AndroidHealthClinic

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

gewoon lekker gaan squatten dwagertje
al die machines lekker links laten liggen

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat hoog aantal herhalingen heel normaal is om mee te beginnen. Kan je lichaam aan de belasting wennen en jij je vooral concentreren op goede uitvoering. Zo gek is dat dus niet als die trainer je alle oefeningen voor het eerst laat zien.

Na een paar weken stel je dan de herhalingen naar beneden bij.

Ik ben wel heel groen (groentje):D. Ik heb al 20X2 gehad. ik ben nu gemiddeld bezig bezig met 3x12 á 10 . Ik had even een bevestiging nodig om verder te kunnen gaan waar ik mee bezig ben.;)

Ik vergeet dat sommige mensen niet mijn hele log doornemen(groot gelijk, doe ik ook niet altijd). Bedankt voor de bevestiging.

gewoon lekker gaan squatten dwagertje
al die machines lekker links laten liggen

thanx, ik zal die mannen eve een poepe laten ruiken. Ik had deze week dat ik met de dumbbells (7 kilo) was en een gast vroeg wanneer ik klaar was( ik denk dat hij niet jouw formaat was, maar toch).:hahaha:

Yes, gaan we doen.

Laatst bewerkt:
Voordeel is dat de "heren" gewend raken aan jou in de gym, en je ze ook dingen kunt gaan vragen ipv iedere keer naar een trainer stappen. Ook leuk!

Voordeel is dat de "heren" gewend raken aan jou in de gym, en je ze ook dingen kunt gaan vragen ipv iedere keer naar een trainer stappen. Ook leuk!

De heren hebben al bewezen dat zij willen helpen. Één heeft mij de benschpress uitgelegd en een ander de lunges ( mijn benen hebben het gevoeld).

p.s. Gisteren had ik nog 7 km buiten gelopen. Mijn knieën hebben het vandaag niet naar hun zin.

Morgen ga ik weer knallen.

Laatst bewerkt:
De heren hebben al bewezen dat zij willen helpen. Één heeft mij de benschpress uitgelegd en een ander de lunges ( mijn benen hebben het gevoeld).

p.s. Gisteren had ik nog 7 km buiten gelopen. Mijn knieën hebben het vandaag niet naar hun zin.

Morgen ga ik weer knallen.

:eek:
:bow: Wauw!

Doe je netjes! Gaat alles lekker met eten?

Doe je netjes! Gaat alles lekker met eten?

Ik zal even een samenvatting maken want er zit deze week een beetje tegensrijdigheden in mijn gevoel.
  • Meer eetlust en vind alles lekker, er gaat in de ochtend langzaam meer brinta in de maag( 300ml magere melk, 40/50 gram brinta.:D
  • overdag wat meer brood en beleg:D
  • een grote neiging naar zoetigheid:(, opgelost door wat meer te eten, maar geen voldoening.
  • Ik zit nu aan de rode wijn:o. mijn grootste opgave, maar gaat boven verwachting.

Thanx. Volgens mij vonden mijn knieën dat ook, maar gister was het superweer.

Laatst bewerkt:
Ik pak zometeen ook een lekker rood wijntje ;)
Die neiging naar zoetigheid wordt vanzelf minder hoor... wat ook wel helpt (voor mij dan): heet water met cacaopoeder en een beetje zoetstof. Heb je toch iets chocolade-achtigs, zonder kcals. En cacao is goed voor je!

Verder ben ik trots op je hoor! :thumbs:

Uhm, cacao is niet helemaal kcal-loos. :)
Anyway, dat is wel een goede tip van Dwarf! Cacao is erg gezond, en lekker!

Ik heb het een beetje kunnen oplossen om gedroogd fruit (rozijnen,pruimen,abrikozen) op te lossen.

Ik zal het een keer proberen? eerst uit de supermarkt halen!!

p.s. even gegoogled, is al bekent bij deze site, maar je wordt er wel weer blij van.

Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
WARME CHOCO GEZONDER DAN GROENE THEE

En calorierijker, vergeet dat niet.

Je bent goed bezig!! Fijn dat het eten ook goed gaat!! Je went er vanzelf aan!
Ik ben wel blij dat niks geef om alcoholische versnaperingen, ik lust het niet eens haha!! Scheelt mij weer een paar onnodige calorieen

19-2-20011

Cardio 10 min

Buikoefeningen 10 min

Squat:lifter:
10x 15 kilo
10x 15 kilo
10x 20 kilo
10x 20 kilo

Deadlift:lifter:
10x 20 kilo
10x 25 kilo
10x 25 kilo

Lunges:lifter:
10x 20 kilo
10x 20 kilo
10x 20 kilo Jeetje:nut:

En toen was ik niet blij met de trap.

Back extension
10x 10 kilo
10x 10kilo
10x 10 kilo

Pull down
10x 32,5 kilo
10x 32,5 kilo
10x 32,5 kilo

Bench press met dumbbells
10x á7 kilo
10x á9 kilo
10x á9 kilo

Lateral raise, staand
10x á5 kilo
10x á5 kilo
10x á5 kilo

Het ging goed, ik denk dat ik nu een beginbasis heb gevonden om hier op verder te gaan. Mijn benen zijn helemaal vol van de spanning, armen schouders gaat oké, morgen weer verder. Ik zal morgen ook de cardio na de training doen.

Ik heb in het begin ingelogd op deze site met mijn naam, ik heb het laten veranderen in Stuiterbal75. Voel ik mij iets fijner bij.

Laatst bewerkt:
Lekker getraind!

Super dat de heren je willen helpen en het met eten ook goed gaat.
Is die 10 km wedstrijd je eerste wedstrijd of heb je al een keer wedstrijden gelopen?
Ik weet het even niet meer. :o
Igg knap dat je dit lekker kan combineren met KT.

Hé stuiterbal! :D
Lekker getraind hoor :thumb:

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Alleen vind ik het vreemd: je hebt een voornamelijk benen-rug training op zitten, en dan komen daar 'opeens' een DB benchpress en raises bij (borst en schouders).
Doe je nou een splitschema, of vergeet je de helft van je spieren voor een fullbody?

was ik net gewend aan dwagermakertje
heet je nu weer stuiterbal - nice training by the way

Lekker getraind!

Super dat de heren je willen helpen en het met eten ook goed gaat.
Is die 10 km wedstrijd je eerste wedstrijd of heb je al een keer wedstrijden gelopen?
Ik weet het even niet meer. :o
Igg knap dat je dit lekker kan combineren met KT.

Het is de eerste keer en mijn laatste keer. Het gaat goed. Maar het trainen voor het rennen is voor 10 april en daar na zal ik het als cardio erbij doen.

Alleen vind ik het vreemd: je hebt een voornamelijk benen-rug training op zitten, en dan komen daar 'opeens' een DB benchpress en raises bij (borst en schouders).

Doe je nou een splitschema, of vergeet je de helft van je spieren voor een fullbody?

De Benchpress en de raises zaten in mijn programma. Ik denk dat ik wel aan het splitten ga. het eerste is dat het best veel oefeningen zijn en ten tweede opdat als ik morgen ga niet vol kan gaan met de fitness omdat mijn spieren nog niet zijn bijgetrokken. Buik doe ik wel elke keer.

was ik net gewend aan dwagermakertje
heet je nu weer stuiterbal - nice training by the way

Sorry, maar ik ben heel goed in stuiteren:lol:, En bedankt nog voor de tip van de verandering.

Buik heeft ook rust nodig hoor! Dus max. 2x in de week pakken! En dan wel lekker zwaar (extra gewicht)

Squats 'n deadlifts nice nice nice! :thumbs:

Terug
Naar boven