Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Show es wat oefeningen bro, ik wil dit ook doen als ik er nu eindelijk eens aan ga denken![]()

Ik doe het niet, heb verder ook geen last van uitstekende buik.
Als hij gaat uitsteken dan zit ik gewoon te hoog in vet. Een hangende buik heeft ook eerder te maken met een te hoge bf.
Maar je doel is dus oa zichtbare abs? En je bent nu aan het bulken? Of is dat een doel op lange termijn?
Je hebt wel flinke plannen ofniet?Ik ben aan het cleanbulken. Probeer niet teveel in vet aan te komen, ben overigens wel wat aangekomen qua vet maar niet teveel.
Ik wil sowieso zichtbare abs, zijn overigens al zichtbaar maar niet droog genoeg om ze te presenteren.
Je moet niet vergeten dat deze oefening ook je taille veel smaller kan maken, dus accentuerend voor je V vorm.
Mijn plan is momenteel om de komende 3 maanden behoorlijk wat massa aan te zetten, indien ik tevreden ben over de hoeveelheid massa initieer ik een cutting cycle met Ephedrine in combinatie met Trenbolone.

mocht je eruit gaan zien als hulk ..
vrees ik dat ik je moet helpen met cutten, he DDoob.![]()

Hier hou ik per dag de lichamelijke en psychologische effecten bij die het gebruik van de medicamenten gepresenteerd in het kuurschema teweeg brengen.
De log is opgedeeld in het aantal weken, men dient enkel op TOON te drukken om vervolgens de dagbesteding zichtbaar te krijgen. Momenteel heb ik veel vrije tijd en zal ik de log continu updaten, dit kan echter veranderen in de toekomst.
Recent ben ik wederom begonnen met bodybuilding. Na een lange pauze van een aantal jaar heb ik nadat ik mijn vriendin verloor (aan een ander..) besloten om weer aan bodybuilding te doen. Mijn gewicht was toentertijd een kleine 100 kg met een vetpercentage van 10%.
Medicamenten
3 * 10mL - Sustanon 300 mg/mL
2 * 10mL - Nandrolone 250 mg/mL
1 * 100t. - Methandrostenolon 15mg p/tab.
Kuurschema
![]()
Het kuurschema kan men downloaden voor de heb, deze is geupload als bijlage aan de post.
Trainingschema
![]()
Dit is een concept en is dus niet volledig ingevuld.
Om de log overzichtelijk te houden heb ik onder elke WEEK een SPOILER tag gehangen, dit zorgt ervoor dat het geen forumtijger word.
Onder elke aanvulling staat een samenvatting van de psychologische en lichamelijke aspecten die de AAS met zich meebrengt.
Een + voor een positieve ervaring, een - voor een negatieve en een ~ voor zowel niet positief als negatief.
Week 1Week 2Dag 1
*Injectie 1mL Sustanon
*Injectie 1mL Nandrolone
+ Warm gevoel in de getrainde spieren aan einde training;
De start vandaag (27/09/2013) ging vrij soepel. Nadat ik injectiemateriaal gehaald had bij de apotheek ben ik een injecteerprocedure gaan starten.
Zoals ik al eerder heb aangegeven gaf enkel het aspireren een ietwat naar gevoel. Het leek alsof mijn spier vacuüm werd getrokken.
Twee uur nadat ik de injectie en één tablet Methandrostenolon genomen had ben ik gaan trainen, wat natuurlijk (placebo of niet) heel erg goed ging. Wat mij opviel was dat aan het einde van de training de getrainde spieren heel erg warm van binnen waren/voelde, dit had ik nog nooit eerder mogen ervaren en was een prettig gevoel.
Dag 2
- Post injection pain in rechter quadriceps;
~ Handen zijn over het algemeen warmer;
- Baardgroei is versneld;
Vandaag weinig bijzonderheden, heb de benodigde hoeveelheid Methandrostenolon inmiddels ingenomen. Ik heb echt ontzettend veel last van mijn rechter quadriceps (door het injecteren), tevens zijn mijn handen warmer als gebruikelijk en is mijn baardgroei ontzettend snel gegroeid. Denk dat de post injection pain komt doordat ik de medicamenten vrij koud geïnjecteerd heb. Het trainen gisteren heeft mij in ieder geval spierpijn opgeleverd in al de getrainde spiergroepen, persoonlijk vind ik dit een indicatie van dat ik goed getraind heb.
Dag 3
*Injectie 1mL Sustanon
*Injectie 1mL Nandrolone
+ Spieren voelen voller aan;
+ Spierherstel is versneld;
+ Motivatie om te trainen is vergroot;
+ Meer trek in eten, voornamelijk proteïne stilt de honger;
- Bloeddruk lijkt hoger te zijn dan normaal;
Zojuist mijn tweede injectie gezet, heb tevens foto's gemaakt voor de IM injectie topic in de AAS sectie. Deze update ik later vandaag. De tweede injectie ging gemakkelijker als de eerste, tevens minder pijn.
Wederom heb ik meteen goed geprikt. Ik hoop dat deze niet zoveel ellende achter gaat laten als de eerste. De tweede injectie betrof wederom 1mL Sustanon en 1mL Nandrolone. Spierherstel is ernstig versneld, de spierpijn is verdwenen tevens voelen de spieren een stuk voller aan. Weinig bijzonderheden te melden. Zat te twijfelen om vandaag te trainen, maar heb slechts een aantal keer de halter thuis opgepakt om wat achterliggende spiergroepen extra te stimuleren. Morgen weer naar de gym. Aan het einde van de avond had ik last van een iets hoge bloeddruk, ik lijk wel feller te reageren op stress prikkels. Ik was namelijk een spannende film aan het kijken.
Dag 4
+ Kracht is toegenomen;
+ Herstel tussen oefeningen door is versneld;
~ Vrouwen zijn interessanter geworden;
~ Behoefte aan coïtus is verhoogd;
Vanmorgen naar de sportschool, was uiteindelijk toch niet heel erg gemotiveerd. Wat mij heel erg opvalt is dat mijn spieren veel sneller herstellen tussen de oefeningen door, heb tevens mijn record verbroken met bankdrukken. Ik begin te merken dat mijn spieren over het algemeen veel voller aanvoelen als eerder. De injectie van gisteren is zeer goed gegaan, heb geen post injection pain zoals dat bij de eerste het geval was.
Vrouwen zijn zeer interessant geworden, zij lijken wel mooier als voorheen!Bloeddruk lijkt wederom in orde.
Dag 5
*Injectie 1mL Sustanon
+ Zelfverzekerdheid is verhoogd;
+ Pomp door de hele dag heen;
~ Veel dorst bij ontwaken;
~ Coïtusuele fantasieën;
Toen ik wakker werd had ik ontzettend veel dorst. Heb overigens spierpijn door de training van gisteren, dus wederom een goede training gehad. De derde injectie is inmiddels gezet, de injectie op zichzelf ging vrij goed, alleen heb ik 150 mg Sustanon verspild. Ik had de syringe met naald al uit de medicijnvial en wilde een luchtbel verwijderen die in het opzetstuk/tuutje zat. Het resultaat was een ejaculatie van een 0,5 mL Sustanon, ik kon wel janken! Bij het aspireren had ik overigens voor het eerst een luchtbel, geen vaccuum trekkend gevoel. Nadat ik weer de benodigde dosering had opgetrokken, heb Ik hetzelfde gaatje gebruikt als injectie hiervoor, bij die plek had ik namelijk geen PIP(Post Injection Pain). Verder heb ik erg last van verhoogde coïtusuele behoeftes, bij het zien van dames die schaars gekleed zijn begin ik helemaal weg trekkers te krijgen, tevens heb ik allerlei coïtusuele fantasieën die de kop weer opsteken. Vandaag proteïne moeten halen in centrum van de stad, wat ik vooral opmerkte was dat ik graag in ben voor een flirt en heb daarbij een vergrote zelfvertrouwen. Spieren voelen continu vol en iets gepompt aan.
Dag 6
+ Algemene motivatie verhoogd;
+ Spierherstel is versneld;
Weinig bijzonderheden te melden, zit wederom te twijfelen om te gaan trainen. De spierpijn is alweer volledig verdwenen, dit gebeurde normaliter na 72 uur. Zo concludeer ik dat de spierherstel versneld is, ruim 24 uur sneller. Ik denk dat ik mijn trainingschema hierop moet aanpassen. Ik voel mij over het algemeen goed en ben vrij scherp. Aan het einde van iedere avond lijk ik wel heel erg moe, ik gaap dan erg veel.
Topic geopend die mijn twijfel met betrekking tot het aanpassen van mijn trainingschema moet doen wegnemen. KLIK HIER voor de topic AAS Trainingschema.
Uiteindelijk besloten om te trainen. Ik bleek toch onvoldoende rust gehad te hebben om maximaal te gaan. Mijn maximale gewicht werd al snel minder en tevens begon er spierpijn waarneembaar te worden tijdens de setjes. Heb uiteindelijk wat achterliggende groepen wat extra stimulans kunnen geven, maar daar hield het ook bij op.
Dag 7
*Injectie 0,7mL Sustanon
*Injectie 2mL Nandrolone
+ Positief gemoedstoestand;
~ Veel dorst bij ontwaken;
~ Lichte vocht retentie;
Bij het ontwaken, wederom veel dorst. Ik denk persoonlijk dat dit de werking is van de Methandrostenolon. Ik zit momenteel te rommelen met de dagen in de week, momenteel berust mijn injectieprotocol op het idee dat een week 6 dagen heeft, geen 7. Dit in verband met het 3 keer zetten van de Sustanon en het verdelen van de injecties in de week. Heb vanochtend besloten de Sustanon op 600 mg te houden per week, niet de 900 mg die ik vorige week erin injecteerde. Over het algemeen voel ik mij vrij goed, ik zie mijzelf inmiddels wat opblazen qua vocht. Gisteren had ik echter niet moeten trainen, hierdoor moet ik de "goede" training uitstellen voor 2 dagen.
Week 3Dag 8
+ Record verbroken *2;
- Gevoelige tepels;
Weinig bijzonderheden te melden. Ik ervaar over het algemeen weinig lichamelijke bijwerkingen, heb echter toch wat gevoeligere tepels gekregen. Waarschijnlijk heb de extra gevoeligheid te maken met het scheren van het schaamhaar rond de tepel. Ik zal het in ieder geval goed in de gaten moeten houden, mocht er spijtig genoeg toch weefsel gaan vormen, dan zal ik een tamoxifen kuur moeten starten tot deze verschijnselen voorbij zijn. Ik blijf mij over het algemeen goed voelen. Ik heb het gevoel nu voluit te kunnen trainen, maar wacht nog één dag. Na het zetten van de injectie morgenochtend, zal ik direct trainen.
Ik heb tevens een afspraak gemaakt bij de dokter om te stoppen met roken! Na 7 jaar zal hier eindelijk een keer een einde aan gaan komen.
Ik heb uiteindelijk toch getraind, ik had totaal geen spiervermoeidheid meer later in de middag. Ik heb maar meteen mijn benchpress en lat pulldown record verbroken.Het was een uitermate goede training en ik zal waarschijnlijk een volle 3 dagen rust moeten nemen.
Dag 9
*Injectie 1mL Sustanon
+ Bijwerkingen zijn minimaal;
- Slecht geslapen;
- Zenuwbaan aangeprikt;
Wederom in de ochtend een injectie gezet, ditmaal 1 mL Sustanon. Mijn linker quadriceps was dit keer aan de beurt, de eerste injectie ging verkeerd. Ik prikte een zenuwbaan waardoor heel mijn been in één keer aanspande. Een zeer irritant gevoel, hoop dat ik dit nooit meer mee ga maken. De tweede keer was overigens wel goed, ik heb het idee dat de injecties steeds meer pijn beginnen te doen? De eerste aantal keer wist ik niet echt wat ik moest voelen, maar ben nu inmiddels al zo ervaren dat ik exact voel wanneer ik door de fascia ga en vervolgens door de vezels. Ik lijk er nu meer op te letten dan voorheen. Bijwerkingen zijn minimaal, voel mij op zich redelijk. Heb een slechte nachtrust mogen ervaren, veel gepieker en wat niet.
Dag 10
+ DOM in al de getrainde spiergroepen;
+ Positief gemoedtoestand;
+ Heerlijk geslapen;
~ Gevoeligheid tepels is niet veranderd;
- Post Injection Pain in linker quadriceps;
Weinig bijzonderheden te melden. Ik voel mij over het algemeen goed, heb bijvoorbeeld zin om dingen te ondernemen. Ik heb overigens heerlijk geslapen, heb pas me nachtvoeding om 6 uur vanmorgen kunnen nemen! Gelukkig is de gevoeligheid van mijn tepels niet verergerd of verminderd, er is dus nog geen reden om tamoxifen te gebruiken.
Door het aanprikken van de bewegingszenuw gisterochtend heb ik toch wel last van PIP. Gedurende het steken spande ik mijn been aan, denk dat het hierdoor komt. Ik loop verder niet mank zoals mijn allereerste injectie 9 dagen terug.
Heb echt een fantastische en mooie dame gisteren ontmoet die ook aan krachttraining doet! Zij heeft de ambitie om op het podium te gaan staan als bikini model. Ik ga haar hiermee helpen.
Dag 11
*Injectie 1mL Sustanon
+ Kracht gaat snel vooruit;
~ Gevoeligheid tepels niet veranderd;
- Heel hoge lichaamstemperatuur;
- Ontzettend veel dorst;
Wederom weinig bijzonderheden. Ik heb wederom een injectie gezet. Begonnen bij mijn linker quadriceps, maar heb dit moeten staken toen ik toch echt heel veel pijn daar had. Vervolgens ben ik naar mijn rechter quadriceps gegaan en heb hem daar zonder enige vorm van pijn geinjecteerd. Ik vraag mij af hoe dit toch in vredesnaam mogelijk is. Verder heb ik vandaag getraind met echt een héle leuke meid die ik ontmoet heb op DBB. We hebben gewoon ons schema gevolgd en een hoop gesproken over BB. De meid in kwestie doet al twee jaar aan krachttraining, wat ook heel goed te zien is aan haar techniek en spiermassa. Het is echt een hele mooie meid, zelf haalt zij zichzelf naar beneden, maar dat is helemaal niet nodig, ze was gespierder dan sommige jongens in de sportschool.
De training ging overigens goed, weinig bijzonderheden te melden. Ik heb gedurende mijn sportschool bezoek letterlijk 2 of 3 L water gedronken, ik had echt héél erg veel dorst. Dit was zelfs heel erg irritant. Ik ben wederom zwaarder gegaan zoals dat gemakkelijk kon. Kracht is echt ontzettend vooruit gegaan door het kuren en het blijft hopelijk met sprongen vooruit gaan.
Dag 12
+ Spierpijn in getrainde spiergroepen;
~ Gevoeligheid tepels niet veranderd;
- Slecht geslapen;
De training van gisteren heeft mijn spieren dusdanig gestimuleerd dat er spierpijn aanwezig is, voor mij persoonlijk een indicatie van een goede training. Ik krijg het idee minder pomp aanwezig te hebben in de spieren, heb geen flauw idee hoe dit kan. Over het algemeen gaat het vrij goed, ik ben positief gestemd en onderneem dingen.
Ik ben bang dat ik toch mijn voeding enigszins moet aanpassen, ik denk dat het verlies van de pomp hiermee te maken heb. Eventueel te weinig koolhydraten in mijn voeding? Heb nog geen flauw idee.
Verder heb ik weinig bijzonderheden te melden, anders dan dat ik mij iets meer ga concentreren op andere zaken in mijn leven.
Heb vandaag besloten, morgen wederom te gaan trainen met die meid van DBB. Zal enigszins trainen zijn op spierschade, maar op zich denk ik dat ik wel voluit kan. Zeker na het zetten van de te injecteren doseringen.
Dag 13
*Injectie 1,5mL Sustanon
*Injectie 2mL Nandrolone
Vanmorgen twee (succesvolle) injecties moeten zetten, gezien mijn syringes te klein waren van inhoud.
De 2 mL Nandrolone ging heel gemakkelijk, vervolgens ben ik 1,5 mL Sustanon gaan zetten deze bleek ik tot 3 maal aan toe te moeten prikken. De eerste keer kreeg ik op één of andere manier de naald niet door mijn huid terwijl het wel verrekte veel pijn deed, ik zat exact op een haar denk ik. Naald vervangen en de tweede keer heb ik hem er vervolgens helemaal in gehad tot zelfs aspireren aan toe maar toen ik begon te injecteren kreeg ik een reflex waardoor ik spontaan zonder dat ik er controle over had de syringe eruit trok. Ik zat dus op een bewegingszenuw. Wederom de naald vervangen en weer bijna op een bewegingszenuw, iets terug getrokken en geïnjecteerd. Drie keer is scheepsrecht dus.
Dag 14
Dag 15
*Injectie 0,7mL Sustanon
Dag 16
Dag 17
*Injectie 0,7mL Sustanon
Dag 18
Dag 19
*Injectie 0,7mL Sustanon
Dag 20
Dag 21
*Injectie 0,7mL Sustanon
*Injectie 2mL Nandrolone
Kilogrammen zeggen toch niets?
Of was jij dat niet?
1e kuur bestaat meestal uit test only op 500mg met evt een ks van Dbol of winny.
250mg test en 200mg deca evt met ks vind ik voldoende, ik hoop niet dat er leden zijn die dit na gaan doen als 1e kuurtje..
Maar je bent 25 en woog 6/7 jaar geleden 100kg bij 10% ?
Wat zijn je begin stats nu ?, kon dat even niet terugvinden