MuscleMeat

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Je gaat ook als speer :D. Ben benieuwd wat je woensdag gaat trainen en sterkte met je pols.

• Topic Starter Topic Starter
Je gaat ook als speer :D. Ben benieuwd wat je woensdag gaat trainen en sterkte met je pols.

De laatste dagen ging ik als een speer met slapen:D, Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Nice!! Des te meer motivatie om keihard door te gaan toch??

Zeker weten, maar ik zit ook wat lekkerder in mijn vel, minder moe, vrolijker, ect.

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Deadlift is een full-body oefening, niet gek dat je daar ook spierpijn in je hams in krijgt hoor.
Net bezig trouwens..

het gaat steeds minder pijn doen in de hammetjes. Wat bedoel je met net begonnen?

Net begonnen ? Ik zeg 'Net bezig' lieve schat

*zucht*
Hij vindt het netjes zoals je bezig bent? Misschien?

en hoe is met je pols stuiterbal
valt het mee

en hoe is met je pols stuiterbal
valt het mee

Nee het valt tegen, Ik kan wel oefeningen uitvoeren waar ik niet hoef te scharnieren, maar de barbbells naar mijn nek brengen gaat niet.
Morgen ga ik de sq, dl, lb oefeningen maar met de dumbbells uitvoeren.

15 cardio

buikoefeningen + 5 kilo

back extension +10 kilo
10x
10x
10x
10x

Dumbbells schouder press
10x 9
10x 9
10x 9 (pols is niet heel blij)

schouder pull
10x 32
10x 32
10x 32
10x 36

dumbbell fly
10x 8
10x 8
10x 8 (niet alles eruit gehaald, pols)

seated row
10x36
10x36
10x36
10x41:D:D

Ik heb niet alles uit de kast gehaald, voor mijn pols en als tweede voor mijn energie beter verdelen over een week.

Laatst bewerkt:
Toch heb je het heel netjes gedaan :)

Mooie training!

Gaat het bf ook de goede richting op?:D

Mooie training!

Gaat het bf ook de goede richting op?:D

Body Fat???

Daar gaat het wel goed mee, denk ik. Ik heb weken geleden zo'n electronische apparaat die de bovenkant van het lichaam meet,gebruikt. 25.4 (ik denk niet goed, mijn vent was 16% en veel meer buik).
Ik merk dat de buikspieren aan de bovenkant zichtbaar worden(wel met het goede licht). Armen worden wel stokjes(die waren nooit dik), Vet gaat eraf. De spieren worden zichtbaar,maar nog niet groot.
En sorry niks voor een man maar mijn sinaasappelhuid is al met 60% verminderd.

In de toekomst zal ik kijken voor een huidplooimeter.:D
Nu maar hopen dat dit de vraag was???

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

O-ja en mijn gewicht is hetzelfde gebleven.:)

die elektronische sporen niet:p die huidplooi zijn inderdaad veel beter :) waarom ga je niet met die vent van je sporten, kan je hem jou mooi mee laten helpen met spotten bijv haha :D

en mijn sinaasappelhuid is ook wel iets afgenomen

:p

Ondanks mijn pols ging het goed vandaag. De krachten zijn weer meer aanwezig.

Cardio 15 min (opbouwend hardlopen eindstand 3 min trap 14)

Deadlift
10x20
10x20
10x25
10x25:D

Squat ging niet met de pols

Legg press
10x63.5
10x72.5 whhhhoohh:D
10x81.5 YYYYYYYeeeeeeesssssss:D

Legg extension
10x22,5
10x22,5
10x27.5:D
10x32,5 en ook nog erbij:D

Dumbbells lunges (barbell kreeg ik niet over mijn nek heen)
10x20
10x20
10x20

Dumbbell bankdrukken
10x9
10x9
10x9
10x9 (pols kon niet zwaarder dan maar een rijtje erbij)

Lateral raise
10x6
10x6
10x6

Front raise
10x8
10x8
10x8

Dumbbell curl die kon ik niet uitvoeren met mijn pols.

Kickback
10x6
10x6
10x6

Ik ben tevreden, goed mijn best gedaan.
morgen buiten hardlopen. Het weer is goed:D.

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

die elektronische sporen niet:p die huidplooi zijn inderdaad veel beter :) waarom ga je niet met die vent van je sporten, kan je hem jou mooi mee laten helpen met spotten bijv haha :D

en mijn sinaasappelhuid is ook wel iets afgenomen

:p

Hij vind er helemaal niks aan, hij moet zich naar de sportschool slepen. Hij gaat wel, maar ik krijg hem niet aan de gewichten.

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

gaat goed, hoeveel keer train je in de week?

Ik probeer vier keer in de sportschool te staan en een keer in de week buiten hardlopen, alles wat extra is, is meegenomen.

Lekkere training:D. Misschien lukt squaten overmorgen wel ;)

Gaat lekker hier! :thumbs:

Ook niks aan toe te voegen, goed bezig dus en 60% minder sinaasappeltjes?? Nice hoor..

:yes: volume

Lekkere training:D. Misschien lukt squaten overmorgen wel ;)

Vandaag hou ik een rustdag, maar ik denk dat ik morgen weer kan squaten.

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Het voelt ook goed, Ik ben er blij mee. Laat de dip maar komen.

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Ook niks aan toe te voegen, goed bezig dus en 60% minder sinaasappeltjes?? Nice hoor..

Daar ben ik ook blij mee, nu nog de rest. Ik denk niet dat het voor de zomer lukt, maar dan gaan we gewoon voor zomer nummer 2.

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

Thanx, we gaan voor meer.

Hoe gaat het eigenlijks de combi met hardlopen en KT? Ga je door de KT beter hardlopen of blijft het nog hetzelfde?

Die laatste 40% train je ook nog wel weg :D

Terug
Naar boven