Fitness Seller

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
DDoob = DNoob, dat riep ik in het begin al...

Traint pas net weer 4 maanden, hoge doseringen die nergens op slaan, weet nog niet eens hoe zn rug te trainen etc. etc. Leek in t begin grappig, maar de lol is er zo wel af. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Waar maakt iedereen zich druk om als hij maar weinig gewicht verzet en hij ecto is en roids gebruikt?

Er wordt hier meer gezeurd als op het forum van de Libelle.

Exact. Het punt is dat sommige hier alleen maar onnozele dingen aan het suggereren zijn, tevens maken zij het behoorlijk persoonlijk en beledigend. Deze mensen hebben waarschijnlijk een probleem met zichzelf en komen hier op het forum andere mensen kleineren om zichzelf een stukje beter te voelen over hunzelf.

Wel grappig dat je me eerst nog 'barbaar' noemde, meende dat je alpha wederhelft dit woordje gebruikte om buffels te bestempelen?

Laten we dat wat mijn vriendin betreft maar snel vergeten, want heel eerlijk als ik ook maar een persoon aan haar zie zitten dan draai ik die waarschijnlijk de nek om.

Wat dat barbaar betrof. Ik vond een complimentje wel op zijn plaats, misschien motiveert dit je. Ik ben niet iemand die andere mensen geen complimentje gunt, ik motiveer mensen graag.

Het punt is dat jij zeer beledigende persoonlijke suggesties in de rondte ijlt, je moet niet verwachten dat iemand dan lief terug doet, maatje. ;)

De enige die zich daar druk om maakt is TS.

Waar baseer jij dit op?

De enigste die eventueel gebanned zullen worden zijn de mensen die begonnen met de persoonlijke beledigingen, dit ben ik niet. Ik durf zelfs te zeggen dat ik nooit de eerste ben die mensen begint te beledigen.

DDoob = DNoob, dat riep ik in het begin al...

Traint pas net weer 4 maanden, hoge doseringen die nergens op slaan, weet nog niet eens hoe zn rug te trainen etc. etc. Leek in t begin grappig, maar de lol is er zo wel af. :rolleyes:

Laat ik dat eerste maar even door de vingers zien, dit schuif ik af enige onverwerkte wrokgevoelens die ik misschien bij je voor elkaar gekregen heb.

Ook de verwijten zijn nergens op gebaseerd.
De deadlift pas ik niet toe, dus weet ik niet hoe ik mijn rug moet trainen. Wat een zeer intelligente beredenering van je. :) Er is tevens al door meerdere mensen gezegd dat de deadlift te vervangen is.

De tweede.
Hoge doseringen die nergens op slaan.

Als je het log gelezen heb, zie je dat ik zonder ernstige bijwerkingen de kuur goed door sta. In mijn beleving kunnen de doseringen dus nog veel hoger.
De resultaten zijn dan ook behoorlijk interessant. :) Waarschijnlijk heb ik je in deze vier maanden al ingehaald, ik weet niet hoe lang je nu traint?

Laatst bewerkt:
Kijk he kerel, niks persoonlijks verder, boeit me geen ruk wat je doet maar jij snapt toch ook dat je jezelf compleet voor lul zet als je een topic maakt met een kuurvoorstel, echt iedereen je verteld dat het een belachelijk en bovenal dom voorstel is en je het vervolgens alsnog doet? Daarna kom je met opmerkingen als : een dikke onderrug hoeft niet want ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat dat mooi is en hoe je 130 kg bij 4% niet genoeg zou vinden maar wel a la minute voor je wijf zou stoppen die je ook nog eens pas geleden gedumpt heeft. Daarnaast doe je alsof je een ontzettende buffel aan het worden bent terwijl je op krap 90 kg begon en aan het eind dus max 100 kg bij 1.90 weegt wat gewoon nog altijd niet buff is. Dat is gewoon tja, bashvoer?

Verder alle succes met je kuur, ik ga hier niet meer reageren.

Kijk he kerel, niks persoonlijks verder, boeit me geen ruk wat je doet maar jij snapt toch ook dat je jezelf compleet voor lul zet als je een topic maakt met een kuurvoorstel, echt iedereen je verteld dat het een belachelijk en bovenal dom voorstel is en je het vervolgens alsnog doet? Daarna kom je met opmerkingen als : een dikke onderrug hoeft niet want ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat dat mooi is en hoe je 130 kg bij 4% niet genoeg zou vinden maar wel a la minute voor je wijf zou stoppen die je ook nog eens pas geleden gedumpt heeft. Daarnaast doe je alsof je een ontzettende buffel aan het worden bent terwijl je op krap 90 kg begon en aan het eind dus max 100 kg bij 1.90 weegt wat gewoon nog altijd niet buff is. Dat is gewoon tja, bashvoer?

Verder alle succes met je kuur, ik ga hier niet meer reageren.

De kuur die ik momenteel doe is alles behalve belachelijk. Het is blijkbaar zeer bijzonder als iemand een iets grotere kuur doet dan geadviseerd word. Ben héél blij dat ik geen 250 mg Testosteron kuurtje gezet heb, de volgende word waarschijnlijk nog zwaarder.

Ik ben persoonlijk nog steeds van mening dat de onderrug gerust ongetraind gelaten kan worden in het begin, ik vind de latissimus dorsi en de trapezium een véél hogere prioriteit hebben.

Het probleem met veel van de mensen hier, is dat zij in feite de posts die ik plaats niet goed lezen. Ik ben iemand die niet genoegen neemt met onbeargumenteerde meningen/adviezen die over het algemeen geplaatst worden door de meeste, als je niet eens kan beargumenteren waarom iemand iets vind/adviseert, zie ik het als nutteloos advies en volg ik het niet op.

Wat ik in andere woorden bedoel te zeggen met de 130 kg bij 4 % BF kwestie is dat ik lijd aan het adonis complex, het maakt in feite niet uit hoe groot ik ben, het zal altijd onvoldoende voor mij lijken.

Wat mijn vriendin betreft is het inderdaad een behoorlijk dynamisch verhaal, de dag dat ik geplaatst had dat het uit was, had ik alweer een relatie met d'r. Ik vind de mening van mijn vriendin verder zéér belangrijk, blijkbaar belangrijker dan de meeste mensen hier

Ik ben één van de grotere van de sportschool, voor mij een indicatie dat ik een buffel aan het worden ben. Gezien de resultaten die ik inmiddels geboekt heb in drie weken ken ik enkel maar glunderend de rest van de kuur tegemoet komen.

Laatst bewerkt:
De kuur die ik momenteel doe is alles behalve belachelijk.

Ik ben persoonlijk nog steeds van mening dat de onderrug gerust ongetraind gelaten kan worden in het begin, ik vind de latissimus dorsi en de trapezium een véél hogere prioriteit hebben

Het probleem met veel van de mensen hier, is dat zij in feite de posts die ik plaats niet goed lezen.

Wat ik in andere woorden bedoel te zeggen met de 130 kg bij 4 % BF is dat ik lijd aan het adonis complex, het maakt in feite niet uit hoe groot ik ben, het zal altijd onvoldoende wezen.

Wat mijn vriendin betreft is het inderdaad een behoorlijk dynamisch verhaal, de dag dat ik geplaatst had dat het uit was, had ik alweer een relatie met d'r. Ik vind de mening van mijn vriendin zéér belangrijk, blijkbaar belangrijker dan de meeste mensen hier.

Ik ben één van de grotere van de sportschool, ken gerust zeggen dat ik een buffel aan het worden ben. ;)

Laatste keer dan :P Dat je ze een hogere prioriteit vind hebben komt mooi uit, zeker je traps werken lekker mee bij een DL. Leg me eens uit dan, waarom je een spier ongetraind laat om deze later alsnog bij te moeten trekken ipv 'm gewoon vanaf het begin mee te pakken? Wil je er eerst last van krijgen ofzo? Again zeg ik niet dat de DL niet vervangen kan worden, dat kan ie wel, Shrugs, pullups en goodmornings bijvoorbeeld.

Ik ben op 105 kg bij nu een procent of 10 ook 1 van de grotere van de gym, train dan ook in een crappie FFF. Ik hoorde al op 90 kg van mensen dat ik niet groter hoefde te worden, dat maakt nog niet dat je buff bent. Bij onze lengte is 100 kg gewoon niet genoeg om groot te zijn man, let's face it. Je kunt een prima fysiek hebben maar echt groot kost je meer kwaliteitskilo's. Als je echt buff was blijf ik erbij dat je om al die bashers hun bek te laten houden allang foto's had geplaatst.

Lol at buffel
Daarom post je geen huidige stats of fotos

De kuur die ik momenteel doe is alles behalve belachelijk. Het is blijkbaar zeer bijzonder als iemand een iets grotere kuur doet dan geadviseerd word. Ben héél blij dat ik geen 250 mg Testosteron kuurtje gezet heb, de volgende word waarschijnlijk nog zwaarder.

Ik ben persoonlijk nog steeds van mening dat de onderrug gerust ongetraind gelaten kan worden in het begin, ik vind de latissimus dorsi en de trapezium een véél hogere prioriteit hebben.

Het probleem met veel van de mensen hier, is dat zij in feite de posts die ik plaats niet goed lezen. Ik ben iemand die niet genoegen neemt met onbeargumenteerde meningen/adviezen die over het algemeen geplaatst worden door de meeste, als je niet eens kan beargumenteren waarom iemand iets vind/adviseert, zie ik het als nutteloos advies en volg ik het niet op.

Wat ik in andere woorden bedoel te zeggen met de 130 kg bij 4 % BF kwestie is dat ik lijd aan het adonis complex, het maakt in feite niet uit hoe groot ik ben, het zal altijd onvoldoende voor mij lijken.

Wat mijn vriendin betreft is het inderdaad een behoorlijk dynamisch verhaal, de dag dat ik geplaatst had dat het uit was, had ik alweer een relatie met d'r. Ik vind de mening van mijn vriendin verder zéér belangrijk, blijkbaar belangrijker dan de meeste mensen hier

Ik ben één van de grotere van de sportschool, voor mij een indicatie dat ik een buffel aan het worden ben. Gezien de resultaten die ik inmiddels geboekt heb in drie weken ken ik enkel maar glunderend de rest van de kuur tegemoet komen.

Je moet spiergroepen niet ongetraind laten. Geloof me maar dat dit het totaal plaatje niet ten goede komt. Je lichaam moet in verhouding zijn. Daarbij zoals mikie ook aangaf deadlift zorgt ook voor een goede ontwikkeling van je traps. Kijk maar naar johnie jackson.

Waarom ga je de volgende kuur nog zwaarder doseren? Je hoeft echt niet iedere kuur zwaarder te gaan hoor. Op 250 test en 200 deca was je ook hard genoeg gegaan. Het on gevoel is geweldig maar drijf niet door in allerlei doseringen.

Laatste keer dan :P Dat je ze een hogere prioriteit vind hebben komt mooi uit, zeker je traps werken lekker mee bij een DL. Leg me eens uit dan, waarom je een spier ongetraind laat om deze later alsnog bij te moeten trekken ipv 'm gewoon vanaf het begin mee te pakken? Wil je er eerst last van krijgen ofzo? Again zeg ik niet dat de DL niet vervangen kan worden, dat kan ie wel, Shrugs, pullups en goodmornings bijvoorbeeld.

Ik ben op 105 kg bij nu een procent of 10 ook 1 van de grotere van de gym, train dan ook in een crappie FFF. Ik hoorde al op 90 kg van mensen dat ik niet groter hoefde te worden, dat maakt nog niet dat je buff bent. Bij onze lengte is 100 kg gewoon niet genoeg om groot te zijn man, let's face it. Je kunt een prima fysiek hebben maar echt groot kost je meer kwaliteitskilo's. Als je echt buff was blijf ik erbij dat je om al die bashers hun bek te laten houden allang foto's had geplaatst.

Jij bent met Bricks de intelligentere van het stel hè. :p

In andere woorden jullie nemen de moeite om jezelf te beargumenteren, hier heb ik wat aan. Al die andere knulletjes lijken wel een beperking te hebben in de manier hoe zij zichzelf uitleggen.

Ik zal mijn trolling betreffende de DL laten liggen. Ik ga de oefening ook uitproberen. Mijn mening is namelijk niet gebaseerd op mijn eigen ervaring en is dus niets waard.

De mensen hier weten niet hoe lang ik ben, dit wil ik graag zo houden. Ik vind het niet belangrijk dat mensen mijn stats weten. Het is inderdaad waar dat op mijn en jou lengte je praktisch op 120-130 kilogram droog moet zitten wil je echt op een semi pro bodybuilder lijken.

bricks; zei:
Waarom ga je de volgende kuur nog zwaarder doseren? Je hoeft echt niet iedere kuur zwaarder te gaan hoor. Op 250 test en 200 deca was je ook hard genoeg gegaan. Het on gevoel is geweldig maar drijf niet door in allerlei doseringen.

Ik vind mijn huidige kuur eigenlijk zo goed gaan dat ik mijn volgende kuur eigenlijk zwaarder wil. Ik heb totaal geen last van male pattern baldness, agressie enzovoort. De resultaten zijn fenomenaal op 4-5 gram proteïne per kilogram lichaamsgewicht.

Goedzo haha. Probeer het eens tijdens je kuur, als je dan nog denkt ja k*t oefening en ik wil 'm niet doen nja, dan so be it. Laat iig niet je onderrug achterlopen kerel, daar krijg je echt last van als je meer gaat wegen en da's zonde.

:coffeepc:

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 12:00 ----------

kerel zit in drie kuurtjes al op 3 gram :roflol:

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 12:00 ----------

waiting 4 the lock..

Ga d'r maar niet van uit dat deze log gesloten word, daar is geen aanleiding voor.

Wat dat ijlen betreft, moet je niet te letterlijk nemen hè. :p Als je een schema kan lezen, zal je zien dat we praten over 1/3e ervan.

precies, als eerste kuur.. volgende wou je al gaan verhogen? gaat hard ;)

maar genoeg gebish hier, lijkt wel de viva hier.
je gaat geen trainingen posten, stelt vragen maar neemt niets aan.. word alleen maar getrold hier.
Leuk maar nutteloos, de groetjes.

Laatst bewerkt:
Ik zeg sticky van maken :p
Meest vermakelijke log sinds Sexytrunks zijn laatste log!

precies, als eerste kuur.. volgende wou je al gaan verhogen? gaat hard ;)

:trollface:

Zoals je duidelijk kan lezen in het log, ga ik momenteel zeer goed op deze kuur. Ik heb héél weinig bijwerkingen van kwade aard en ga waarschijnlijk mijn doseringen verhogen de volgende kuur.
Wat ik doe met mijn medicamenten zou jou niet zo moeten stressen, ik snap niet waarom je er zo mee in de maag zit.

je gaat geen trainingen posten,

Ik heb gevraagd wat je nou exact bedoelde, toen kwam er toch iets nutteloos uit, iets wat namelijk al gegeven word.
Als je vervolgens de eerste zin leest van het log, weet je wat de log zal inhouden.

stelt vragen maar neemt niets aan.. word alleen maar getrold hier.

Klinkklare onzin, als jij gewoon de posts goed gelezen had wist jij dat ik wel degelijk adviezen heb aangenomen. De adviezen moeten echter eerst beargumenteerd worden, ik neem niet zomaar iets aan. ;)

Leuk maar nutteloos, de groetjes.

We kunnen duidelijk de conclusie trekken dat jij in feite helemaal niet goed leest wat er gepost word.
Volgens mij heb ik dit al eerder gezegd tegen je in een andere topic dat je de posts beter moet doorlezen.

Ik zal je persoonlijke beledigingen en nergens op gebaseerde opmerkingen niet missen. Doei "super grote".

Laatst bewerkt:
Oke leg dan zelf eens uit waarom jij voor Sust, Deca en Dbol ging ipv een Test E only om zo te wennen aan de Test E die in principe de basis is voor de meeste kuurders? Want daarom wordt er altijd een TestE aangeraden als 1e kuur, om zo te leren wat de basis van elke kuur doet met je lichaam. Kan zijn dat je dat al hebt gedaan en ik het gemist heb, in dat geval mijn excuus.

Oke leg dan zelf eens uit waarom jij voor Sust, Deca en Dbol ging ipv een Test E only om zo te wennen aan de Test E die in principe de basis is voor de meeste kuurders? Want daarom wordt er altijd een TestE aangeraden als 1e kuur, om zo te leren wat de basis van elke kuur doet met je lichaam. Kan zijn dat je dat al hebt gedaan en ik het gemist heb, in dat geval mijn excuus.

Mijn eerdere ervaring met AAS hield in dat ik bekend was met de bijwerkingen. Bijwerkingen als toegenomen agressie, libido, het anabolisme enzovoort. Ik reageerde destijds zeer goed op de AAS, had totaal geen kwade bijwerkingen. Ik had tevens mij behoorlijk ingelezen in de werking van AAS op receptorniveau en hoe een stack tot een véél efficiënter proces kan leiden.

Onder kwade bijwerkingen bedoel ik trouwens Male Pattern Baldness, overmatige agressie en woede aanvallen, prostaat problematiek, acne, prolactine gynecomastie enzovoort.

Je moet het zo zien dat ik ook mensen in mijn omgeving heb die mij het één en ander aanraden, toen ik vroeg voor een effectieve kuur, werd er al direct een stack opgenoemd met Trenbolone.

Ik reageer goed op deze dosering AAS, heb gister gewogen (voor het eerst in 4 maanden) en mijn gewicht is héél netjes toegenomen. Als ik het vertel geloven jullie mij toch niet, dus hou ik dit gewoon voor mij.
Je kan er vanuit gaan dat ik na elke 4 weken een evaluatie plaats in mijn log, deze evaluatie zal de details hebben die men interessant vind. Ik bevind mij momenteel in begin week 4.

Laatst bewerkt:
Mijn eerdere ervaring met AAS hield in dat ik bekend was met de bijwerkingen. Bijwerkingen als toegenomen agressie, libido, het anabolisme enzovoort. Ik reageerde destijds zeer goed op de AAS, had totaal geen kwade bijwerkingen. Ik had tevens mij behoorlijk ingelezen in de werking van AAS op receptorniveau en hoe een stack tot een véél efficiënter proces kan leiden.

Onder kwade bijwerkingen bedoel ik trouwens Male Pattern Baldness, overmatige agressie en woede aanvallen, prostaat problematiek, acne, prolactine gynecomastie enzovoort.

Je moet het zo zien dat ik ook mensen in mijn omgeving heb die mij het één en ander aanraden, toen ik vroeg voor een effectieve kuur, werd er al direct een stack opgenoemd met Trenbolone.

Ja tuurlijk is een stack met Tren effectief, als je meteen een gram test, een gram deca, 10 iu GH en 20 iu Slin pakt is het nog beter. Jij vindt dus, als ik het goed begrijp, dat je je eerdere Epistane kuur kunt vergelijken met wat een TestE kuur met je zou doen en daarom vond je jezelf na een Epi kuur ervaren genoeg voor een kuur als je huidige? Er niet bij nadenkende dat elke AAS verschillende bijwerkingen met zich meebrengt? Geen bash, ik ben gewoon benieuwd naar je beweegredenen, voor mijn part knal je er 5 gram in volgende kuur :P

Lol ik weet nog dat die net als een b*ch ging huilen over zn beginnende gyno.

''welke medicament moet ik nemen om de gyno te reduceren'' :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven