- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is wel echt 1 van de vreemdste kuurlogs aller tijden![]()

Jij bent het gewoon stiekum he Punjab geef maar toe!!![]()

Dit is wel echt 1 van de vreemdste kuurlogs aller tijden![]()
Ben ik met je eens, geen trainigen dus niet echt een log naar mijn mening.
Wel een hoop gelamlul, maakt het wel leuk om toch een kijkje te nemen hier.
Misschien logje verplaatsen naar sectie humor&geouwehoer?

denk je dat die zn trainingern gaan posten DB curls van 7 kilo etc? dan weten we dat die liegt over zn trainingsjaren etc. Is gwn een ecto dat gedumpt is door zn chick en nu loopt te roiden om haar terug te krijgen

Alhoewel ik mij al heb weg ge-utiliseerd toch even de vraag van mij kant:
Waar gaat dit over?
Ik snap dat het enige verwarring opbrengt. De lezers willen graag de reacties op je dagen zien die je traint, nu moeten ze telkens van pagina 1 je trainingsdag bekijken en dan tussen alle pagina's de reacties van de dag zoeken.
Ik snap dat het enige verwarring opbrengt. De lezers willen graag de reacties op je dagen zien die je traint, nu moeten ze telkens van pagina 1 je trainingsdag bekijken en dan tussen alle pagina's de reacties van de dag zoeken.

Leg mij even uit wat je exact onder "trainingen" bedoeld.
Ik zou inderdaad stoppen met BB als mijn vriendin het niet mooi vind.
Oefeningen doen die de spieren tracht te ontwikkelen het lichaam te verfraaien.
Laat jij verder altijd zo manipuleren door je vriendin? Heb je verlatingsangst? Verder nog iets met beta...
Ik stel enkel wat vragen via de verdere pagina's, zodat ik geen topics open. Verder moet je niets verwachten van de verdere pagina's. Pagina 1 is het enigste wat telt.
Je had destijds moeten melden wat je specifiek in een log wilde hebben toen ik het concept presenteerde, in mijn beleving is de log momenteel vrij gedetailleerd.
Er zit tevens een trainingschema bij, zodat iemand een beeld heb wat ik doe op één trainingsdag.

Zit je af en toe op een komkommer ofzo?
Een log maak je om je progressie bij te houden en te laten zien, al helemaal als het een kuurlog is.
Dit doe je dmv het posten van trainingen en foto's. Wat hebben de volgers er nu aan om te zien dat je zo nu en dan vermeld dat je 1 of 2 kilo zwaarder weegt. Gewicht kan van alles zijn, al helemaal op een shitload deca. Je bent gewoon een pussie die amper gewicht verzet, irl al vaak uitgekakt en nu bang dat je internetimago ook gekrenkt word.
Maar ga vooral verder met loggen, wij genieten wel hoor![]()

wtf man deze man zegt eerst dat die 130 kg met low bf nog laag vind en nu stopt die gelijk als zn vriendin zn lichaam te gespierd vind![]()
Waar maakt iedereen zich druk om als hij maar weinig gewicht verzet en hij ecto is en roids gebruikt?
Er wordt hier meer gezeurd als op het forum van de Libelle.