AndroidHealthClinic

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
No way dat die zoveel VVM kan gainen. 10 kg VVM is al absurd veel dat haal je met 2 -3 kuurtjes

pff ik bedoel als je al last hebt van haaruitval -_-

• Topic Starter Topic Starter
What the f kerel, lees ik nou goed dat je een half jaar on wilt gaan incl bridge etc? Imo waanzin, ongeacht of je dat met je huidige, eerste kuur gaat doen of je tweede kuur.

Hey dit had ik GESPOILERED, zodat het niet opviel! :o

Ik wil inderdaad een half jaar continu kuren, een massa kuur laten opvolgen door een cutting kuur.
Een wat realistischer doel is dat ik eventueel nog 5 kilogrammen pak in de aankomende 5 weken.

Ik ben op mijn 21e niet véél groter geweest als dat ik nu ben, ik ben nu tevens droger dan toen. Met andere woorden het spiergeheugen is "op". Op zich een goede prestatie, ik deed de eerste keer er 6 maanden over om op dit gewicht uit te komen, nu slechts 3 maanden.

Ik zou graag "ripped" willen raken als ik naar de 110 of 120 kilogram gebulkt heb met ongeveer 15% BF, op mijn lengte begint het op dat gewicht er wel leuk uit te zien.

Ik zit eraan te denken om na deze massa kuur te gaan bridgen voor een enkele maand, misschien twee maanden. Een soort TRT bridge(misschien iets meer), om vervolgens de androgeen receptoren weer gevoeliger te krijgen voor mijn "get ripped before summer cycle".

Onzin. Ken er genoeg die tren gebruiken en daar niet zo veel last van hebben.

Mocht het blijken dat er haaruitval optreed dan zal ik mijn dosering verlagen, mocht dit niet baten. Dan zal ik een ander AAS moeten inzetten.

Momenteel heb ik absoluut geen last van MPB, dit wil ik graag zo houden. Als dit eenmaal begonnen is, is er geen houden meer aan.

Laatst bewerkt:
Ik zou niet naar de 120 gaan met een hoog vetpercentage. Als je daarna gaat cutten is de kans dik aanwezig dat je zo weer een kilo of 5 a 10 kwijt raakt. Tenzij 12 % je doel is uiteraard, dan kan het prima.

1e kuur meteen een bridge, tja, of het aan te raden is; vast niet, maar waarom wachten tot je 4e of 5e of 50e kuur?

Ik zou niet naar de 120 gaan met een hoog vetpercentage. Als je daarna gaat cutten is de kans dik aanwezig dat je zo weer een kilo of 5 a 10 kwijt raakt. Tenzij 12 % je doel is uiteraard, dan kan het prima.

Die kans zit er inderdaad dik in. Jij vind 15% een hoog vet percentage, ik vind het eigenlijk best wel een "gezond" vet percentage. :D

Misschien is het beter om de tweede kuur deels massa aan te zetten om vervolgens de laatste maand een flinke cut te doen.

Ik zal uiteindelijk een voorstel doen in het AAS forum, niks is nog zeker wat mijn tweede kuur betreft. Ik fantaseer er momenteel nog graag over. :p

1e kuur meteen een bridge, tja, of het aan te raden is; vast niet, maar waarom wachten tot je 4e of 5e of 50e kuur?

Ik denk dat ik met een nakuur om mijn natuurlijk endocriene systeem te laten herstellen meer kwaad doe dan goed.
Het klinkt een beetje rot als ik een tweede kuur ga starten terwijl mijn endocriene systeem nog maar gedeeltelijk hersteld is.

Om deze reden lijkt mij een TRT bridge van een maand of anderhalf meer verantwoord, dan een herstel periode van een maand of anderhalf om vervolgens weer mijn endocriene systeem plat te leggen.

Nakuren heeft idd geen nut als je je waarden niet laat herstellen imo. Op 15 % zie je je abs niet eens man :p

Nakuren heeft idd geen nut als je je waarden niet laat herstellen imo. Op 15 % zie je je abs niet eens man :p

Dat klopt, maar héél eerlijk een laag vet is gezond. Zichtbare buikspieren word in mijn beleving onterecht gezien als iets gezonds. :p

De bovenste vier "blokjes" zijn zichtbaar, de onderste helaas niet. :p

Ik denk dat een vet percentage van 8% het mooist is, wat denk jij?

Die van mij zijn zichtbaar op 18%:trollfacex:

---------- Post toegevoegd 30 October 2013 om 16:13 ----------

Dat klopt, maar héél eerlijk een laag vet is gezond. Zichtbare buikspieren word in mijn beleving onterecht gezien als iets gezonds. :p

Ligt er maar net aan hoeveel massa er op iemand zijn lichaam zit.
En een laag vetpercentage is juist niet gezond, maar dit wilt niet zeggen dat je een ongezond vetpercentage hebt wanneer je abs ziet.

Laatst bewerkt:

Hangt ervan af. Als je echt dikke flinke massa hebt is 8 % idd prima. Ik ben van plan tussen de 8 en 12 te blijven, vind ik prima. Op 12 zie ik m'n abs nog aardig doorkomen en wat definitie dus hoger wil k iig niet meer.

Die van mij zijn zichtbaar op 18%:trollfacex:
.

Lucky son of a b*ch :P

Hangt ervan af. Als je echt dikke flinke massa hebt is 8 % idd prima. Ik ben van plan tussen de 8 en 12 te blijven, vind ik prima. Op 12 zie ik m'n abs nog aardig doorkomen en wat definitie dus hoger wil k iig niet meer.

Lucky son of a b*ch :P

Noem je mijn moeder nu een b*ch? :eek::eek:

Voor de geïnteresseerde onder ons heb ik een tabel gemaakt hoe een Testosteron injectie van 500 mg met een halfwaarde van 7 dagen accumuleert in het lichaam en uiteindelijk zijn hoogste waarde behaald na 7 weken.
Een dosering van 500 mg per week Testosteron Enanthate zal uiteindelijk in de zevende week ongeveer 70 mg per dag vrij geven.

2n243g5.png

Leek mij wel interessant om dit in beeld te brengen, mogelijk hebben jullie er wat aan. Als jullie geïnteresseerd zijn in het EXCEL bestand dan wil ik gerust deze uploaden.
Pas na 5 weken is eigenlijk de dope uit het lichaam aan het raken.

Er volgt een uitgebreider schema variant.

Laatst bewerkt:
Zie vernieuwde kuurschema op eerste pagina.

De beruchte dag 40 is aangebroken. :)

Het is nog even wachten tot ik de Trenbolone Enanthaat binnen heb, dat zal vandaag geleverd worden. Ik zal de log updaten na de injectie(s).
Graag zou ik alles in een enkele injectiespuit willen laden, in mijn beleving zou dit geen problemen moeten opleveren. Zou het kunnen dat de solvents van UP zouden kunnen gaan reageren met die van EP?

Het betreft hier een mix van:

2,5 mL Trenbolone Enanthaat - EP
0,3 mL Sustanon - UP
0,5 mL Nandrolone - UP

Laatst bewerkt:
Helaas vandaag niet aangekomen, track and trace is onbetrouwbare troep. :(

waar heb je die excel staan? kan het niet vinden. Lijkt me erg handig

Track and trace voorspeld wederom vandaag, ditmaal om 16:00 - 20:00. Ik hoop dat ze toch wel wat eerder het pakket langs brengen, heb er toch de hele dag vrij voor.
De ellende was dat ik gisteravond uiteindelijk toch de nieuwe doseringen gezet heb, gezien ik anders helemaal schommelende medicijnwaardes ga krijgen.

waar heb je die excel staan? kan het niet vinden. Lijkt me erg handig

Meneer, Ik ga hem uploaden voor U.

Ik zal nog een aantal aanpassingen doen om het gebruiksvriendelijker te maken, zodat je enkel de bovenste waarden hoeft in te vullen en de formules de rest doen.
Zo is het bestand ook inzetbaar voor them common folks onder ons.

20:26 gepost:

Ik heb de Trenbolone ontvangen. Vandaag zou ik gaan trainen maar kon het huis niet verlaten in verband met het aankomende pakket. Het pakket kwam echter vrij laat, de sportschool was al aan het sluiten. Zal morgen gaan trainen.

De olie is een stuk donkerder dan wat UP in zijn vials doet. Heb geen pijn mogen ervaren bij het injecteren, misschien morgen.

zyccg3.png

Zie hier het aangepaste EXCEL bestand, hij is versimpeld en lijkt nu (eindelijk) goed. Mocht je hem anders willen stuur even een privé bericht, je kan het bestand downloaden bij de eerste post van dit topic.
Je dient de waardes in te vullen (linksboven), de formules doen de rest, grafieken worden automatisch geupdate na het ENTERen van de waarden.

Conclusie die je uit de grafieken ken trekken, gebaseerd op een Enanthaat met een halfwaardetijd van 7 dagen.
Na 5 weken zit men op spiegel. Bij een kuur van 12 weken is men ongeveer in week 17 (bijna) vrij van exogene hormonen. Pas na week 17 kan in mijn beleving de axis pas echt goed herstellen.

Laatst bewerkt:
Heb uiteindelijk een frontload gedaan met de Trenbolone, door één week dosering in te zetten heb ik voor 3 weken een véél betere spiegel, dit is ontzettend economisch en efficiënt.

Heb alles uitgerekent en in grafieken gezet, hier volgen deze.
Links de frontload, rechts de normale.

De kleine buiging naar beneden is omdat ik na ongeveer 6 weken stop met de doseringen door de helft te berekenen, deze is er natuurlijk gezien niet.
De gele streep is de belangrijkste.

iljams.png
15ryydf.png

Vond je 400 deca niet genoeg?

Vond je 400 deca niet genoeg?

Ik merkte dat toen mijn Methandrostenolon weg viel ik wel meer dan een kickstarter kwijt was. De spiermassa winsten tijdens Methandrostenolon waren fantastisch, de "ingewerkte" Sustanon op 600 mg en Nandrolone op 500 mg waren onvoldoende om mij hetzelfde effect te geven.

Nu met de Trenbolone gaat het fantastisch, de Nandrolone heb ik nu gedoseerd op 125 mg per week voor wat extra eiwit retentie en gewrichtsonderhoud. Beide zijn 19-NOR steroïden en vrij zwaar op de axis maar in mijn beleving bestaat platter dan plat niet, zo doende heb ik deze keuze gemaakt.

Eigenlijk ben ik van een Sustanon/Nandrolone cycle overgestapt op een Low Testosteron/High Trenbolone cycle. Nu merk ik weer dat er goede gains komen, de rek was eruit, zeker toen de Methandrostenolon weg viel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven