ArieLex
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar maakt iedereen zich druk om als hij maar weinig gewicht verzet en hij ecto is en roids gebruikt?
Er wordt hier meer gezeurd als op het forum van de Libelle.
Wel grappig dat je me eerst nog 'barbaar' noemde, meende dat je alpha wederhelft dit woordje gebruikte om buffels te bestempelen?

DDoob = DNoob, dat riep ik in het begin al...
Traint pas net weer 4 maanden, hoge doseringen die nergens op slaan, weet nog niet eens hoe zn rug te trainen etc. etc. Leek in t begin grappig, maar de lol is er zo wel af.![]()
Er is tevens al door meerdere mensen gezegd dat de deadlift te vervangen is.
Waarschijnlijk heb ik je in deze vier maanden al ingehaald, ik weet niet hoe lang je nu traint?Kijk he kerel, niks persoonlijks verder, boeit me geen ruk wat je doet maar jij snapt toch ook dat je jezelf compleet voor lul zet als je een topic maakt met een kuurvoorstel, echt iedereen je verteld dat het een belachelijk en bovenal dom voorstel is en je het vervolgens alsnog doet? Daarna kom je met opmerkingen als : een dikke onderrug hoeft niet want ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat dat mooi is en hoe je 130 kg bij 4% niet genoeg zou vinden maar wel a la minute voor je wijf zou stoppen die je ook nog eens pas geleden gedumpt heeft. Daarnaast doe je alsof je een ontzettende buffel aan het worden bent terwijl je op krap 90 kg begon en aan het eind dus max 100 kg bij 1.90 weegt wat gewoon nog altijd niet buff is. Dat is gewoon tja, bashvoer?
Verder alle succes met je kuur, ik ga hier niet meer reageren.
De kuur die ik momenteel doe is alles behalve belachelijk.
Ik ben persoonlijk nog steeds van mening dat de onderrug gerust ongetraind gelaten kan worden in het begin, ik vind de latissimus dorsi en de trapezium een véél hogere prioriteit hebben
Het probleem met veel van de mensen hier, is dat zij in feite de posts die ik plaats niet goed lezen.
Wat ik in andere woorden bedoel te zeggen met de 130 kg bij 4 % BF is dat ik lijd aan het adonis complex, het maakt in feite niet uit hoe groot ik ben, het zal altijd onvoldoende wezen.
Wat mijn vriendin betreft is het inderdaad een behoorlijk dynamisch verhaal, de dag dat ik geplaatst had dat het uit was, had ik alweer een relatie met d'r. Ik vind de mening van mijn vriendin zéér belangrijk, blijkbaar belangrijker dan de meeste mensen hier.
Ik ben één van de grotere van de sportschool, ken gerust zeggen dat ik een buffel aan het worden ben.![]()
Dat je ze een hogere prioriteit vind hebben komt mooi uit, zeker je traps werken lekker mee bij een DL. Leg me eens uit dan, waarom je een spier ongetraind laat om deze later alsnog bij te moeten trekken ipv 'm gewoon vanaf het begin mee te pakken? Wil je er eerst last van krijgen ofzo? Again zeg ik niet dat de DL niet vervangen kan worden, dat kan ie wel, Shrugs, pullups en goodmornings bijvoorbeeld. De kuur die ik momenteel doe is alles behalve belachelijk. Het is blijkbaar zeer bijzonder als iemand een iets grotere kuur doet dan geadviseerd word. Ben héél blij dat ik geen 250 mg Testosteron kuurtje gezet heb, de volgende word waarschijnlijk nog zwaarder.
Ik ben persoonlijk nog steeds van mening dat de onderrug gerust ongetraind gelaten kan worden in het begin, ik vind de latissimus dorsi en de trapezium een véél hogere prioriteit hebben.
Het probleem met veel van de mensen hier, is dat zij in feite de posts die ik plaats niet goed lezen. Ik ben iemand die niet genoegen neemt met onbeargumenteerde meningen/adviezen die over het algemeen geplaatst worden door de meeste, als je niet eens kan beargumenteren waarom iemand iets vind/adviseert, zie ik het als nutteloos advies en volg ik het niet op.
Wat ik in andere woorden bedoel te zeggen met de 130 kg bij 4 % BF kwestie is dat ik lijd aan het adonis complex, het maakt in feite niet uit hoe groot ik ben, het zal altijd onvoldoende voor mij lijken.
Wat mijn vriendin betreft is het inderdaad een behoorlijk dynamisch verhaal, de dag dat ik geplaatst had dat het uit was, had ik alweer een relatie met d'r. Ik vind de mening van mijn vriendin verder zéér belangrijk, blijkbaar belangrijker dan de meeste mensen hier
Ik ben één van de grotere van de sportschool, voor mij een indicatie dat ik een buffel aan het worden ben. Gezien de resultaten die ik inmiddels geboekt heb in drie weken ken ik enkel maar glunderend de rest van de kuur tegemoet komen.
Laatste keer danDat je ze een hogere prioriteit vind hebben komt mooi uit, zeker je traps werken lekker mee bij een DL. Leg me eens uit dan, waarom je een spier ongetraind laat om deze later alsnog bij te moeten trekken ipv 'm gewoon vanaf het begin mee te pakken? Wil je er eerst last van krijgen ofzo? Again zeg ik niet dat de DL niet vervangen kan worden, dat kan ie wel, Shrugs, pullups en goodmornings bijvoorbeeld.
Ik ben op 105 kg bij nu een procent of 10 ook 1 van de grotere van de gym, train dan ook in een crappie FFF. Ik hoorde al op 90 kg van mensen dat ik niet groter hoefde te worden, dat maakt nog niet dat je buff bent. Bij onze lengte is 100 kg gewoon niet genoeg om groot te zijn man, let's face it. Je kunt een prima fysiek hebben maar echt groot kost je meer kwaliteitskilo's. Als je echt buff was blijf ik erbij dat je om al die bashers hun bek te laten houden allang foto's had geplaatst.

bricks; zei:Waarom ga je de volgende kuur nog zwaarder doseren? Je hoeft echt niet iedere kuur zwaarder te gaan hoor. Op 250 test en 200 deca was je ook hard genoeg gegaan. Het on gevoel is geweldig maar drijf niet door in allerlei doseringen.
---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 12:00 ----------
kerel zit in drie kuurtjes al op 3 gram
---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 12:00 ----------
waiting 4 the lock..
Als je een schema kan lezen, zal je zien dat we praten over 1/3e ervan.Ga d'r maar niet van uit dat deze log gesloten word, daar is geen aanleiding voor.
Wat dat ijlen betreft, moet je niet te letterlijk nemen hè.Als je een schema kan lezen, zal je zien dat we praten over 1/3e ervan.

precies, als eerste kuur.. volgende wou je al gaan verhogen? gaat hard![]()

stelt vragen maar neemt niets aan.. word alleen maar getrold hier.

Oke leg dan zelf eens uit waarom jij voor Sust, Deca en Dbol ging ipv een Test E only om zo te wennen aan de Test E die in principe de basis is voor de meeste kuurders? Want daarom wordt er altijd een TestE aangeraden als 1e kuur, om zo te leren wat de basis van elke kuur doet met je lichaam. Kan zijn dat je dat al hebt gedaan en ik het gemist heb, in dat geval mijn excuus.
Mijn eerdere ervaring met AAS hield in dat ik bekend was met de bijwerkingen. Bijwerkingen als toegenomen agressie, libido, het anabolisme enzovoort. Ik reageerde destijds zeer goed op de AAS, had totaal geen kwade bijwerkingen. Ik had tevens mij behoorlijk ingelezen in de werking van AAS op receptorniveau en hoe een stack tot een véél efficiënter proces kan leiden.
Onder kwade bijwerkingen bedoel ik trouwens Male Pattern Baldness, overmatige agressie en woede aanvallen, prostaat problematiek, acne, prolactine gynecomastie enzovoort.
Je moet het zo zien dat ik ook mensen in mijn omgeving heb die mij het één en ander aanraden, toen ik vroeg voor een effectieve kuur, werd er al direct een stack opgenoemd met Trenbolone.