Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Dank je wel, het voelde goed.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je dan veel herhalingen of een paar herhalingen met extra gewicht!Buik snap ik niet. Ik ga door de grond tijdens die oefeningen en de volgende dag nul komma nul spierpijn. Ik zal de buik rust geven.
Doe je dan veel herhalingen of een paar herhalingen met extra gewicht!
Als ik met extra gewicht doe, dan voel ik mn buikspieren echt wel de volgende dag. Als ik gewone buikspier oefeningen doe zonder gewicht maar met veel herhalingen ga ik uiteindelijk ook kapot en voel ik de volgende dag niks!
.
spierpijn is binnen.Je kunt beter effectief en efficiënt een paar oefeningen uitvoeren dan heel veel! Je kunt bijvoorbeeld side bends doen voor je obliques met de gewichten in de hand. Je kunt bijvoorbeeld ook gewoon het gewicht op je borst vasthouden en dan omhoog komen.
Houd je je ellebogen echt vast tijdens die DB fly? (niet bewegen dus) - want 9kg per hand is écht heel veel!
Verder flink nette training!![]()

Was dit trouwens de trainingsvolgorde? Want die vind ik niet helemaal logisch.

THANX, Daar staat morgen een goede spierpijn tegenover![]()
Ellebogen "locken" - meeste mensen die ik "flyes" zie doen maken er een halve press van, ofwel: ellebogen beneden gebogen, en bovenin gestrekt. En dat is dus geen fly, maar een halve press.
Ik zou eerst schouders pakken: DB shoulder press, side raises, front raises en bent over raises, dan biceps / triceps.
Goede training hoor!Hoe zit het de voeding, zit je nu op onderhoud?

Thanx
Gisteren ging ik even de mist in met de koekjes en een mona toetje, Ik denk dat ik nu bijna in de buurt kom van mijn onderhoud(zit soms wat te laag).Ik de laatste twee weken gaat het eten goed.![]()
Eens in de week mag je wel 'de mist in gaan' - vaker is niet handig. Zorg dat je door de week voldoende eet hoor! (reken anders per dag uit wat je hebt gegeten en vul kcal aan het eind van de dag aan met nootjes ofzo).
Thanx
Gisteren ging ik even de mist in met de koekjes en een mona toetje, Ik denk dat ik nu bijna in de buurt kom van mijn onderhoud(zit soms wat te laag).Ik de laatste twee weken gaat het eten goed.![]()

straciatella my favorite
jummmmmmmmmmm!!!!
haha

mona stroopwafel
. En ik heb er zeker 200% van genoten.als je ooit weer gaat cheatenmona stroopwafel
. En ik heb er zeker 200% van genoten.
of bij de mac een mac fish..met die lekkere saus