Fitness Seller

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed om te lezen dat je open staat voor feedback en niet je kop in 't zand steekt ;) Karma voor feedback incasseren =D

Zoals eerder aangegeven, ze genieten geen prioriteit. Misschien later. Je moet nu niet denken dat ik je ongelijk geef, dat doe ik niet. Ik ben persoonlijk een beetje huiverig tegenover de deadlift.
Vandaag ga ik trainen en ik zal de oefening overwegen, kan het op zijn minst een kans geven.

Ik meen in het verleden grafieken gezien te hebben die over de stimulatie van spiergroepen ging in de rug. De deadlift oefening vond ik destijds tegenvallen.

Ik ben ervan overtuigd dat een mooie rug ontwikkeld kan worden zonder de deadlift oefening te utiliseren.

Als je niets nuttigs weet te melden, blijf dan weg.

Excuses,ik utiliseer mijzelf wel weg.

Dat komt wel goed. Ik zal altijd bij kunnen halen indien mijn huidige voorraad op raakt.[/QUOTE]

Precies beter voorkomen als genezen. ..

Lol geen onderrug trainen
Deadlift een onnodig oefening

Faka? Kuren en dan niet alles trainen:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Excuses,ik utiliseer mijzelf wel weg.

Wederom een nutteloze post. Je begrijpt tevens overduidelijk niet wat utiliseren betekend.

Lol geen onderrug trainen
Deadlift een onnodig oefening

Ik heb nou nog nooit iemand horen zeggen, nou zo een onderrug wil ik ook! Bwhaha. :D
Het is inderdaad een onnodige oefening voor een mooi fysiek.

Ik ken echter pas echt zeggen of het een onnodige oefening is als ik hem enkele weken geprobeerd heb.

Laatst bewerkt:
Wederom een nutteloze post. Je begrijpt tevens overduidelijk niet wat utiliseren betekend.

Ik heb nou nog nooit iemand horen zeggen, nou zo een onderrug wil ik ook! Bwhaha. :D

Ik ken echter pas echt zeggen of het een onnodige oefening is als ik hem enkele weken geprobeerd heb.

Ik heb ook nog nooit iemand horen zeggen dat ie dikke benen wil :') Je traint dus voor wat andere mensen van je fysiek vinden, da's good to know.

Uiteraard MOET je niet deadliften, niks moet. 't Is wel aan te raden je onderrug daadwerkelijk sterk te krijgen, kan je later een boel problemen opleveren als je dat niet doet maar dat weet je vast wel.

Dead is niet alleen onderrug bro
Doe maar x en kijk waar jeallemaal spierpijn hebt

Je traint dus voor wat andere mensen van je fysiek vinden, da's good to know.

Volgens mij is in de bodybuilding wereld de mening van anderen misschien wel het belangrijkst. Het is tevens waar de succes van de sport op gebaseerd is.

Het is inderdaad voor mij belangrijk wat andere vinden van mijn fysiek. Ik ga niet uren met bloed, zweet en tranen zitten om uiteindelijk lelijk bevonden te worden door mijn medemens.
Mijn eigen mening is sowieso niet correct, gezien ik op 130 kg met 4% BF nog zou zeggen dat het onvoldoende is.

Uiteraard MOET je niet deadliften, niks moet. 't Is wel aan te raden je onderrug daadwerkelijk sterk te krijgen, kan je later een boel problemen opleveren als je dat niet doet maar dat weet je vast wel.

Dead is niet alleen onderrug bro
Doe maar x en kijk waar jeallemaal spierpijn hebt

Ik heb misschien de oefening te lang geprobeerd te ontwijken. Moet eerlijk toegeven dat ik de ontwikkeling van mijn rug vind tegenvallen, zeker vergeleken met die van mijn borst. Ik ga op korte termijn ondervinden of dit te maken heb gehad met het niet toepassen van de deadlift oefening.

Ik zal hem bij deze opnemen in mijn trainingschema.

Volgens mij is in de bodybuilding wereld de mening van anderen misschien wel het belangrijkst. Het is tevens waar de succes van de sport op gebaseerd is.

Het is inderdaad voor mij belangrijk wat andere vinden van mijn fysiek. Ik ga niet uren met bloed, zweet en tranen zitten om uiteindelijk lelijk bevonden te worden door mijn medemens.
Mijn eigen mening is sowieso niet correct, gezien ik op 130 kg met 4% BF nog zou zeggen dat het onvoldoende is.

Ik heb misschien de oefening te lang geprobeerd te ontwijken. Moet eerlijk toegeven dat ik de ontwikkeling van mijn rug vind tegenvallen, zeker vergeleken met die van mijn borst. Ik ga op korte termijn ondervinden of dit te maken heb gehad met het niet toepassen van de deadlift oefening.

Jah als je 50 kilo bent zou ik dat ook zeggen

Buiten dat deadlift niet alleen goed is voor je onderrug maakt het je fysiek wel compleet. Het valt pas op wanneer het niet compleet is. Meeste mensen zien van een fysiek ook alleen chest, abs en armen. Als je alleen dat traint ziet het er ook niet uit.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 23:08 ----------

Als je al beetje gespierd bent vinden de meeste mensen het al niet meer mooi. Dus als je het daar voor doet kun je snel stoppen haha.

Als je al beetje gespierd bent vinden de meeste mensen het al niet meer mooi. Dus als je het daar voor doet kun je snel stoppen haha.

Ik herken snel jaloezie in iemands gezicht. De meeste mensen vinden een gespierd en dan met name droog lichaam héél erg mooi, dan heb je de mensen die het toegeven en de mensen die in ontkenning zitten. Er gaat in ieder geval een hoop werk in zitten en een beetje te groot mag wel, maar het is niet de bedoeling dat ik er als een Ronnie Coleman bij ga lopen, dat vind ik zelf ook niet meer zo functioneel.

Ik ken niet zeggen dat de mening van andere mensen totaal niets waard is voor me. Sowieso is mijn vriendin een belangrijke voor mij, die op zich wel houd van een "barbaar" zoals zij een bodybuilder noemt.

Laatst bewerkt:
Ik herken snel jaloezie in iemands gezicht. De meeste mensen vinden een gespierd en dan met name droog lichaam héél erg mooi, dan heb je de mensen die het toegeven en de mensen die in ontkenning zitten. Er gaat in ieder geval een hoop werk in zitten en een beetje te groot mag wel, maar het is niet de bedoeling dat ik er als een Ronnie Coleman bij ga lopen, dat vind ik zelf ook niet meer zo functioneel.

Ik ken niet zeggen dat de mening van andere mensen totaal niets waard is voor me. Sowieso is mijn vriendin een belangrijke voor mij, die op zich wel houd van een "barbaar" zoals zij een bodybuilder noemt.

Wees gerust zo groot als Ronnie coleman zul je nooit worden.

Wees gerust zo groot als Ronnie coleman zul je nooit worden.

Zeg nooit, nooit. ;)

Eerlijk gezegd vind ik het er ook freaky uit zien, totaal niet mijn doel. In mijn beleving begint het te lijken op een vorm van auto mutilatie, gezien het niet te onderhouden valt op natuurlijke wijze en je met overmatig vel blijft zitten.

Mijn doel ligt tussen Men's Physique en Classic Bodybuilding.

Laatst bewerkt:
Zeg nooit, nooit. ;)

Eerlijk gezegd vind ik het er ook freaky uit zien, totaal niet mijn doel. In mijn beleving begint het te lijken op een vorm van auto mutilatie, gezien het niet te onderhouden valt op natuurlijke wijze en je met overmatig vel blijft zitten.

Mijn doel ligt tussen Men's Physique en Classic Bodybuilding.

Bij deze zeg ik in dit geval nooit haha. Dat niveau is niet simpel een kwestie van veel aas, maar komt zoveel meer bij kijken.

Men's Physique of CBB maar 130 kg bij 4 % niet genoeg vinden? Heb je enig idee hoe gigantisch dat is? Daar valt Testoflesje totaal bij in het niet en dat is al een buffel.

Ben je echt geen troll???

Nee, heb last van het adonis complex. Nooit van gehoord?
Daar ben ik toentertijd achter gekomen toen ik op 100 kg zat bij 12 % BF. Mensen vonden dat ik vrij groot was en ik vond mijzelf nog steeds een mager ding.

Dat is ie wel man haha kan toch niet echt zijn dit.
Volgens mij zit er iemand vanachter zijn pc zich ontzettend te bescheuren.

Bescheuren begreep ik niet helemaal. :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven