Fitness Seller

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is wel echt 1 van de vreemdste kuurlogs aller tijden :D

Dit is wel echt 1 van de vreemdste kuurlogs aller tijden :D

Ben ik met je eens, geen trainigen dus niet echt een log naar mijn mening.
Wel een hoop gelamlul, maakt het wel leuk om toch een kijkje te nemen hier.
Misschien logje verplaatsen naar sectie humor&geouwehoer?

denk je dat die zn trainingern gaan posten DB curls van 7 kilo etc? dan weten we dat die liegt over zn trainingsjaren etc. Is gwn een ecto dat gedumpt is door zn chick en nu loopt te roiden om haar terug te krijgen

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik met je eens, geen trainigen dus niet echt een log naar mijn mening.
Wel een hoop gelamlul, maakt het wel leuk om toch een kijkje te nemen hier.
Misschien logje verplaatsen naar sectie humor&geouwehoer?

Leg mij even uit wat je exact onder "trainingen" bedoeld. Als je enige informatie wil vinden zal je dat niet in de verdere pagina's gaan vinden, alleen pagina 1. Dit had je geweten als je de eerste post gelezen had.

Maatje. ;)

als ze het niet goed vond, ging je dan stoppen? :roflol:

Ik zou inderdaad stoppen met BB als mijn vriendin het niet mooi vind.

denk je dat die zn trainingern gaan posten DB curls van 7 kilo etc? dan weten we dat die liegt over zn trainingsjaren etc. Is gwn een ecto dat gedumpt is door zn chick en nu loopt te roiden om haar terug te krijgen

Jij bent de laatste tijd veel nutteloosheid aan het posten in mijn topic. Als je serieuze antwoorden wilt van mij ken je mij privé berichten. Stop met die achterlijke suggesties, kleine pappa. ;)

Alhoewel ik mij al heb weg ge-utiliseerd toch even de vraag van mij kant:

Waar gaat dit over?

Dit is het typische voorbeeld van hoe laag intelligent de meeste mensen zijn die bodybuilding doen.

Laatst bewerkt:
Ik snap dat het enige verwarring opbrengt. De lezers willen graag de reacties op je dagen zien die je traint, nu moeten ze telkens van pagina 1 je trainingsdag bekijken en dan tussen alle pagina's de reacties van de dag zoeken.

Ik snap dat het enige verwarring opbrengt. De lezers willen graag de reacties op je dagen zien die je traint, nu moeten ze telkens van pagina 1 je trainingsdag bekijken en dan tussen alle pagina's de reacties van de dag zoeken.

Ik stel enkel wat vragen via de verdere pagina's, zodat ik geen topics open. Verder moet je niets verwachten van de verdere pagina's. Pagina 1 is het enigste wat telt.
Je had destijds moeten melden wat je specifiek in een log wilde hebben toen ik het concept presenteerde, in mijn beleving is de log momenteel vrij gedetailleerd.

Er zit tevens een trainingschema bij, zodat iemand een beeld heb wat ik doe op één trainingsdag.

wat is het probleem?
heeft DDoob fans?:eek:

wat is het probleem?
heeft DDoob fans?:eek:

Nou, fans zou ik ze niet noemen. De meeste hebben een probleem met het feit dat ik erg eigenwijs ben en niet klakkeloos adviezen over neem. Als ze dan vervolgens iets moeten beargumenteren, weten ze niet waar ze het moeten zoeken en is het makkelijker om van die reacties te plaatsen waar niemand wat aan heb.

Leg mij even uit wat je exact onder "trainingen" bedoeld.

Ik zou inderdaad stoppen met BB als mijn vriendin het niet mooi vind.

Oefeningen doen die de spieren tracht te ontwikkelen om het lichaam te verfraaien.

Laat jij verder altijd zo manipuleren door je vriendin? Heb je verlatingsangst? Verder nog iets met beta...

Oefeningen doen die de spieren tracht te ontwikkelen het lichaam te verfraaien.

Laat jij verder altijd zo manipuleren door je vriendin? Heb je verlatingsangst? Verder nog iets met beta...

Ik ben behoorlijk alfa. Maar ik ga mijzelf niet lelijk maken voor mijn vriendin. Ik vind de mening van mijn vriendin er wel degelijk toedoen, als het komt tot wie de beslissingen neemt zal ik dat zijn.

Lees even de eerste post door en vertel even wat je mist.

wtf man deze man zegt eerst dat die 130 kg met low bf nog laag vind en nu stopt die gelijk als zn vriendin zn lichaam te gespierd vind :roflol:

Ik stel enkel wat vragen via de verdere pagina's, zodat ik geen topics open. Verder moet je niets verwachten van de verdere pagina's. Pagina 1 is het enigste wat telt.
Je had destijds moeten melden wat je specifiek in een log wilde hebben toen ik het concept presenteerde, in mijn beleving is de log momenteel vrij gedetailleerd.

Er zit tevens een trainingschema bij, zodat iemand een beeld heb wat ik doe op één trainingsdag.

Zit je af en toe op een komkommer ofzo?

Een log maak je om je progressie bij te houden en te laten zien, al helemaal als het een kuurlog is.
Dit doe je dmv het posten van trainingen en foto's. Wat hebben de volgers er nu aan om te zien dat je zo nu en dan vermeld dat je 1 of 2 kilo zwaarder weegt. Gewicht kan van alles zijn, al helemaal op een shitload deca. Je bent gewoon een pussie die amper gewicht verzet, irl al vaak uitgekakt en nu bang dat je internetimago ook gekrenkt word.

Maar ga vooral verder met loggen, wij genieten wel hoor :)

Zit je af en toe op een komkommer ofzo?

Een log maak je om je progressie bij te houden en te laten zien, al helemaal als het een kuurlog is.
Dit doe je dmv het posten van trainingen en foto's. Wat hebben de volgers er nu aan om te zien dat je zo nu en dan vermeld dat je 1 of 2 kilo zwaarder weegt. Gewicht kan van alles zijn, al helemaal op een shitload deca. Je bent gewoon een pussie die amper gewicht verzet, irl al vaak uitgekakt en nu bang dat je internetimago ook gekrenkt word.

Maar ga vooral verder met loggen, wij genieten wel hoor :)

Moet het mannetje zeggen van 1m 65 dat zichzelf "supersized" noemt. Sorry hoor, laat me niet lachen. ;)

Dit is een log in mijn beleving, ben je het er niet mee eens, mag je dat gerust melden maar hou de persoonlijke onzin voor je.

wtf man deze man zegt eerst dat die 130 kg met low bf nog laag vind en nu stopt die gelijk als zn vriendin zn lichaam te gespierd vind :roflol:

Het is overduidelijk dat kleine pappa, tevens een klein brein heeft. Je komt wel héél dom over, lees mijn posts opnieuw en misschien begrijp je het dan wat ik gezegd heb.

Laatst bewerkt:
Vraag je vriendin maar waarom ik me supersized noem, waarom denk je dat ze bij je weg was :windup:

Wel grappig dat je me eerst nog 'barbaar' noemde, meende dat je alpha wederhelft dit woordje gebruikte om buffels te bestempelen?

Slotje en ban pls

Waar maakt iedereen zich druk om als hij maar weinig gewicht verzet en hij ecto is en roids gebruikt?

Er wordt hier meer gezeurd als op het forum van de Libelle.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven