AndroidHealthClinic

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

• Topic Starter Topic Starter
Ben vandaag naar de sportschool geweest, ik heb een beeltje tustig aan gedaan, anders vinden mijn spieren het niet fijn????????

10 min cardio

Buikoefeningen met 5 kilo uitgevoerd(ik voelde dat het zwaarder ging). Ik snap alleen niet hoe ik de onderbuik met gewichten kan trainen?

back extension + 10 kilo

10x
10x
10x
10x

45 min hardlopen

Laatst bewerkt:
ging het lopen een beetje soepeltjes

ging het lopen een beetje soepeltjes
conditie ging goed, maar de hammetjes hadden nog steeds last van de squat en lunges, morgen nog een dagje rust voor de beentjes en woensdag gaan we weer knallen. maar ik merk wel dat de combi duurloop en de squat en de lunges niet de beste combi is!!

KT en flinke cardio is idd niet echt een goede combi..je zou er over na kunnen denken om je benen minder te gaan trainen op kracht.

KT en flinke cardio is idd niet echt een goede combi..je zou er over na kunnen denken om je benen minder te gaan trainen op kracht.

Ik zal tot 10 april wel rekening houden dat de duurloop nog moet aan houden, maar een á twee keer in de week moet hopelijk wel lukken, daarna gaat het goed komen.

Of voorlopig lichter gaan trainen, maar met meer herhalingen.

Of voorlopig lichter gaan trainen, maar met meer herhalingen.

Ik weet niet maar daar haal ik geen goede voldoening uit, ik ga eerst kijken of iets minder kan met dezelfde herhalingen. Pijn is fijn. Ik ga het aankijken.

conditie ging goed, maar de hammetjes hadden nog steeds last van de squat en lunges, morgen nog een dagje rust voor de beentjes en woensdag gaan we weer knallen. maar ik merk wel dat de combi duurloop en de squat en de lunges niet de beste combi is!!

als je dan toch wilt lopen - loop dan gelijk na je squats/lunges
doe je dat de dag erna of twee dagen erna - tja dan ga je voelen en is het niet prettig meer :rolleyes:

als je dan toch wilt lopen - loop dan gelijk na je squats/lunges
doe je dat de dag erna of twee dagen erna - tja dan ga je voelen en is het niet prettig meer

Goed plan, ik ga het uitproberen. Ik denk dat je gelijk hebt. Na de oefeningen hebben mijn spieren nog niet zoveel pijn.:rolleyes:

vandaag rustdag, morgen aan de squat, deadlift, lunges, schouders.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij is erg leuk, Ik moet erg om lachen. Hij is erg vrolijk. Hoe heb je het gevonden? Hij gaat ik mijn archief.
Hopen dat ik morgen na de oefeningen nog steeds aan bloemetjes en blijschap denk? Hij is top, bedankt.:thumb:

[Link niet meer beschikbaar]

Oké het heeft niks meer met fitness te maken, maar stuiteren gaat goed.
Even kijken wat je met stuiterbal kom vinden. Hij is oud en van mijn generatie.:(

23-2-2011

Cardio 10 min

deadlift
10x25
10x25
10x25

squat
10x20, kreeg een comliment dat ik de oefening heel goed uitvoerde en dat de oefening heel goed is:p
10x20
10x20
10x20

lunges
10x20
10x20
10x20 Doe maar wiebelen;).

De oefeningen gingen best oké. de squat zal ik de volgende keer wat hoger uitvoeren, maar de lunges zal ik nog wat meer stabaliteit in moeten krijgen.

Pull down
10x32
10x32
10x36:D
10x36:D

horizontal lat row
10x36
10x36
10x36

dumbbells shoulder press
10x 9
10x 9
10x 9, ging al moeilijk, energielevel:(

dumbbells fly
10x 9
10x 9
10x 9 Energie omlaag en ruzie met mezelf, of ik de ellebogen lock. ik denk het wel, maar hij ging heel moeilijk.

Ellebogen iig lichtjes buigen ;)

mooie training :D

Doe je lunges ook met een (olympische) stang?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven