Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kuur van het jaar
is je meisje weer bij je weg
iets met stinkvinger en anus
hij is fraude man, zn stats etc alles zijn fake drm wilt die geen before pic posten

Die 15 die je in de overige 6 weken nog wilt halen gaan je gewoon niet lukken, dat bestaat niet. Hoop voor je dat 't wel lukt uiteraard, altijd makkelijk hehe.
Héél ambitieus, maar dat moet een doel ook wezen vind ik.Weet ik.Héél ambitieus, maar dat moet een doel ook wezen vind ik.
Da's waar, ik zou alleen, en dan spreek ik uit ervaring, niet koste wat het kost kilo's willen pakken en je vet zo naar 15 % op laten lopen. Deed ik ook en cutten daarna zuigt zwaar.
Seems idd legit
Ik wil graag een Trenbolone(cutting) cycle zetten voordat ik de lente/zomer intreed. De kuur die jij volgt lijkt mij zeer interessant om te doen!
De helft om uit te proberen is prima zat. En ipv Winny zou ik volgende keer zelf MastP zetten. Geauwehoer met steeds opletten op welke tijd je je Winny neemt zuigtIs ook wel een toffe kuur hehe. Ik zou alleen als 1e keer tren niet meteen op 700 mg gaan zittenDe helft om uit te proberen is prima zat. En ipv Winny zou ik volgende keer zelf MastP zetten. Geauwehoer met steeds opletten op welke tijd je je Winny neemt zuigt
Ik denk dat ik nog even wacht met een oral in mijn tweede kuur, ik heb als ik die kuur zet niet héél lang geleden deze Methandrostenolon gehad.
Dus 700 mg Trenbolone raad je in ieder geval niet aan? Ik vind dat voor een middel zo berucht als Trenbolone ook wel ontzettend véél.
Zeker gezien Trenbolone tot wel 500 maal zo anabool en androgeen is als Testosteron.
Weet ik.Héél ambitieus, maar dat moet een doel ook wezen vind ik.
Als je tren wilt gebruiken mag je gelijk je kop kaalscheren bro.

pics van je haar pls