MuscleMeat

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit momenteel op suppletie van 3 tot 5 maal Omega 3 capsules. Ik dacht dat dit wel voldoende zou zijn. Ik zal is een eetlepel (of twee) olie in gaan lassen, wat voor olie raden jullie mij aan?

ik neem zelf ook 5 Marinol Omega3 capsules van B&F, daarnaast 3x 10 ml olijfolie door m'n shakes en nog 200 gram rundergehakt. Ook zitten er vetten in m'n Oats dus ik zit tegen de 130 gram vet per dag.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon wat olijfolie (niet bakken oid). Of wat vette vis in je schema knallen. Zalm doet het bij mij altijd wel goed. Tonijn ook ;)

Dit heb ik in ieder geval liggen, ik zal dit mengen door mijn Whey shake.

ik neem zelf ook 5 Marinol Omega3 capsules van B&F, daarnaast 3x 10 ml olijfolie door m'n shakes en nog 200 gram rundergehakt. Ook zitten er vetten in m'n Oats dus ik zit tegen de 130 gram vet per dag.

3*10 mL, lijkt mij oké. Ik ga deze hoeveelheid in ieder geval proberen. Ik eet vaak macaroni met een goede hoeveelheid runder gehakt, is lekker spul.

Pun, tonijn is helemaal niet vet toch? :P

Tegenwoordig doe ik dus 10-15 eieren (alleen ei eiwit), 2-3 scheppen Whey in mijn L melk, vaak gaat er nog een banaan (of twee) in. Nu straks ook olijfolie. Begint een beetje op astronautenvoedsel te lijken. :p
Ik deed er voorheen ook multivitamine zakjes doorheen in combinatie met wat suiker voor een insuline piek gedurende hoge vitamine spiegels, héél gezond. :p

Heren,

Mijn stem begint toch wel een behoorlijke verdieping te vertonen. Is dit een als maar erger wordend fenomeen zoals prostaat vergroting?
In het begin maak je er een grapje over als mensen het melden, dan zet je voor de grap een zware stem op, maar het begint nu toch wel heel erg duidelijk te worden.

Graag jullie ervaringen.

Heren,

Mijn stem begint toch wel een behoorlijke verdieping te vertonen. Is dit een als maar erger wordend fenomeen zoals prostaat vergroting?
In het begin maak je er een grapje over als mensen het melden, dan zet je voor de grap een zware stem op, maar het begint nu toch wel heel erg duidelijk te worden.

Graag jullie ervaringen.

Androgenen zorgen voor vermannelijking als ik me niet vergis, zoals extra haargroei, vermannelijking van de stem en meer van dat soort dingen.

Androgenen zorgen voor vermannelijking als ik me niet vergis, zoals extra haargroei, vermannelijking van de stem en meer van dat soort dingen.

Ik hoop dat dit voor iedereen duidelijk is voordat hij/zij begint aan AAS.

Mijn vraag was als volgt:
Is dit een permanent continuerend fenomeen, dus zal mijn stem zwaarder blijven worden gedurende AAS gebruik, of zit er op den duur een rem/stop op.

Ik hoop dat dit voor iedereen duidelijk is voordat hij/zij begint aan AAS.

Mijn vraag was als volgt:
Is dit een permanent continuerend fenomeen, dus zal mijn stem zwaarder blijven worden gedurende AAS gebruik, of zit er op den duur een rem/stop op.

Excuus. Denk dat de tijd dat uit moet wijzen man :P Mijn stem is wel aardig wat zwaarder geworden maar ik had al een vrij diepe stem. Geen idee of het nu nog steeds erger wordt.

Tegenwoordig doe ik dus 10-15 eieren (alleen ei eiwit), 2-3 scheppen Whey in mijn L melk, vaak gaat er nog een banaan (of twee) in. Nu straks ook olijfolie. Begint een beetje op astronautenvoedsel te lijken. :p
Ik deed er voorheen ook multivitamine zakjes doorheen in combinatie met wat suiker voor een insuline piek gedurende hoge vitamine spiegels, héél gezond. :p

zonde dat je het eigeel niet mee pakt, juist omdat je al zo laag in vet zit.

Ik baal toch wel behoorlijk van de opgezette klier in mijn linker tepel, hij is echt in één enkele nacht uitgegroeid tot een fysiek voelbare gevoelige schijf. Het is gelukkig onzichtbaar voor het oog.
Momenteel bevind ik mij op 20 mg tamoxifen per dag, namelijk 10 mg in de morgen en 10 mg voor het slapen.

Zal ik op deze dosering (20 mg) verder gaan in de hoop dat er gynecomastie reductie plaats op langere termijn of dien ik de dosering zodanig op te schroeven om op korte termijn gynecomastie reductie te laten plaats vinden.

De situatie is als volgt: Momenteel bevind ik mij op dag 3 nadat ik weefselvorming geconstateerd heb in mijn linker tepel, ik heb vanaf dat moment 20 mg tamoxifen per dag geslikt. De gevoeligheid is gestabiliseerd en ietwat verminderd maar het weefsel is nog steeds aanwezig.

Het is echt héél spijtig, ik heb dit nooit kunnen zien aankomen. Ik controleer elke dag 3-5 keer bij grote gevoeligheid, na het slapen ontdekte ik in de morgen een enorm verschil in weefsel, ontzettend balen. Het is in ieder geval oestrogeen geïnduceerde gynecomastie en geen prolactine geïnduceerde gynecomastie.

Ik vind het persoonlijk wat vroeg om nu al in mijn kuur (helft van week 2) geconfronteerd te worden met gynecomastie. Het knullige is dat het dezelfde klier is die na mijn IBE Epistane kuur opgezet raakte, ik volgde destijds geen nakuur omdat het volgens de meeste niet nodig was met IBE Epistane. Het blijkt dat die specifieke klier dus door dat voorval véél gevoeliger is geworden voor oestrogeen schommelingen.

Tevens bestaat mijn kuur voornamelijk uit aromatiserende compounds, maar na anderhalve week lijkt het wat mij betreft wat snel. Ik heb soortgelijke kuren bekeken en de heren begonnen last te krijgen in week 4-6.

Laatst bewerkt:
Ik baal toch wel behoorlijk van de opgezette klier in mijn linker tepel, hij is echt in één enkele nacht uitgegroeid tot een fysiek voelbare gevoelige schijf. Het is gelukkig onzichtbaar voor het oog.
Momenteel bevind ik mij op 20 mg tamoxifen per dag, namelijk 10 mg in de morgen en 10 mg voor het slapen.

Zal ik op deze dosering (20 mg) verder gaan in de hoop dat er gynecomastie reductie plaats op langere termijn of dien ik de dosering zodanig op te schroeven om op korte termijn gynecomastie reductie te laten plaats vinden.

De situatie is als volgt: Momenteel bevind ik mij op dag 3 nadat ik weefselvorming geconstateerd heb in mijn linker tepel, ik heb vanaf dat moment 20 mg tamoxifen per dag geslikt. De gevoeligheid is gestabiliseerd en ietwat verminderd maar het weefsel is nog steeds aanwezig.

Het is echt héél spijtig, ik heb dit nooit kunnen zien aankomen. Ik controleer elke dag 3-5 keer bij grote gevoeligheid, na het slapen ontdekte ik in de morgen een enorm verschil in weefsel, ontzettend balen. Het is in ieder geval oestrogeen geïnduceerde gynecomastie en geen prolactine geïnduceerde gynecomastie.

Ik vind het persoonlijk wat vroeg om nu al in mijn kuur (helft van week 2) geconfronteerd te worden met gynecomastie. Het knullige is dat het dezelfde klier is die na mijn IBE Epistane kuur opgezet raakte, ik volgde destijds geen nakuur omdat het volgens de meeste niet nodig was met IBE Epistane. Het blijkt dat die specifieke klier dus door dat voorval véél gevoeliger is geworden voor oestrogeen schommelingen.

Tevens bestaat mijn kuur voornamelijk uit aromatiserende compounds, maar na anderhalve week lijkt het wat mij betreft wat snel. Ik heb soortgelijke kuren bekeken en de heren begonnen last te krijgen in week 4-6.
Een vriend van me kreeg op dag 3 al gyno (500mg test e). In week 2 gyno krijgen is zeker niet raar. Ik zou nog een paar dagen aankijken hoe de gyno zich ontwikkelt, en hopelijk trekt het weg. Alleen zoals ik al aan het begin van je topic zei, ik vind dat je doseringen te hoog zijn. Ik zou persoonlijk de sust op 300mg per week zetten. Je zei zelf al "Mochten de bijwerkingen te groot zijn, dan zal ik de doseringen verlagen." Dat zou ik dus doen :p. Bovendien doet deca hier voor het groot deel zijn werk, dus je zal echt niet veel minder spiermassa aanzetten als je de sust naar beneden haalt. Het is trouwens onzinnig om tamoxifen 2x per dag te nemen, aangezien het een lange halfwaardetijd heeft. Je kunt dus gewoon eenmaal per dag 20mg nemen.

Misschien Aromasin of Arimidex proberen? Ben geen fan van AI's, maar might be worth the try?

Een vriend van me kreeg op dag 3 al gyno (500mg test e). In week 2 gyno krijgen is zeker niet raar. Ik zou nog een paar dagen aankijken hoe de gyno zich ontwikkelt, en hopelijk trekt het weg.

Ik hou persoonlijk helemaal niet zo van het begrip: "hopelijk".

Je kunt dus gewoon eenmaal per dag 20mg nemen.

Dus 20 mg per dag is voldoende voor gynecomastie reductie?

Je zei zelf al "Mochten de bijwerkingen te groot zijn, dan zal ik de doseringen verlagen."

De gynecomastie beschouw ik niet als een ernstig grote bijwerking, gezien ik er wat aan kan doen. Ik denk dat dit ook gebeurd was op 300 mg Sustanon maar dan misschien later in de kuur.

Laatst bewerkt:
Ik hou persoonlijk helemaal niet zo van het begrip: "hopelijk".

Dus 20 mg per dag is voldoende voor gynecomastie reductie?
Dat hangt af van de ernst. Wat ik bedoelde is dat er geen meerwaarde zit aan 2x per dag t.o.v. 1x per dag (de frequentie dus). En meer dan 20mg zou geen voordelig effect hebben.

De gynecomastie beschouw ik niet als een ernstig grote bijwerking, gezien ik er wat aan kan doen. Ik denk dat dit ook gebeurd was op 300 mg Sustanon maar dan misschien later in de kuur.
Wat ga je er dan aan doen als de Tamoxifen niet goed genoeg werkt? Een AI? Dat brengt ook weer nadelen met zich mee. Als de gyno niet nog minder wordt vind ik het onverstandig om zoveel testosteron te zetten, ook omdat je er relatief weinig extra spierwinst mee zou pakken. Maar goed, die afweging moet je zelf maken. Het lijkt me echt zwaar k*t om opeens op een punt te komen dat je het chirurgisch moet laten verwijderen.

Je neemt 2 middelen die omzetten in oestrogeen ookal doet deca dat minder.
Je kan EOD A.dex 0.5 mg nemen of de deca schrappen en Tren nemen of mast etc

Je neemt 2 middelen die omzetten in oestrogeen ookal doet deca dat minder.
Je kan EOD A.dex 0.5 mg nemen of de deca schrappen en Tren nemen of mast etc

Ik zal vragen of ik eventueel een vial Nandrolone kan ruilen voor Trenbolone.
Trenbolone als eerste kuur, vind ik persoonlijk zelfs wat overdreven. :devil:

Ik lijk de klier onder controle te hebben met tamoxifen, misschien dat ik een AI heel laag gedoseerd kan inzetten om op lange termijn het oestrogeen onder comtrole te krijgen.
Ben er persoonlijk nog wel van overtuigd dat de opgezette klier zal verdwijnen. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Ik zal vragen of ik eventueel een vial Nandrolone kan ruilen voor Trenbolone.
Trenbolone als eerste kuur, vind ik persoonlijk zelfs wat overdreven. :devil:

Ik lijk de klier onder controle te hebben met tamoxifen, misschien dat ik een AI heel laag gedoseerd kan inzetten om op lange termijn het oestrogeen onder comtrole te krijgen.
Ben er persoonlijk nog wel van overtuigd dat de opgezette klier zal verdwijnen. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Je gaat toch niet zo opeens switchen naar tren man.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven