Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je tren wilt gebruiken mag je gelijk je kop kaalscheren bro.
What the f kerel, lees ik nou goed dat je een half jaar on wilt gaan incl bridge etc? Imo waanzin, ongeacht of je dat met je huidige, eerste kuur gaat doen of je tweede kuur.

Onzin. Ken er genoeg die tren gebruiken en daar niet zo veel last van hebben.
Ik zou niet naar de 120 gaan met een hoog vetpercentage. Als je daarna gaat cutten is de kans dik aanwezig dat je zo weer een kilo of 5 a 10 kwijt raakt. Tenzij 12 % je doel is uiteraard, dan kan het prima.

1e kuur meteen een bridge, tja, of het aan te raden is; vast niet, maar waarom wachten tot je 4e of 5e of 50e kuur?
Nakuren heeft idd geen nut als je je waarden niet laat herstellen imo. Op 15 % zie je je abs niet eens man![]()

Nakuren heeft idd geen nut als je je waarden niet laat herstellen imo. Op 15 % zie je je abs niet eens man![]()

Dat klopt, maar héél eerlijk een laag vet is gezond. Zichtbare buikspieren word in mijn beleving onterecht gezien als iets gezonds.
De bovenste vier "blokjes" zijn zichtbaar, de onderste helaas niet.
Ik denk dat een vet percentage van 8% het mooist is, wat denk jij?
Dat klopt, maar héél eerlijk een laag vet is gezond. Zichtbare buikspieren word in mijn beleving onterecht gezien als iets gezonds.
De bovenste vier "blokjes" zijn zichtbaar, de onderste helaas niet.
Ik denk dat een vet percentage van 8% het mooist is, wat denk jij?

Hangt ervan af. Als je echt dikke flinke massa hebt is 8 % idd prima. Ik ben van plan tussen de 8 en 12 te blijven, vind ik prima. Op 12 zie ik m'n abs nog aardig doorkomen en wat definitie dus hoger wil k iig niet meer.
Lucky son of a b*ch![]()

waar heb je die excel staan? kan het niet vinden. Lijkt me erg handig