- Waardering
- 4.392
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt... Ik zal is kijken. Edit: gekeken, maar jij doet fullbody Luuc, ik wil UB/LB gaan doen.
Tja, maar het idee is hetzelfde qua veel compound.
Maar als je zoals je zegt meer massa wil doen is isolatie erbij wel beter, moet ik toegeven.
. Ik heb nu iig geen zin om wat aan mn schema te doen, maar morgen ga ik er ff voor zitten. Tips zijn natuurlijk altijd welkom.voorbeeld voor als je voor massa gaat
ub1:
incline benchpress
5x5
flat flyes
4x5tot10
barbell rows
5x5
pulldown
3x6tot10
standing mp
3x6tot10
dippen
3xmet gewicht
barbelcurl
3x6tot10
ub2:
benchpress
5x5
zware incline flyes
4x6tot10
t-bar of dumbbell row
5x5
chinning
5xmax
oh press
3x5
site raises
3x6tot10
benchpress small
3x6tot10
hammer curls
3x6tot10
.ik zie flyes niet als iso want je gebruikt genoeg stabilisatie spieren . waarom het beter is omdat je er meer spiervezels mee aanspreekt in je borst spieren. dus je maak ze er meer mee kapot dan bechpressEen bp is compound, maar waarom is een isolatie oefening dan beter voor massa?

was ff een klein voorbeeld snel lb hoort er uiteraat bij kijk maar naar me assBodybuilders trainen vaak ook niet ideaal. En flyes zijn niet voor iedereen beter, als je veel vanuit je borst drukt is bankdrukken ook goed.
Luppie, geen lb?
ik zie flyes niet als iso want je gebruikt genoeg stabilisatie spieren . waarom het beter is omdat je er meer spiervezels mee aanspreekt in je borst spieren. dus je maak ze er meer mee kapot dan bechpress![]()
alles met machines ghehe
bijna alles dan op enkel de latpully naWedden dat jij niet de bench wilt vervangen door fly's! Bench moet erbij en liefst als eerste; goed voor samenwerking spieren en coördinatie.
Heb zelf nog een leuk UB / LB schema liggen, kan het ff pm'en of gewoon hier posten als je wilt.
. Maar je hebt gelijk bench hoort erbij. Dat schema mag je ook wel hier posten maakt mij niet uit
.