Fitness Seller

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja tuurlijk is een stack met Tren effectief, als je meteen een gram test, een gram deca, 10 iu GH en 20 iu Slin pakt is het nog beter. Jij vindt dus, als ik het goed begrijp, dat je je eerdere Epistane kuur kunt vergelijken met wat een TestE kuur met je zou doen en daarom vond je jezelf na een Epi kuur ervaren genoeg voor een kuur als je huidige? Er niet bij nadenkende dat elke AAS verschillende bijwerkingen met zich meebrengt? Geen bash, ik ben gewoon benieuwd naar je beweegredenen, voor mijn part knal je er 5 gram in volgende kuur :P

Wat de groeihormonen en insuline betreft zal ik deze laten staan, ook over 3-4 jaar zou ik deze laten staan.

Nou heb ik natuurlijk ook niet alles verteld, dat wil ik ook graag zo houden maar de kuur die ik aanvankelijk bedacht had was héél anders.

Ik ben persoonlijk meer van de privé berichten, ben tevens blij dat wat ik doe jou niet stressed.
Mijn volgende kuur zal geen 5 gram zijn, verre van.

Ik zit zelf te denken aan een cutting cycle met iets van Trenbolone erin, maar ben hier wat huiverig voor, het middel staat berucht om zijn extreme bijwerkingen.

Lol ik weet nog dat die net als een b*ch ging huilen over zn beginnende gyno.

''welke medicament moet ik nemen om de gyno te reduceren'' :roflol:

Dit is een vraag die ik niet gesteld heb. Ook een typisch geval van iemand die eigenlijk helemaal niet leest wat er gepost word. Ik zou mij echt schamen als ik jou was.
Ik vroeg mij af op welke dosering er gynecomastie reductie zal plaats vinden. Ik ken deze voor je beantwoorden, misschien helpt het je in de toekomst.

Tamoxifen op 20 mg per dag stabiliseert mijn gynecomastie, echter op 30 mg per dag vind er weefselreductie plaats.

Niet te vergeten dat jij in paniek in dit topic kwam schreeuwen om hulp, want je was zogenaamd aan het stikken. Vervolgens adviseer ik de oplossing en nee dit is wel héél slecht voor Kleine Pappa.
Jij zit echt vol met dit soort onzin.

Laatst bewerkt:
Als ik je wat mag aanraden als cutcyle, pak test/tren op 250/400, heerlijke kuur. Als je onder de 10% staat eventueel Mast erbij. Of zoals ik het nu doe, TrenA/TestP, bevalt toppie tot nu toe. Laat de kuur die je in gedachten had maar es zien!

Als ik je wat mag aanraden als cutcyle, pak test/tren op 250/400, heerlijke kuur. Als je onder de 10% staat eventueel Mast erbij. Of zoals ik het nu doe, TrenA/TestP, bevalt toppie tot nu toe. Laat de kuur die je in gedachten had maar es zien!

Ik ben momenteel wel goed massa aan het winnen en lijk ook iets droger te worden. Is Trenbolone nou echt de master of all steroids? Wat is jou ervaring met Trenbolone?
Masteron is een héél zwaar androgeen, ik heb hier hele gemixte ervaringen over gelezen.

Ik heb veel positieve ervaringen gelezen over laag Testosteron en hoog Trenbolone, ik neem je kuur waarschijnlijk over. Wat dat Masteron betreft ben ik wat huiverig, het lijkt alsof je met dat middel gewoon vraagt om Male Pattern Baldness enzovoort.

De kuur die ik destijds in gedachte had was veel te zwaar, toen had ik weer een veel te lichte bedacht. Nu denk ik een vrij gemiddelde kuur te doen.

ander verhaal, waarom was je meisje bij je weg gegaan?
en waarom laat je haar mening zoveel leiden?
je komt erg onzeker over, het is duidelijk wie de broek aan heeft in de relatie.
misschien als je een keer ballen toont dat ze niet bij je weg gaat..

grtz dr. phil

Ik ben momenteel wel goed massa aan het winnen en lijk ook iets droger te worden. Is Trenbolone nou echt de master of all steroids? Wat is jou ervaring met Trenbolone?
Masteron is een héél zwaar androgeen, ik heb hier hele gemixte ervaringen over gelezen.

Ik heb veel positieve ervaringen gelezen over laag Testosteron en hoog Trenbolone, ik neem je kuur waarschijnlijk over. Wat dat Masteron betreft ben ik wat huiverig, het lijkt alsof je met dat middel gewoon vraagt om Male Pattern Baldness enzovoort.

De kuur die ik destijds in gedachte had was veel te zwaar, toen had ik weer een veel te lichte bedacht. Nu denk ik een vrij gemiddelde kuur te doen.

dan zit je met tren idd wel goed...;p

Combi Mast en Tren is idd wel ontzettend androgeen, ik heb niet echt last van androgene bijwerkingen behalve dat ik een behaarde gorilla ben geworden qua beharing, niet qua massa :p Tren is imo king. Als je geen last hebt van de mentale aspecten is het een topper. Ik word er niet agressief op, niet op 400 E, niet op 600 E en niet op 700 Ace. Alleen het zweten en het warme zuigt bigtime. Ook nu in deze tijd, als ik een stukje fiets zweet ik me helemaal suf, met de kachel aan in huis ook. Lastig als je een vriendin i nhuis hebt die het constant koud heeft :P

precies:roflol:

Combi Mast en Tren is idd wel ontzettend androgeen, ik heb niet echt last van androgene bijwerkingen behalve dat ik een behaarde gorilla ben geworden qua beharing, niet qua massa :p Tren is imo king. Als je geen last hebt van de mentale aspecten is het een topper. Ik word er niet agressief op, niet op 400 E, niet op 600 E en niet op 700 Ace. Alleen het zweten en het warme zuigt bigtime. Ook nu in deze tijd, als ik een stukje fiets zweet ik me helemaal suf, met de kachel aan in huis ook. Lastig als je een vriendin i nhuis hebt die het constant koud heeft :P
hahahah, relax dat t jou eigenlijk makkelijk af is!

Overigens is het misschien wel een vrij gemiddelde kuur als je al wat ervaring hebt ja. Als 1e echte kuur is dit niet gemiddeld maar wel aardig buiten proportioneel hoog :P

Waar is de heer DDoob?Kon hij de lichamelijke of psychologische effecten van zijn medicamenten niet meer aan?
Of is hij toch maar weer gestopt met bodybuilding?

Waar is de heer DDoob?Kon hij de lichamelijke of psychologische effecten van zijn medicamenten niet meer aan?
Of is hij toch maar weer gestopt met bodybuilding?

In plaats van nutteloze opmerkingen en suggesties te plaatsen, ga is fatsoenlijk trainen en eten.
Ga eerst maar is wat kilootjes vergaren voordat je hier komt posten, want die 80 kilogram die was ik in de eerste maand naturel trainen al voorbij gestreefd.

Zoals ik eerder vermeld heb, ik update enkel de eerste post. :) Zo blijft het overzichtelijk.

Laatst bewerkt:
In plaats van nutteloze opmerkingen en suggesties te plaatsen, ga is fatsoenlijk trainen en eten.
Ga eerst maar is wat kilootjes vergaren voordat je hier komt posten, want die 80 kilogram die was ik in de eerste maand naturel trainen al voorbij gestreefd.

Zoals ik eerder vermeld heb, ik update enkel de eerste post. :) Zo blijft het overzichtelijk.
Okee sorry!

:p Zoals je kan lezen ben ik de afgelopen dagen wat minder vrolijk geweest, het spijt mij voor de agressiviteit.

Leefie nog? Of zit je in de bak nadat ze je bij de supermarkt geen gratis tasje wilde geven en je die voluptueuze dame achter de kassa vandaan hebt getrokken???

Leefie nog? Of zit je in de bak nadat ze je bij de supermarkt geen gratis tasje wilde geven en je die voluptueuze dame achter de kassa vandaan hebt getrokken???

Die lullo is er nog wel hoor. ;)

Nou, geen van dat allen. De eerste maand is inmiddels voorbij en kan jullie vermelden dat ik ruim 15 kilogram ben aangekomen. Tevens heb ik 30 kilogram op de bench en lat pulley erbij, het gaat op zich goed.

Ik ga na elke 4 weken een schema invullen waarop ik aangeef hoeveel kilogrammen ik op de oefening extra doe, enzovoort. Zal hem even in orde moeten maken.

Die lullo is er nog wel hoor. ;)

Nou, geen van dat allen. De eerste maand is inmiddels voorbij en kan jullie vermelden dat ik ruim 15 kilogram ben aangekomen. Tevens heb ik 30 kilogram op de bench en lat pulley erbij, het gaat op zich goed.

Ik ga na elke 4 weken een schema invullen waarop ik aangeef hoeveel kilogrammen ik op de oefening extra doe, enzovoort. Zal hem even in orde moeten maken.

wt****ie, 15 kg? :eek:. Ik volg stiekem al een tijdje. Niet veel vocht en vet massa?

wt****ie, 15 kg? :eek:. Ik volg stiekem al een tijdje. Niet veel vocht en vet massa?

Ik ben een heel hoop vocht verloren toen ik aan de tamoxifen begon, zit er nog steeds aan. Heb weinig vochtretentie. Vetmassa is toch wel degelijk gegroeid, dat is ook niet zo vreemd met mijn dieet. Ik schat toch wel zeker 12 kilogram VVM.
Ik denk persoonlijk dat er ook een deel spiergeheugen bij zat, ik zit momenteel op mijn oude gewicht met een lager vet percentage.

Ik ben een heel hoop vocht verloren toen ik aan de tamoxifen begon, zit er nog steeds aan. Heb weinig vochtretentie. Vetmassa is toch wel degelijk gegroeid, dat is ook niet zo vreemd met mijn dieet. Ik schat toch wel zeker 12 kilogram VVM.
Ik denk persoonlijk dat er ook een deel spiergeheugen bij zat, ik zit momenteel op mijn oude gewicht met een lager vet percentage.

Alsnog erg veel, ben benieuwd naar de aankomende weken!

Mooie log en volg. Maar 15kg :D Daar krijg je nog eens motivatie van :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven