XXL Nutrition

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
12kg vvm in 4 weken
Word wakker man lol :roflol:

hij is fraude man, zn stats etc alles zijn fake drm wilt die geen before pic posten

• Topic Starter Topic Starter
Heb eerder gezegd dat jullie mij toch niet gaan geloven wat mijn gains betreft, ben altijd al iemand geweest die gemakkelijk naar de 100 kilogram gaat, niet vreemd gezien mijn lengte.

12kg vvm in 4 weken
Word wakker man lol :roflol:

Ik ken er niets aan doen dat jij een hardgainer bent. ;)
Ik had eerlijk gezegd zelfs sneller verwacht op mijn oude gewicht te zitten.

Ben 30 kilogram aangekomen, waarvan zeker 25 kilogram VVM in de afgelopen 3 maanden.

Ik verwacht de 110 kilogram te halen op 15% BF aan het einde van deze kuur. Een ambitieus doel, maar denk hem wel te gaan halen.

is je meisje weer bij je weg :roflol:

iets met stinkvinger en anus

Hij begint weer met zijn onzin, je word voorspelbaar. Ik heb jou eerlijk gezegd nog maar 1 nuttig iets zien posten in de afgelopen 2 weken.

hij is fraude man, zn stats etc alles zijn fake drm wilt die geen before pic posten

En jij bevind je weer overduidelijk op het verkeerde topic, ofzo.

Ik heb nooit gezegd dat ik geen before pic wil posten en heb nooit stats gegeven.

Ik heb op zich wel een leuke before picture van een vakantie die een jaar geleden plaats vond, over een maand of 2 neem ik een foto van het resultaat om ze vervolgens naast elkaar te leggen. Dan geloven jullie mij wel. ;)

Laatst bewerkt:
25kg vvm in 3 maanden

Seems legit

25kg vvm in 3 maanden

Seems legit

Ja precies, ik snap inderdaad al die ophef niet. Niet te vergeten dat ik ook een behoorlijke hoeveelheid spiergeheugen had.
Ik ga ervan uit dat de komende gains wat trager zullen gaan als de afgelopen 3 maanden, dit vanwege de nog nooit eerder verworven spiermassa die ik nu zal moeten verkrijgen.

Opzich, als je hiervoor al niet op je genetische max zat ( die 100 kg dus ), je daarna terugzakte naar een gewicht daar ver onder ( 88 dus ) en je er dan meer dan een gram aan bulk-AAS in knalt plus dat je opeens weer gaat eten doet spiergeheugen een heleboel. Die 12 kg is dan ook nog wel te verklaren. Die 15 die je in de overige 6 weken nog wilt halen gaan je gewoon niet lukken, dat bestaat niet. Hoop voor je dat 't wel lukt uiteraard, altijd makkelijk hehe.

Die 15 die je in de overige 6 weken nog wilt halen gaan je gewoon niet lukken, dat bestaat niet. Hoop voor je dat 't wel lukt uiteraard, altijd makkelijk hehe.

Weet ik. :p Héél ambitieus, maar dat moet een doel ook wezen vind ik.

Weet ik. :p Héél ambitieus, maar dat moet een doel ook wezen vind ik.

Da's waar, ik zou alleen, en dan spreek ik uit ervaring, niet koste wat het kost kilo's willen pakken en je vet zo naar 15 % op laten lopen. Deed ik ook en cutten daarna zuigt zwaar.

Da's waar, ik zou alleen, en dan spreek ik uit ervaring, niet koste wat het kost kilo's willen pakken en je vet zo naar 15 % op laten lopen. Deed ik ook en cutten daarna zuigt zwaar.

Ik wil graag een Trenbolone(cutting) cycle zetten voordat ik de lente/zomer intreed. De kuur die jij volgt lijkt mij zeer interessant om te doen!

Ik wil graag een Trenbolone(cutting) cycle zetten voordat ik de lente/zomer intreed. De kuur die jij volgt lijkt mij zeer interessant om te doen!

Is ook wel een toffe kuur hehe. Ik zou alleen als 1e keer tren niet meteen op 700 mg gaan zitten :P De helft om uit te proberen is prima zat. En ipv Winny zou ik volgende keer zelf MastP zetten. Geauwehoer met steeds opletten op welke tijd je je Winny neemt zuigt

Is ook wel een toffe kuur hehe. Ik zou alleen als 1e keer tren niet meteen op 700 mg gaan zitten :P De helft om uit te proberen is prima zat. En ipv Winny zou ik volgende keer zelf MastP zetten. Geauwehoer met steeds opletten op welke tijd je je Winny neemt zuigt

Ik denk dat ik nog even wacht met een oral in mijn tweede kuur, ik heb als ik die kuur zet niet héél lang geleden deze Methandrostenolon gehad.

Dus 700 mg Trenbolone raad je in ieder geval niet aan? Ik vind dat voor een middel zo berucht als Trenbolone ook wel ontzettend véél.

Zeker gezien Trenbolone tot wel 500 maal zo anabool en androgeen is als Testosteron.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik nog even wacht met een oral in mijn tweede kuur, ik heb als ik die kuur zet niet héél lang geleden deze Methandrostenolon gehad.

Dus 700 mg Trenbolone raad je in ieder geval niet aan? Ik vind dat voor een middel zo berucht als Trenbolone ook wel ontzettend véél.

Zeker gezien Trenbolone tot wel 500 maal zo anabool en androgeen is als Testosteron.

Ik zeg, doen!!!! Misschien dat je dan eindelijk een echte kerel word.

Als je tren wilt gebruiken mag je gelijk je kop kaalscheren bro.

What the f kerel, lees ik nou goed dat je een half jaar on wilt gaan incl bridge etc? Imo waanzin, ongeacht of je dat met je huidige, eerste kuur gaat doen of je tweede kuur.

Think twice bro, helemaal als je, zoals je zelf beweert, nu al 300 gram VVM per dag gaint... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven