Fitness Seller

[LOG] Gillian

Bezoekers in dit topic

haha no problem m8:).
 
Ma: UB:

BP 4*10-6
Chins 4*10-6 (BW en dan verzwaren)
Barbell curls 3*10-8
skullcrushers 3*10-8
rear delt row 2*10-8
fly's 2*10-8

Di: LB:

squat 4*10-6
deadlift 3*10-6
calve raises 3*10-6
leg curls 2*10-8
shrugs 2*10-8
crunches 2*10

Do: UB:

BOR 4*10-6
incline BP 4*10-6
behind the neck press 3*10-6
hamer curls 3*10-6
triceps extentions 3*10-6
lateral raises 2*10-8

Zat: LB

deadlift 4*10-6
leg press 3*10-6
calve raises 2*10-8
leg curls 2*10-8
shrugs 2*10-8
crunches 2*10

Zoiets misschien?:)
 
waarom zo'n eentonige rep range?
 
Wat zou jij kiezen? Kan je natuurlijk altijd een keertje 5*5 training tussen doen of zo, maar voor massa leek me dit wel aardig.:o
 
Dat schema staat me wel aan Luuc. ThnQ:) Reprange kijk ik later nog wel naar.
 
Gast doe ff normaal. Denk je nou echt dat ik 100 kilo ga benchen terwijl ik niet meer dan 30 mag doen de eerste week? Zoals AlexT zei; je reputatie hoog houden en je lichaam verkloten? Je lichaam is toch wel belangrijker, denk je ook niet? Ik ga me houden aan die 5 kilo p/w erbij (punt)
 
Sorry hoor, maar je klinkt echt niet meer geloofwaardig. Was het trouwens ook al niet:D
 
Joh kan me geen ene **** schelen of jij het gelooft of niet.
 
Denk je dat ik mn pees gescheurd had bij een bp van 50 kilo ofzo, das wel knap namelijk...
 
Denk je dat ik mn pees gescheurd had bij een bp van 50 kilo ofzo, das wel knap namelijk...

Monsterknap, een pees voelt niet of het 100kg is of 50kg, hij voelt wel of het zwaar is. Maar misschien kon je pees maar 50kg aan???



:D
 
Ik ga niet verder discussiëren met jou. Geloof het, geloof het niet, het maakt mij niet uit. Ik kan weer gaan trainen en daarom heb ik een goede bui. Dat wil ik graag houden zo.
 
Ik ga niet verder discussiëren met jou. Geloof het, geloof het niet, het maakt mij niet uit. Ik kan weer gaan trainen en daarom heb ik een goede bui. Dat wil ik graag houden zo.

goedzo.
 
:roflol:

Gilllian, je hebt wat los gemaakt bij sommige mensen hier. Het zal mij een zorg zijn of je nou werkelijk wel of niet 100 kg kunt benchen. Je zult er niet om liegen denk ik, want daar heb je helemaal niets aan. Maar dat weet je zelf ook wel. ;)

Bouw het trainen gewoon rustig op en laat je niet gek maken. Ik vind het trouwens wel vreemd dat je met een gescheurde pees alweer aan het trainen bent. Herstelt dat zo snel?
 
Het was niet zwaar gescheurd. Nadat het gebeurt was heb ik nog ff doorgetraind alvorens naar een arts te gaan, dus dat zegt ook wel wat:p. Maar goed, nu bijna 3 weken rust gehad en het is aardig hersteld. Om verdere blessures te voorkomen moet ik daarom ook m'n bp zo opbouwen. Ik denk ook dat andere oefeningen aan het begin niet lekker zullen gaan, zoals b.v triceps extensions, maar dat merk ik wel. Als ik weer 100 kilo kan/mag benchen dan ga ik dat ckr filmen, al is het dan niet zo bijzonder meer. Daarna knal ik gewoon door (hoop ik) en misschien kan ik jullie dan nog verbazen, wie weet:).
 
Veel succes moppie, jij raakt er wel. Goede instelling enzo
 
Ohja en wat ze ook zeggen over jou, ik vind je lief
 
Back
Naar boven