt:
Heren,

Hoe denken jullie over proteïne inname gedurende een AAS cyclus? Ik bevind mij in het einde van week twee en de medicamenten beginnen overduidelijk hun werk te presenteren. Het lijkt mij misschien handig om mijn proteïne inname verder te verhogen van 3,75 gram per kilogram lichaamsgewicht naar 4,25 gram proteïne per kilogram lichaamsgewicht.

Hoeveel proteïne consumptie is conform jullie optimaal?

Zolang mijn scheten naar ei stinken weet ik dat ik genoeg eiwit binnenkrijg :D

Zolang mijn scheten naar ei stinken weet ik dat ik genoeg eiwit binnenkrijg :D

:D

Ik ben een grote fan van zuivelproducten en eieren.

Ik drink iedere dag 5/6 L melk, hier haal ik 185-210 gram proteïne per dag uit.
Vervolgens consumeer ik per dag 10-20 ei eiwitten, wat neer komt op gemiddeld 40-80 gram proteïne.

Jij begrijpt het al, de scheten en drollen zijn om niet aan te zien. :)

Laatst bewerkt:
Ik zou niet zoveel melk drinken. Je bent geen baby meet. Het enzym om dat af te breken heb je niet meer zoveel als toen je baby was.

5 tot 6l melk per dag? :O Is dat soms het enigste wat je drinkt? :D Verder veel success! Ik volg :)

Best een overkill aan melk idd!
Ik drink nauwelijks melk eigenlijk. Haal al mijn eiwitten uit voeding.

Ik zou niet zoveel melk drinken. Je bent geen baby meet. Het enzym om dat af te breken heb je niet meer zoveel als toen je baby was.

Het enzyme wat verminderd gedurende het opgroeien is enkel belangrijk als men suikers uit lactose wil halen. Dit hoeft niet persé van mij. De eiwitten staan los van dat enzyme.
Kort samengevat: Ik heb geen lactose intolerantie.

Best een overkill aan melk idd!
Ik drink nauwelijks melk eigenlijk. Haal al mijn eiwitten uit voeding.

Ik ben een groot voorstander van zuivelproducten. Dit is mijn voornaamste bron van proteïne.
Ik ben in staat grote hoeveelheden aan melk, yoghurt, kwark en kaas te tolereren zonder enige nare effecten.

De zuivelproducten meng ik overigens graag met een proteïne supplement zoals Whey. Dit geeft het tevens nog een goede smaak ook!

Zoals gezegd bevind ik mij momenteel op 3,75 gram proteïne per kilogram lichaamsgewicht. Sommige dagen iets meer, andere wat minder.

Dien ik deze hoeveelheid proteïne te verhogen naar bijvoorbeeld 4 gram proteïne per kilogram lichaamsgewicht?

Ik weet dat 1,8 gram proteïne per kilogram lichaamsgewicht voor een naturel bodybuilder voldoende is, alles daarboven geeft niet significant veel meer spiermassa.
Ik ben echter momenteel niet naturel, vraag mij dus af wat voor een gebruikende bodybuilder optimaal is.

Veel melk man, lijkt me niet ideaal. Eet zelf in m'n bulk straks ook 400/450 gram eiwitten, denk dat dat dus idd wel kan. Of het nodig is? Vast niet maar anders kom ik niet aan m'n kcal.

3,75gr per kg bodyweight lijkt mij meer dan voldoende ;)

Post je totale voeding es Ddoob?

Ik hoef geen schema, post es gewoon aantallen :P

:D

Ik ben een grote fan van zuivelproducten en eieren.

Ik drink iedere dag 5/6 L melk, hier haal ik 185-210 gram proteïne per dag uit.
Vervolgens consumeer ik per dag 10-20 ei eiwitten, wat neer komt op gemiddeld 40-80 gram proteïne.

Jij begrijpt het al, de scheten en drollen zijn om niet aan te zien. :)

Holy shit, jij kallufff!

3+ gram eiwit is RUIM voldoende, ik zou ze persoonlijk zelfs omlaag schroeven.
Zoals anderen ook adviseren, melk drastisch omlaag schroeven. Veel lactose en aardig wat zout. Ga je van opblazen..Hoe ziet de rest van je voeding eruit? Enig idee hoeveel zout je nuttigt?

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 10:17 ----------

Hij schaamt zichzelf voor zijn huidige stats @porterhouse

er is 10x naar gevraagd maar elke keer ontwijkt hij die vraag en geeft er ook nooit antwoord op :roflol:

Dat idee had ik ook al, beetje jammer eigenlijk. Je hoeft je kop toch niet te laten zien.. e-image is blijkbaar ook erg belangrijk :rolleyes:

Ik vind je trouwens ook lief Em:aai:

Ik hoef geen schema, post es gewoon aantallen :P

Durf alleen mijn proteïne op te noemen.

De rest doe ik erbij indien nodig. Ben ik wat flauw door te weinig koolhydraten/suiker, neem ik wat complexe koolhydraten in combinatie met een beetje glucose.

Tevens consumeer ik preventief complexe koolhydraten voordat ik in een sportsessie beland raak.

Proteïne 400 gram
Koolhydraten 300 gram
Vetten 50 gram

Dit is eerlijk gezegd, wel héél ruw geschat! Hier moet je mij niet op vasthouden. Overigens heb ik momenteel iets van 12-14% BF.

Dat idee had ik ook al, beetje jammer eigenlijk. Je hoeft je kop toch niet te laten zien.. e-image is blijkbaar ook erg belangrijk :rolleyes:

Ik zou mij nog schamen op 120 kilogram en 3% BF. Dat komt door die klootzakken van vroeger, ben er nooit structureel mee gepest (was erg mager) maar alleen al de opmerkingen van sommige gasten die zelf echt gewoon moddervet waren staan nog letterlijk in mijn hoofd.

Laatst bewerkt:
Dat is klote kerel, kan mij wel voorstellen dat zoiets littekens achterlaat.

Leuk als je die jongens nog eens een x tegenkomt als je flink buff en droog staat ;) Denk dat jij je dan stukken beter gaat voelen!

Durf alleen mijn proteïne op te noemen.

De rest doe ik erbij indien nodig. Ben ik wat flauw door te weinig koolhydraten/suiker, neem ik wat complexe koolhydraten in combinatie met een beetje glucose.

Tevens consumeer ik preventief complexe koolhydraten voordat ik in een sportsessie beland raak.

Proteïne 400 gram
Koolhydraten 300 gram
Vetten 50 gram

Dit is eerlijk gezegd, wel héél ruw geschat! Hier moet je mij niet op vasthouden.

Ik zou mij nog schamen op 120 kilogram en 3% BF. Dat komt door die klootzakken van vroeger, ben er nooit structureel mee gepest (was erg mager) maar alleen al de opmerkingen van sommige gasten die zelf echt gewoon moddervet waren staan nog letterlijk in mijn hoofd.

Zeker als je kuurt zou ik wel wat hoger in vetten gaan zitten bro, gezonde vetten wel te verstaan. Denk aan je cholesterol ;)

Te weinig vetten imo

Ik zit momenteel op suppletie van 3 tot 5 maal Omega 3 capsules. Ik dacht dat dit wel voldoende zou zijn. Ik zal is een eetlepel (of twee) olie in gaan lassen, wat voor olie raden jullie mij aan?

Ik zit momenteel op suppletie van 3 tot 5 maal Omega 3 capsules. Ik dacht dat dit wel voldoende zou zijn. Ik zal is een eetlepel (of twee) olie in gaan lassen, wat voor olie raden jullie mij aan?

Gewoon wat olijfolie (niet bakken oid). Of wat vette vis in je schema knallen. Zalm doet het bij mij altijd wel goed. Tonijn ook ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven