- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij schaamt zichzelf voor zijn huidige stats @porterhouse
er is 10x naar gevraagd maar elke keer ontwijkt hij die vraag en geeft er ook nooit antwoord op![]()

Beetje man zit tegen de 120 kg aan met 10% BF. 
Ik heb na mijn weten nooit eerder in topic van jou gepost, ik wil je met mijn reactie de leden die hun 1e kuur gaan starten van advies dienen.
Voor sommige is het dus te laat![]()

haha losertje
kijk mijn foto's die ik hier heb geplaatst
gewicht zegt niet alles
ga maar lekker nadat je bent gedumpt door je vriendin aan de paar gram aas![]()
Weer zo'n kleuterreactiehaha losertje
gewicht zegt niet alles
haha losertje
gewicht zegt niet alles

Je komt echt over als een kind.+20oh, hij was inderdaad dat figuur die kilogrammen niet zo belangrijk vond. Blijkbaar heeft hij nog last van enige onprettige wrok gevoelens.
Kerel, je bent net zo klein als mijn moeder man, ik haal je waarschijnlijk in één enkele kuur al in. Hoeveel kuurtjes heb jij er al gehad?
als je de geschiedenis bekijkt van jou posts kom je er inderdaad achter dat jij weinig toegevoegde waarde heb.
Je bent gewoon een knullig knulletje met een minderwaardigheidscomplex, tevens de reden dat je mensen moet kleineren.
Mijn injectieprocedure im is niet voor niets een sticky gemaakt.je komt echt over als een kind.
Kunt zeggen wat je wilt maar die gast heeft wel een beter fysiek dan minimaal 87% van de DBB'ers.
Kunt zeggen wat je wilt maar die gast heeft wel een beter fysiek dan minimaal 87% van de DBB'ers.

Hij is 1m 70. Dat is waarschijnlijk de reden dat hij een minderwaardigheidscomplex heb. Het is niet moeilijk om op zo'n lengte er vol uit te zien.
Maar nou verlaag ik mij enorm, ik ben iemand aan het kleineren. Hier hou ik persoonlijk helemaal niet van. Ik heb tevens ook geen problemen met kleine mannen.
Ik stop bij deze de discussie, sowieso hebben dit soort discussies geen zin over internet.

Ik heb voordat ik aan deze log begon een kuurvoorstel gedaan, hier had jij je feedback kunnen geven. Heel eerlijk gezegd is dit nu wat ik doe en ik ben niet meer van plan dit te wijzigen. Je bent dus te laat.
Tevens vallen de bijwerkingen ontzettend mee, ben ook nog niet veel aangekomen.
Ga der maar van uit dat ik na dit kuurtje op mijn oude gewicht zit.

Bij dat advies werd overigens wel hetzelfde aangeraden als dat Porter nu aangeeft.
---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 13:27 ----------
Dat komt omdat jij nog steeds denkt dat het een meid van 18 is en hoopt te scoren door aardig te doen![]()

Komen er ook nog foto's? Zou de ideale manier zijn om aan te tonen wat deze kuur met je heeft gedaan.
Of heb je alles opgemeten voor je de kuur begon?