- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon lekker gaan squatten dwagertje
al die machines lekker links laten liggen

Ik denk dat hoog aantal herhalingen heel normaal is om mee te beginnen. Kan je lichaam aan de belasting wennen en jij je vooral concentreren op goede uitvoering. Zo gek is dat dus niet als die trainer je alle oefeningen voor het eerst laat zien.
Na een paar weken stel je dan de herhalingen naar beneden bij.
. Ik heb al 20X2 gehad. ik ben nu gemiddeld bezig bezig met 3x12 á 10 . Ik had even een bevestiging nodig om verder te kunnen gaan waar ik mee bezig ben.
gewoon lekker gaan squatten dwagertje
al die machines lekker links laten liggen
Voordeel is dat de "heren" gewend raken aan jou in de gym, en je ze ook dingen kunt gaan vragen ipv iedere keer naar een trainer stappen. Ook leuk!
De heren hebben al bewezen dat zij willen helpen. Één heeft mij de benschpress uitgelegd en een ander de lunges ( mijn benen hebben het gevoeld).
p.s. Gisteren had ik nog 7 km buiten gelopen. Mijn knieën hebben het vandaag niet naar hun zin.
Morgen ga ik weer knallen.

Wauw!

, opgelost door wat meer te eten, maar geen voldoening.
. mijn grootste opgave, maar gaat boven verwachting.

Lekker getraind!
Super dat de heren je willen helpen en het met eten ook goed gaat.
Is die 10 km wedstrijd je eerste wedstrijd of heb je al een keer wedstrijden gelopen?
Ik weet het even niet meer.
Igg knap dat je dit lekker kan combineren met KT.
Alleen vind ik het vreemd: je hebt een voornamelijk benen-rug training op zitten, en dan komen daar 'opeens' een DB benchpress en raises bij (borst en schouders).
Doe je nou een splitschema, of vergeet je de helft van je spieren voor een fullbody?
was ik net gewend aan dwagermakertje
heet je nu weer stuiterbal - nice training by the way
, En bedankt nog voor de tip van de verandering.Buik heeft ook rust nodig hoor! Dus max. 2x in de week pakken! En dan wel lekker zwaar (extra gewicht)
.