Fitness Seller

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het niet logisch dat je sneller last heb van sides als je zo hoog gedoseerd hebt, en geen ervaring met aas hebt?

Waarom heb je geen deadlift in je schema? Ik vind het toch één van de meest ideale oefeningen voor de onderrug.

En hyperextensions? Werkt bij mij ook wel lekker

• Topic Starter Topic Starter
Is het niet logisch dat je sneller last heb van sides als je zo hoog gedoseerd hebt, en geen ervaring met aas hebt?

Ik heb persoonlijk heel weinig last van bijwerkingen gezien ik daar van nature ongevoelig voor ben. De bijwerkingen zijn erger naar mate de dosering hoger is.

Het is niet zo als iemand in het verleden AAS gebruikt heb dat voor dat persoon er een vorm van tolerantie opgebouwd is tegen bepaalde bijwerkingen.

Waarom heb je geen deadlift in je schema? Ik vind het toch één van de meest ideale oefeningen voor de onderrug.

Ik train mijn onderrug niet, misschien later.

Ik train enkel mijn trapezium, achterkant schouders en latissimus dorsi.

Ik heb persoonlijk heel weinig last van bijwerkingen gezien ik daar van nature ongevoelig voor ben. De bijwerkingen zijn erger naar mate de dosering hoger is.Het is niet zo als iemand in het verleden AAS gebruikt heb dat voor dat persoon er een vorm van tolerantie opgebouwd is tegen bepaalde bijwerkingen.

Nee oke, maar je had al last van zwaardere stem en opkomend gyno. Ben benieuwd over paar weken.
Veel succes in ieder geval, ik ga hem ook zeker bijhouden!

Ik ga binnenkort ook kuur doen, test deca 250/200.
Ik denk dat ik dan bijna net zoveel kilo's pak.
1ste keer reageer je het heftigst.

Laatst bewerkt:
Ik heb persoonlijk heel weinig last van bijwerkingen gezien ik daar van nature ongevoelig voor ben. De bijwerkingen zijn erger naar mate de dosering hoger is.

Het is niet zo als iemand in het verleden AAS gebruikt heb dat voor dat persoon er een vorm van tolerantie opgebouwd is tegen bepaalde bijwerkingen.

Ik train mijn onderrug niet, misschien later.

Ik train enkel mijn trapezium, achterkant schouders en latissimus dorsi.

Oei daar ga je spijt van krijgen man. Niet alleen omdat het er dom uitziet ( ik heb ook een tijd geen onderrug gedaan en het ziet er belachelijk uit imo ) maar het is ook gewoon slecht voor je.

(afbeelding werkt dus niet)

Laatst bewerkt:
Oei daar ga je spijt van krijgen man. Niet alleen omdat het er dom uitziet ( ik heb ook een tijd geen onderrug gedaan en het ziet er belachelijk uit imo ) maar het is ook gewoon slecht voor je.

Ik doe geen specifieke onderrug training, maar ze helpen wel degelijk mee bij bepaalde oefeningen.
Ze genieten geen prioriteit nu, dat doen borst en latissimus dorsi nu.

Ik doe geen specifieke onderrug training, maar ze helpen wel degelijk mee bij bepaalde oefeningen.
Ze genieten geen prioriteit nu, dat doen borst en latissimus dorsi nu.

Ik ga serieus geloven dat je een trol bent bro. Waarom geen deadlift om zo de onderrug en je Lats te pakken? Vind het allemaal vreemde beweringen verpakt in dure woordspelingen. I'm out.

Ik ga serieus geloven dat je een trol bent bro. Waarom geen deadlift om zo de onderrug en je Lats te pakken? Vind het allemaal vreemde beweringen verpakt in dure woordspelingen. I'm out.

Vreemde beweringen.

Om een hele ROM te maken bij bijvoorbeeld Cable Rows gebruik ik deels mijn onderrug. Deadlift vind ik een oefening waar je snel je rug mee vernacheld en teveel benen bij gebruikt.

:trollface:

Je kan deadlift ontwikkeling voor de onderrug niet vergelijken met beetje meepakken met een cable row. Deadlift is ook goed voor de traps. Als je onderrug verdoet doe je het echt verkeerd. Veel benen pakken ligt ook aan je techniek.

Je kan deadlift ontwikkeling voor de onderrug niet vergelijken met beetje meepakken met een cable row. Deadlift is ook goed voor de traps. Als je onderrug verdoet doe je het echt verkeerd. Veel benen pakken ligt ook aan je techniek.

Zoals eerder aangegeven, ze genieten geen prioriteit. Misschien later. Je moet nu niet denken dat ik je ongelijk geef, dat doe ik niet. Ik ben persoonlijk een beetje huiverig tegenover de deadlift.
Vandaag ga ik trainen en ik zal de oefening overwegen, kan het op zijn minst een kans geven.

Ik meen in het verleden grafieken gezien te hebben die over de stimulatie van spiergroepen ging in de rug. De deadlift oefening vond ik destijds tegenvallen.

Ik ben ervan overtuigd dat een mooie rug ontwikkeld kan worden zonder de deadlift oefening te utiliseren.

Als je niets nuttigs weet te melden, blijf dan weg.

Laatst bewerkt:
Heftige kuur. Ik bouw persoonlijk altijd een schema on de grote 3; dl sq en be. Je kan er niet 1 van de 3 weglaten... krijg ik kortsluiting van in m'n hersenen :$

Om een hele ROM te maken bij bijvoorbeeld Cable Rows gebruik ik deels mijn onderrug. Deadlift vind ik een oefening waar je snel je rug mee vernacheld

Dus jij bent er zo eentje die van cable rows een fullbody beweging maakt en nadien gaat klagen dat hij
zijn onderrug met deads heeft geblesseerd en onderontwikkelde lats heeft?

Zoals eerder aangegeven, ze genieten geen prioriteit. Misschien later. Je moet nu niet denken dat ik je ongelijk geef, dat doe ik niet. Ik ben persoonlijk een beetje huiverig tegenover de deadlift.
Vandaag ga ik trainen en ik zal de oefening overwegen, kan het op zijn minst een kans geven.

Ik meen in het verleden grafieken gezien te hebben die over de stimulatie van spiergroepen ging in de rug. De deadlift oefening vond ik destijds tegenvallen.

Ik ben ervan overtuigd dat een mooie rug ontwikkeld kan worden zonder de deadlift oefening te utiliseren.

Als je niets nuttigs weet te melden, blijf dan weg.

Ik zou het zeker gaan doen. Je zult merken als je het een tijd doet dat je rug er echt beter uit gaat zien. Sowieso zorgen dat alles goed in verhouding is. Grafieken zijn leuk enzo, maar persoonlijke ervaring vind ik toch altijd een belangrijke factor op dit gebied.

Ik hoop dat je veel nolva in huis hebt ..

succes!

Desnoods knal je er inderdaad hyperextensions bij met gewichten. Een dikke onderrug maakt het plaatje wel af imo. Daarnaast versterkt het je core enorm.

Ik zou het zeker gaan doen. Je zult merken als je het een tijd doet dat je rug er echt beter uit gaat zien. Sowieso zorgen dat alles goed in verhouding is. Grafieken zijn leuk enzo, maar persoonlijke ervaring vind ik toch altijd een belangrijke factor op dit gebied.

Desnoods knal je er inderdaad hyperextensions bij met gewichten. Een dikke onderrug maakt het plaatje wel af imo. Daarnaast versterkt het je core enorm.

Dit inderdaad!

Ik zou de oefening zeker overwegen

Dus jij bent er zo eentje die van cable rows een fullbody beweging maakt en nadien gaat klagen dat hij
zijn onderrug met deads heeft geblesseerd en onderontwikkelde lats heeft?

Ik snap exact op wat voor type mensen je doelt. Nee, ik gebruik niet mijn benen. Ik buig echter wel degelijk naar voren en naar achteren bij het maken van een volledige ROM, dit helpt mij mijn schouders verder naar voren te strekken.

Ken beter niet nooit zeggen, maar ik zal niet iemand zijn die snel geblesseerd raakt.

Ik zal de deadlift gaan toepassen in mijn volgende schema, deze zal ik op korte termijn presenteren aan jullie.

Deze oefening vind ik overigens ook interessant om er bij toe te voegen.

Ik hoop dat je veel nolva in huis hebt ..

Dat komt wel goed. Ik zal altijd bij kunnen halen indien mijn huidige voorraad op raakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven