MuscleMeat

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Buik snap ik niet. Ik ga door de grond tijdens die oefeningen en de volgende dag nul komma nul spierpijn. Ik zal de buik rust geven:p.
Doe je dan veel herhalingen of een paar herhalingen met extra gewicht!
Als ik met extra gewicht doe, dan voel ik mn buikspieren echt wel de volgende dag. Als ik gewone buikspier oefeningen doe zonder gewicht maar met veel herhalingen ga ik uiteindelijk ook kapot en voel ik de volgende dag niks!

• Topic Starter Topic Starter
Doe je dan veel herhalingen of een paar herhalingen met extra gewicht!
Als ik met extra gewicht doe, dan voel ik mn buikspieren echt wel de volgende dag. Als ik gewone buikspier oefeningen doe zonder gewicht maar met veel herhalingen ga ik uiteindelijk ook kapot en voel ik de volgende dag niks!

Vogens mij heb ik hetzelfde, maar als ik de dumbbells erbij pak, dan kan ik maar een paar oefeningen uitvoeren en ik weet niet hoe ik gewichten met mijn onderbuik moet combineren!!!!!!

Je kunt beter effectief en efficiënt een paar oefeningen uitvoeren dan heel veel! Je kunt bijvoorbeeld side bends doen voor je obliques met de gewichten in de hand. Je kunt bijvoorbeeld ook gewoon het gewicht op je borst vasthouden en dan omhoog komen.

Daar zijn we weer, nou ik heb mijn zonde gehad hoor:eyes:.

Koekjes(het enige gezonde was de nootjes) en zo heerlijk mona toetje. Wel fout, maar toch lekker.

Cardio 10 min

Dumbbell fly
10x 8
10x 8
10x 9
10x 9 (WWWWWWWWHHHHHHHHOOOOOOOOOAAAAAAAA):shake: spierpijn is binnen.

Dumbbel kickback
10x 6
10x 6
10x 6

Dumbbell shoulderpress
10x 9
10x 9
10x 10
10x 10

Dumbbell curl
10x 7
10x 7
10x 7 ( het verschil tussen rechts en links is nog groot).

Dumbbell front raises
10x 6
10x 6
10x 6

15 min cardio, jeetje na squat en lunges ging het echt super zwaar, Ik voel even aan hoe mijn lichaam morgen is. Anders een rustdag.

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Je kunt beter effectief en efficiënt een paar oefeningen uitvoeren dan heel veel! Je kunt bijvoorbeeld side bends doen voor je obliques met de gewichten in de hand. Je kunt bijvoorbeeld ook gewoon het gewicht op je borst vasthouden en dan omhoog komen.

Thanx ik ga het op die manier doen, scheelt mij ook weer een paar minuten.

Houd je je ellebogen echt vast tijdens die DB fly? (niet bewegen dus) - want 9kg per hand is écht heel veel!
Verder flink nette training! :thumb:

Was dit trouwens de trainingsvolgorde? Want die vind ik niet helemaal logisch.

Flinke gewichten al zeg. Lekker bezig!

extreme_fascial_stretching_8-300x217.jpg

Houd je je ellebogen echt vast tijdens die DB fly? (niet bewegen dus) - want 9kg per hand is écht heel veel!
Verder flink nette training! :thumb:

Sorry, maar hoe kan ik mijn ellebogen vast houden???

Was dit trouwens de trainingsvolgorde? Want die vind ik niet helemaal logisch.

Ja dit was de volgorde waar ik in getraint hegt. Je hebt vast weer een goede tip voor mij.:D
Flinke gewichten al zeg. Lekker bezig!
THANX, Daar staat morgen een goede spierpijn tegenover;)

Ellebogen "locken" - meeste mensen die ik "flyes" zie doen maken er een halve press van, ofwel: ellebogen beneden gebogen, en bovenin gestrekt. En dat is dus geen fly, maar een halve press.

Ik zou eerst schouders pakken: DB shoulder press, side raises, front raises en bent over raises, dan biceps / triceps.

Ellebogen "locken" - meeste mensen die ik "flyes" zie doen maken er een halve press van, ofwel: ellebogen beneden gebogen, en bovenin gestrekt. En dat is dus geen fly, maar een halve press.

Ik zou eerst schouders pakken: DB shoulder press, side raises, front raises en bent over raises, dan biceps / triceps.

Ik heb nog even de fly op youtube bekeken, Ik denk dat ik hem zo uitvoer. ik zal de volgende keer kijken of ik het goed uitvoer en dat ik mijn ellebogen laat locken.

Thanx voor de tips, ik ga erwat mee doen.:thumbup:

You're welcome!

Goede training hoor!:D Hoe zit het de voeding, zit je nu op onderhoud?

Goede training hoor!:D Hoe zit het de voeding, zit je nu op onderhoud?

Thanx
Gisteren ging ik even de mist in met de koekjes en een mona toetje, Ik denk dat ik nu bijna in de buurt kom van mijn onderhoud(zit soms wat te laag).Ik de laatste twee weken gaat het eten goed.:)

Thanx
Gisteren ging ik even de mist in met de koekjes en een mona toetje, Ik denk dat ik nu bijna in de buurt kom van mijn onderhoud(zit soms wat te laag).Ik de laatste twee weken gaat het eten goed.:)

Eens in de week mag je wel 'de mist in gaan' - vaker is niet handig. Zorg dat je door de week voldoende eet hoor! (reken anders per dag uit wat je hebt gegeten en vul kcal aan het eind van de dag aan met nootjes ofzo).

Eens in de week mag je wel 'de mist in gaan' - vaker is niet handig. Zorg dat je door de week voldoende eet hoor! (reken anders per dag uit wat je hebt gegeten en vul kcal aan het eind van de dag aan met nootjes ofzo).

Ze liggen in mij kast en die gebruik ik soms ook als aanvulling, ik reken ook elke dag hoe en wat, zit ik te laag pak ik na een uur nog wat.

Je gaat lekker :).. Netjes die db fly :)

Thanx

Das heel mooi, cheaten doe ik ook wel eens en geniet er met 200% van:D

Vrijdag een halve mona pudding op:D straciatella my favorite:D jummmmmmmmmmm!!!!:):) haha

succes verder!!;)

of bij de mac een mac fish..met die lekkere saus:heart:

Sorry niet voor mij. Als ik fout ga is het toch voor de zoete kant. Dus met mijn eet aanval gaat het nog goed.

Of zullen we dan maar een visje halen op vrijdag?

Terug
Naar boven