Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het niet logisch dat je sneller last heb van sides als je zo hoog gedoseerd hebt, en geen ervaring met aas hebt?
Waarom heb je geen deadlift in je schema? Ik vind het toch één van de meest ideale oefeningen voor de onderrug.
Ik heb persoonlijk heel weinig last van bijwerkingen gezien ik daar van nature ongevoelig voor ben. De bijwerkingen zijn erger naar mate de dosering hoger is.Het is niet zo als iemand in het verleden AAS gebruikt heb dat voor dat persoon er een vorm van tolerantie opgebouwd is tegen bepaalde bijwerkingen.
Ik heb persoonlijk heel weinig last van bijwerkingen gezien ik daar van nature ongevoelig voor ben. De bijwerkingen zijn erger naar mate de dosering hoger is.
Het is niet zo als iemand in het verleden AAS gebruikt heb dat voor dat persoon er een vorm van tolerantie opgebouwd is tegen bepaalde bijwerkingen.
Ik train mijn onderrug niet, misschien later.
Ik train enkel mijn trapezium, achterkant schouders en latissimus dorsi.
Oei daar ga je spijt van krijgen man. Niet alleen omdat het er dom uitziet ( ik heb ook een tijd geen onderrug gedaan en het ziet er belachelijk uit imo ) maar het is ook gewoon slecht voor je.
Ik doe geen specifieke onderrug training, maar ze helpen wel degelijk mee bij bepaalde oefeningen.
Ze genieten geen prioriteit nu, dat doen borst en latissimus dorsi nu.
Ik ga serieus geloven dat je een trol bent bro. Waarom geen deadlift om zo de onderrug en je Lats te pakken? Vind het allemaal vreemde beweringen verpakt in dure woordspelingen. I'm out.

Mee eens.Ik ga serieus geloven dat je een trol bent bro. Waarom geen deadlift om zo de onderrug en je Lats te pakken? Vind het allemaal vreemde beweringen verpakt in dure woordspelingen. I'm out.
Je kan deadlift ontwikkeling voor de onderrug niet vergelijken met beetje meepakken met een cable row. Deadlift is ook goed voor de traps. Als je onderrug verdoet doe je het echt verkeerd. Veel benen pakken ligt ook aan je techniek.
Om een hele ROM te maken bij bijvoorbeeld Cable Rows gebruik ik deels mijn onderrug. Deadlift vind ik een oefening waar je snel je rug mee vernacheld
Zoals eerder aangegeven, ze genieten geen prioriteit. Misschien later. Je moet nu niet denken dat ik je ongelijk geef, dat doe ik niet. Ik ben persoonlijk een beetje huiverig tegenover de deadlift.
Vandaag ga ik trainen en ik zal de oefening overwegen, kan het op zijn minst een kans geven.
Ik meen in het verleden grafieken gezien te hebben die over de stimulatie van spiergroepen ging in de rug. De deadlift oefening vond ik destijds tegenvallen.
Ik ben ervan overtuigd dat een mooie rug ontwikkeld kan worden zonder de deadlift oefening te utiliseren.
Als je niets nuttigs weet te melden, blijf dan weg.
Ik zou het zeker gaan doen. Je zult merken als je het een tijd doet dat je rug er echt beter uit gaat zien. Sowieso zorgen dat alles goed in verhouding is. Grafieken zijn leuk enzo, maar persoonlijke ervaring vind ik toch altijd een belangrijke factor op dit gebied.
Desnoods knal je er inderdaad hyperextensions bij met gewichten. Een dikke onderrug maakt het plaatje wel af imo. Daarnaast versterkt het je core enorm.
Dus jij bent er zo eentje die van cable rows een fullbody beweging maakt en nadien gaat klagen dat hij
zijn onderrug met deads heeft geblesseerd en onderontwikkelde lats heeft?
Ik zou het zeker gaan doen. Je zult merken als je het een tijd doet dat je rug er echt beter uit gaat zien. Sowieso zorgen dat alles goed in verhouding is. Grafieken zijn leuk enzo, maar persoonlijke ervaring vind ik toch altijd een belangrijke factor op dit gebied.
Desnoods knal je er inderdaad hyperextensions bij met gewichten. Een dikke onderrug maakt het plaatje wel af imo. Daarnaast versterkt het je core enorm.