AndroidHealthClinic

Log DDoob - Cycle Methandrostenolon, Sustanon, Nandrolone, Trenbolone;

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik merkte dat toen mijn Methandrostenolon weg viel ik wel meer dan een kickstarter kwijt was. De spiermassa winsten tijdens Methandrostenolon waren fantastisch, de Sustanon en Nandrolone waren onvoldoende om mij hetzelfde effect te geven.

En nu met de tren is dat weer goed?

• Topic Starter Topic Starter
En nu met de tren is dat weer goed?

Ja, wel degelijk. Ik zakte zelfs in kracht toen de Methandrostnolon weg viel, nu is dit allemaal weer in orde.

Methandrostenolon is een ontzettend potent middel, heb het idee dat gedoseerd op 45 mg per dag het meer is dan een kickstarter. Je gaat het middel heel erg missen als het wegvalt.

Laatst bewerkt:
Da's toch logisch man, sowieso zwakken je gains op een gegeven moment af, laat staan als je 350 mg AAS eruit gooit. Het aanvullen met een andere AAS neemt het hele principe van een kickstart weg. Prima hoor maar volgens mij sla je ontzettend door in wat je doet, no offence.

Een kickstart zou in mijn beleving moeten zorgen voor onmiddelijk effect, later zal de andere AAS dusdanig goed ingewerkt zijn dat je geen dip zou moeten hebben.
Zo heb ik het kickstart principe altijd begrepen.

Wegzakken in kracht gedurende een AAS kuur is absoluut niet de bedoeling lijkt mij.

Een kickstart zou in mijn beleving moeten zorgen voor onmiddelijk effect, later zal de andere AAS dusdanig goed ingewerkt zijn dat je geen dip zou moeten hebben.
Zo heb ik het kickstart principe altijd begrepen.

Wegzakken in kracht gedurende een AAS kuur is absoluut niet de bedoeling lijkt mij.

Je hebt 5 weken Dbol gehad right? een kickstart zou ik daarom altijd 3 weken nemen. Op het moment dat je die eruit doet neemt de ingekickte Test het over. Nu heb je nog 2 weken dbol meegehad terwijl je test en deca ook hun werk doen. Is toch logisch dat je, als je de dbol er dan uit gooit, terugzakt in kracht?

Je hebt 5 weken Dbol gehad right? een kickstart zou ik daarom altijd 3 weken nemen. Op het moment dat je die eruit doet neemt de ingekickte Test het over. Nu heb je nog 2 weken dbol meegehad terwijl je test en deca ook hun werk doen. Is toch logisch dat je, als je de dbol er dan uit gooit, terugzakt in kracht?

En dat is precies wat ik ervaarde.

De dosering van 45 mg ED en 4-5 weken is dus te lang, dit ga ik ook anders doen een volgende keer als ik ooit nog een kickstart inzet.

Ik denk dat 30 mg ED voor 3 weken een betere optie was geweest.

Da's toch logisch man, sowieso zwakken je gains op een gegeven moment af, laat staan als je 350 mg AAS eruit gooit. Het aanvullen met een andere AAS neemt het hele principe van een kickstart weg. Prima hoor maar volgens mij sla je ontzettend door in wat je doet, no offence.

Dat denk ik dus ook. Ik denk dat je het ook heel zwaar gaat krijgen als je off bent en dan mogelijk weer te snel on gaat.

Daarom niet off gaan

Vette log! komen er nog pics?

Er zullen inderdaad resultaat foto's komen.

Ja. Trenbolone heeft ontzettend veel sterke geestelijke bijwerkingen, ik heb bijvoorbeeld een heel erg hoog libido.
De spiermassa winsten zijn ontzettend goed. Ik ga ervan uit dat ik de komende weken een leuke hoeveelheid spiermassa win.
Qua haaruitval niks ondervonden?

DDoob
wel respect dat je zo doorzet man, no joke.

Beter ga je gewoon on blijven, off gaan is bullshit

:)

Zal er even over na moeten denken wat het permanent on blijven betreft.

Qua haaruitval niks ondervonden?

Ja, nog niets, ben hier eerlijk gezegd niet heel gevoelig voor. Mijn vader begon pas te kalen op zijn eind veertigste, mijn opa had op zijn 80e meer haar dan de meeste mannen van 40.

Ik let hier persoonlijk wel erg veel op, het lijkt mij balen als dit in zet.

Laatst bewerkt:
Ja, nog niets, ben hier niet heel gevoelig voor. Mijn vader begon pas te kalen op zijn eind veertigste, mijn opa had op zijn 80e meer haar dan de meeste mannen van 40.

Ik let hier persoonlijk wel erg veel op, het lijkt mij balen als dit in zet.
Hvlste week tren is dit btw?

Hvlste week tren is dit btw?

De eerste week heb ik net gehad, maar heb wel een frontload gezet. De Trenbolone zat dus meteen op spiegel en moest dus niet eerst opbouwen.

Kon merken dat de frontload voor instant puistjes zorgde, was best grappig.

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Wat heel noemenswaardig is op Trenbolone is de onstilbare honger naar eiwitten! Ik blijf hongerig, terwijl ik toch wel 400 gram proteïne nuttig over de dag en nacht.

Je kunt me zeggen wat je wilt he met spiegels en levels en frontloads maar ik kan gewoon echt, echt waar niet geloven dat je na 1 week je tren al voelt :') Ik merkte m'n Ace zelfs pas op na een paar dagen. En hoe the **** kun je nou honger hebben naar specifiek eiwitten, serieus.

Haha Mikie, je moet Ddoob niet letterlijk nemen. Laat hem in zijn (waarde) eigen wereld. En lees selectief, nou ja eigenlijk gewoon voor de fun, dit log :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven