Fitness Seller

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben al heel erg pervers, heb behoorlijk wat fetishes. Ik heb echt ontzettend veel zin in een gangbang of iets dergelijks. :D
Recent ben ik mijn vriendin kwijt geraakt, na een relatie van ongeveer 6,5 jaar.. bijna 7.. :janken: (tevens de reden dat ik weer begonnen ben met bodybuilding.). Dus ben inmiddels zo vrij als een vogeltje, ben dus wel in voor wat gekkigheid. :)

Ik herken snel jaloezie in iemands gezicht. De meeste mensen vinden een gespierd en dan met name droog lichaam héél erg mooi, dan heb je de mensen die het toegeven en de mensen die in ontkenning zitten. Er gaat in ieder geval een hoop werk in zitten en een beetje te groot mag wel, maar het is niet de bedoeling dat ik er als een Ronnie Coleman bij ga lopen, dat vind ik zelf ook niet meer zo functioneel.

Ik ken niet zeggen dat de mening van andere mensen totaal niets waard is voor me. Sowieso is mijn vriendin een belangrijke voor mij, die op zich wel houd van een "barbaar" zoals zij een bodybuilder noemt.

Heb je nu wel weer een vriendin? :)

Ga je nou nog trainingen posten of niet :mad:

hele tijd dat gelamlul :rolleyes:

Je kraamt zoveel onzin uit gast
Het is ongelofelijk

Denk je dat die omin slimme shit gaat uitkramen dan? Hij juiced omdat zn chick nu doet met een breder mannetje

Denkbeeldig

Zal die zijn kuur ook verzonnen hebben? Het is zo stil hier met trainings verslagen.

Recente pic van op en zijn vriendin uitgelekt

Ga deadliften, onmisbare oefening.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je nu wel weer een vriendin? :)

Wat mijn relatie betreft is dat momenteel vrij dynamisch. Ik heb d'r inderdaad weer terug.

Het idee dat je daadwerkelijk het letterlijk bijhoud vind ik een erg vreemd en treurig idee. :rolleyes:

Ga je nou nog trainingen posten of niet :mad:

hele tijd dat gelamlul :rolleyes:

Lees je de first page wel? :rolleyes:

Je kraamt zoveel onzin uit gast
Het is ongelofelijk

Geef is wat voorbeelden. :)

Ik ken alles wat ik zeg beargumenteren. Onzin kraam ik niet uit, dat weet jij best. Ik snap dat ik je een aantal keer goed te pakken gehad heb maar om dan vervolgens dit soort nutteloze opmerkingen te gaan posten over mij.

Zal die zijn kuur ook verzonnen hebben? Het is zo stil hier met trainings verslagen.

Lees je de first page wel? :rolleyes:

Hij juiced omdat zn chick nu doet met een breder mannetje

Dat is natuurlijk niet waar. Mijn vriendin vond het bodybuilding niet bij mij passen, zij wilde de jongen die zij ontmoet had die slank was met overhemd enzovoort.
Vrij kort terug kwam zij met het verhaal dat zij weer met mij wilde, ik heb dit geaccepteerd maar ben niet van plan het bodybuilden op te geven.

Laatst bewerkt:
Stop je nu met trainen omdat je relatie hebt

• Topic Starter Topic Starter
Stop je nu met trainen omdat je relatie hebt

Nee, mijn vriendin vond het bodybuilding niet bij mij passen. Maar ik heb besloten door te gaan met bodybuilding, zij vond tevens ook goed dat ik door ging. Ik zit tenslotte op ongeveer 1/3e van een kuur.

Laatst bewerkt:
als ze het niet goed vond, ging je dan stoppen? :roflol:

Alhoewel ik mij al heb weg ge-utiliseerd toch even de vraag van mij kant:

Waar gaat dit over?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven