Fitness Seller

[LOG] Gillian

Lekker klote voor je; waardoor komt het?

Hij heeft te vaak zichzelf een hand gegeven :o

yo gillian train je alweer,of hoe zit dat?:)

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag @ huisarts en dan hoor ik hoe of wat.

ok :) nog effe geduld hebben dan.

Ja die paar dagen hou ik ook nog wel uit.

Vandaag op controle geweest. Ik mag weer met ijzer gaan smijten yeuh! MAAR wel met beleid. Ik moet iig nix forceren, dus als het ff niet gaat moet ik gewoon stoppen. Daarnaast heb ik nog wat spul gekregen om op te smeren na de training. Bankdrukken moet ik gaan opbouwen en ik moet beginnen bij (lach me niet uit aub) 30 kilo:grumble:; alle setjes met 30. Dan elke week verhogen met 5 kilo tot ik weer op 'normaal' gewicht train. Ik ben niet helemaal blij met dat opbouwen, maja het moet maar. Ik ben iig blij dat ik er weer tegen aan kan. Overigens ga ik dit log niet meer bijhouden. Het staat vol met crap, dus als ik weer een log wil bijhouden begin ik wel een nieuwe.

30 kg beginnen..
5 kg per week erbij..
70kg te gaan..
dus over 14 weken zien we je (nu al) legendarische 100kg bench!

Niet echt legendarisch te noemen en tegen die tijd al helemaal niet meer. Het zal me aan m'n reet roesten. Ik ben blij dat ik weer 'normaal' kan gaan trainen.

vreemd dat die dokter een getal plakt op wat je benchen mag. Op basis van wat heeft ie dat gedaan dan, % van je max ofzo?

Percentage van waar ik de afgelopen maand mee trainde. In overleg met een fitness instructeur trouwens. Ik ga nog vragen aan Rene wat hij er van vind (Rene Maliangkay).

Leuke log, ben benieuwd ;)

Wat doe je hier a1s, ga mijn schema verbeteren:P.

ga je ub/lb doen ?

Ja dat is wel de bedoeling. Maar ik twijfel over mijn schema. Jij zegt dat het een aardig schema is en ik denk van ook, maar andere vinden het weer bagger???

niet te veel naar anderen luisteren. wat is je voorkeur kracht of massa bb of pl ?

Terug
Naar boven