Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Oeps
,foutje, ik haal de deadlift en de Lunges door elkaar, en opo dit moment heb ik het meeste last van mijn hammetjes
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
,foutje, ik haal de deadlift en de Lunges door elkaar, en opo dit moment heb ik het meeste last van mijn hammetjes
Doe je een rare deadlift als je daar spierpijn van krijgt in je hams - is toch grotendeels een rugoefening.
En lunges is quads.
gvd.Ik kan ook niet werken en tegelijkertijd op het forum zijn. ik haal alles door elkaar.Lunges voel je net zo goed in de rest van je bovenbenen hoor. Ligt maar net aan hoe sterk die zijn

.

Dat heb ik ook, met curlen is links sterker en met bankdrukken weer zwakker. Ik snap er echt helemaal niks van
Mooie training!
Is bankdrukken niet 29kg en 30, ik dacht dat die stang ook iets van 20 kg woog![]()
. Nee ik zal niet afhaken
.Oeps,foutje, ik haal de deadlift en de Lunges door elkaar, en opo dit moment heb ik het meeste last van mijn hammetjes
![]()
Doe je een rare deadlift als je daar spierpijn van krijgt in je hams - is toch grotendeels een rugoefening.
En lunges is quads.

Bij zowel deadliften als lunges belast je wel je hamstrings lieve DwarvenWarrior (klik - klik). Uiteraard is dat niet de 'target' spiergroep, maar voor iemand die geen trainingservaring heeft is het niet uitzonderlijk ook hiervan spierpijn in de hamstrings te ervaren. Nadat ik voor het eerst deadliften voelde ik het ook werkelijk overal.![]()
, squaten vind ik persoonlijk het zwaarst
.Daarbij is squatten ook het best, dus da's mooi!Dat is ook zo, Lopen is al een kunst, squaten vind ik persoonlijk het zwaarst
.

.
. Het was wel zwaar. Als je toe bent aan een schema-wissel (duurt nog wel even denk ik) dan moet je voor de grap eens een frontsquat proberen. Lachen!

Goed van je dat je inderdaad met losse dumbbells traint!
Veel plezier komende dagen. Je lichaam zal ook wel even blij zijn met een beetje rust![]()

.Doe je een rare deadlift als je daar spierpijn van krijgt in je hams - is toch grotendeels een rugoefening.
En lunges is quads.