XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Doe je een rare deadlift als je daar spierpijn van krijgt in je hams - is toch grotendeels een rugoefening.
En lunges is quads.

• Topic Starter Topic Starter
Doe je een rare deadlift als je daar spierpijn van krijgt in je hams - is toch grotendeels een rugoefening.
En lunges is quads.

:fire: gvd.Ik kan ook niet werken en tegelijkertijd op het forum zijn. ik haal alles door elkaar.

Daar gaan mijn pluspunten

Lunges voel je net zo goed in de rest van je bovenbenen hoor. Ligt maar net aan hoe sterk die zijn.

Maar je bedoelde dus deadlift?
daar doe ik nog even niet aan :o

Wil zelf wel eens lunges met bar proberen ipv DBs, maar weet niet of dat beter is.

Lunges voel je net zo goed in de rest van je bovenbenen hoor. Ligt maar net aan hoe sterk die zijn

Jawel, maar ik voel ze meer aan de bovenkant van mijn bovenbenen. De Squat meer aan de hammetjes.:D

met diepe lunges voel je idd goed je quadriceps
maar ook kont en hams komen wel aanbod
netjes hoor

Nou daar benne we weer, ging goed, maar ik ben wel leeg na de oefeningen;).

Hardlopen 10 min

Bankdrukken
10x9
10x9
10x10:D
10x10:D

Lateral raise
10x7
10x7
10x7 er zit een heel groot verschil in mijn armen, Rechts denkt: doe er maar gewicht bij en bij links lukt het net!!:(

Front raise
10x7
10x7
10x8
10x8

Dumbbell curl
10x8
10x8
10x9
10x9

Kickback
10x6
10x6
10x6
Back extension.3x 10+ 10 kilo
Buik – crunch, side crunch, leg lift + 5kilo

Morgen alleen buiten hardlopen

Dat heb ik ook, met curlen is links sterker en met bankdrukken weer zwakker. Ik snap er echt helemaal niks van:p

Mooie training!

Is bankdrukken niet 29kg en 30, ik dacht dat die stang ook iets van 20 kg woog:p

jeetje wat zit je toch weer om hand als het internet het niet doet, een beetje traag met andwoord.

Dat heb ik ook, met curlen is links sterker en met bankdrukken weer zwakker. Ik snap er echt helemaal niks van:p

Mooie training!

Is bankdrukken niet 29kg en 30, ik dacht dat die stang ook iets van 20 kg woog:p

gelukkig ik ben niet de enige, ik moet weer mijn verontschuldigen aanbieden. het is dumbbells bench press?

Laatst bewerkt:
Ben vandaag wezen hardlopen. Ging best oké. niet zo last van mijn knieën.

Morgenochtend ga ik naar de sportschool, daarna ga ik een paar dagen weg, lekker genieten met mijn vent:D :). Nee ik zal niet afhaken:D.

Neem mijn hardloopschoenen mee en ik ben dinsdag weer in de sportschool te vinden.

Prettig weekend

Oeps???,foutje, ik haal de deadlift en de Lunges door elkaar, en opo dit moment heb ik het meeste last van mijn hammetjes:p

En lunges is quads.

Bij zowel deadliften als lunges belast je wel je hamstrings lieve DwarvenWarrior (klik - klik). Uiteraard is dat niet de 'target' spiergroep, maar voor iemand die geen trainingservaring heeft is het niet uitzonderlijk ook hiervan spierpijn in de hamstrings te ervaren. Nadat ik voor het eerst deadliften voelde ik het ook werkelijk overal. :D

Bij zowel deadliften als lunges belast je wel je hamstrings lieve DwarvenWarrior (klik - klik). Uiteraard is dat niet de 'target' spiergroep, maar voor iemand die geen trainingservaring heeft is het niet uitzonderlijk ook hiervan spierpijn in de hamstrings te ervaren. Nadat ik voor het eerst deadliften voelde ik het ook werkelijk overal. :D

Dat is ook zo, Lopen is al een kunst:D, squaten vind ik persoonlijk het zwaarst:p.

Fijn weekend met je vent :D

Als je toe bent aan een schema-wissel (duurt nog wel even denk ik) dan moet je voor de grap eens een frontsquat proberen. Lachen!

Goed van je dat je inderdaad met losse dumbbells traint!:)
Veel plezier komende dagen. Je lichaam zal ook wel even blij zijn met een beetje rust;)

Het duurt even, maar daar zijn we weer.
Ondanks het slechte weer gezellig even weg geweest.
Ben wel met het eten een beetje uitegschoten. opo zich wel gezond gegeten, maar 6x op een dag was moeilijk en toch een wijntje gedronken(vroeger kon het vveeeeellll erger).
Ik ben er wel achter dat ik mijn nieuwe levensstijl wel fijn vindt.
Dus de kwarkjes, kippetjes,brinta staan weer in de aanslag.

zaterdagtraining weet ik niet zo goed meer, de Squat 25 kilo :D. Het was wel zwaar.
De Barbbell had een slechte stopper(hoe het ook heet). De gewichten schoten van de stang, door een schikreactie een spiertje in mijn pols verrekt.

Niet hardgelopen, maar wel tien kilometer gewandeld.

Woensdag ga ik weer aan de slag, even mijn pols afwachten, wat ik kan uitvoeren.

Als je toe bent aan een schema-wissel (duurt nog wel even denk ik) dan moet je voor de grap eens een frontsquat proberen. Lachen!

Dat duurt nog wel even, Frontsquat staat op mijn te doe lijstje:p

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Goed van je dat je inderdaad met losse dumbbells traint!:)
Veel plezier komende dagen. Je lichaam zal ook wel even blij zijn met een beetje rust;)

Dank je wel, ik heb het naar mijn zin gehad.
Mijn lichaam was volgens mij ook blij dat het een beetje rust heeft.
Ik denk dat ik te snel wil gaan.
Maar ik merk wel dat mijn lichaam strakker wordt:D:).

Terug
Naar boven