- Waardering
- 12.551
knapperd hé, vind je ook niet
Ben je nu zo snel van slag
Naja, je had mij kunnen hebben...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
knapperd hé, vind je ook niet
Ben je nu zo snel van slag

jajajaja

Sloom filmpje Stuitertje.
Kale zijn over het algemeen wel de beste, dus dat heb je goed voor elkaar.
Je training ga ik niet veel over zeggen,
Ik ben benieuwd wat je er zelf van zal vinden als je het een tijdje zo doet.
Buffelen met je donder meid!![]()

, maar ik snap het na de discussie van laatst.BOR gaat prima..lat pulldowns daarentegen gaan net als chin ups ook niet super! Misschien ben ik wel te strict of heeft het met een bepaalde schouder movement te maken welk ik niet zo lekker uitvoer ofzo met die neergaande beweging..Altijd fijn om tehoren dat andere er ook last van hebben.
Een vraagje. Hoe zit het met je BOR dan gaat die wel goed vooruit?
Nou ik loop deze week een dag voor, maar ik heb komende weken druk met vergaderingen en zo. Dan kan ik wat beter verdelen en mij niet schuldig voelen

Ik denk ook dat het aan een bepaalde beweging is dat ik niet onder de knie krijgBOR gaat prima..lat pulldowns daarentegen gaan net als chin ups ook niet super! Misschien ben ik wel te strict of heeft het met een bepaalde schouder movement te maken welk ik niet zo lekker uitvoer ofzo met die neergaande beweging..

Vandaag viel het wel mee.

Het is niet dat ik mijn mening niet "wil" geven, want ik heb er geen mening over.
Ik lees liever wat je er zelf van vind de komende tijd.![]()

jeeej, das een knal training Stuiter, heb je voor mij er bij getraind misschien.... haha want ik had me verslapen vanmorgen

. Ik ben weer blij
Lekkere training, vooral die bench serie vind ik top.