AndroidHealthClinic

[LOG] Gillian

ik zou bij ub 1 compoud voor je borst doen een voor je schouders en 2 voor je rug de rest opvullen met massa oefeningen voor je borst zoals flys

• Topic Starter Topic Starter
Ja daarom @ Luuc. Misschien dat iedereen daarom zo loopt ze zeiken dat het teveel iso is:P. Ik heb nu iig geen zin om wat aan mn schema te doen, maar morgen ga ik er ff voor zitten. Tips zijn natuurlijk altijd welkom.

@ AlexT iso is beter voor massa, zoals b.v flyes (iso) beter zijn voor massa dan bp (compound zoals je zelf aangaf).

Een bp is compound, maar waarom is een isolatie oefening dan beter voor massa?

voorbeeld voor als je voor massa gaat

ub1:

incline benchpress
5x5

flat flyes
4x5tot10

barbell rows
5x5

pulldown
3x6tot10

standing mp
3x6tot10

dippen
3xmet gewicht

barbelcurl
3x6tot10

ub2:

benchpress
5x5

zware incline flyes
4x6tot10

t-bar of db row
5x5

chinning
5xmax

oh press
3x5

site raises
3x6tot10

benchpress small
3x6tot10

hammer curls
3x6tot10

@ AlexT Zoals ik zeg, je borst reageert beter op flyes dan op bp. En waarom zou je als body builder anders iso doen? Kan je net zo goed je storten op compound en alles groeit vanzelf.

voorbeeld voor als je voor massa gaat

ub1:

incline benchpress
5x5

flat flyes
4x5tot10

barbell rows
5x5

pulldown
3x6tot10

standing mp
3x6tot10

dippen
3xmet gewicht

barbelcurl
3x6tot10

ub2:

benchpress
5x5

zware incline flyes
4x6tot10

t-bar of dumbbell row
5x5

chinning
5xmax

oh press
3x5

site raises
3x6tot10

benchpress small
3x6tot10

hammer curls
3x6tot10

Thnx, daar kan ik wat mee:P.

Een bp is compound, maar waarom is een isolatie oefening dan beter voor massa?
ik zie flyes niet als iso want je gebruikt genoeg stabilisatie spieren . waarom het beter is omdat je er meer spiervezels mee aanspreekt in je borst spieren. dus je maak ze er meer mee kapot dan bechpress ;)

Bodybuilders trainen vaak ook niet ideaal. En flyes zijn niet voor iedereen beter, als je veel vanuit je borst drukt is bankdrukken ook goed.

Luppie, geen lb?

Nm, mis gelezen!

Ik wacht op een 100bench filmpje........

Wedden dat jij niet de bench wilt vervangen door fly's! Bench moet erbij en liefst als eerste; goed voor samenwerking spieren en coördinatie.

Heb zelf nog een leuk UB / LB schema liggen, kan het ff pm'en of gewoon hier posten als je wilt.

Bodybuilders trainen vaak ook niet ideaal. En flyes zijn niet voor iedereen beter, als je veel vanuit je borst drukt is bankdrukken ook goed.

Luppie, geen lb?
was ff een klein voorbeeld snel lb hoort er uiteraat bij kijk maar naar me ass

Ik wacht op een 100bench filmpje........

Kan je lang w88.

Wedden dat jij niet de bench wilt vervangen door fly's! Bench moet erbij en liefst als eerste; goed voor samenwerking spieren en coördinatie.

Heb zelf nog een leuk UB / LB schema liggen, kan het ff pm'en of gewoon hier posten als je wilt.

Bench is patser oefening:P. Maar je hebt gelijk bench hoort erbij. Dat schema mag je ook wel hier posten maakt mij niet uit:).

site raises flyes curls extentions zijn nu eenmaal een must voor bodybuildes

side raises:)

Terug
Naar boven