Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben blij
, maar netjes weer gedaan
geen 6x maar wel 4x
ik ben heel benieuwd naar zaterdag de DL.
Dank u mevrouw, bloos, bloosIk heb de laatste weken hier veel gemist
Maar zo te lezen gaat het super goed met jehouden zo!

zo laat ik mijn trainingsmakker nu ook trainen. die is in 10 weken van 1 set van 5 nar 3 sets van 8 gegaan 
Kom op doorzetten stuiter! Die chin ups komt vanzelf goed!!Echt een mooie volledige training hoor, erg mooie MP's ook!
![]()

ik vindt je chins goed man en mooie mp! doe je hem staand of zittend?
Ik kom niet verder dan 5xweet je wat het is met chin ups. je moet ze gewoon doen. elke set zoveel mogelijk reps als je kunt, zolang je nog niet boven de 15x uitkomt. kom je na set X niet ver dan 5 reps, gewoon nog wat negatieve reps makenzo laat ik mijn trainingsmakker nu ook trainen. die is in 10 weken van 1 set van 5 nar 3 sets van 8 gegaan
dus kop op en chinnen maar chickie!
. Wat bedoel je met negatieve reps?nice - wat zijn eigenlijk je 1rm's op de grote oefeningen
. Sorry
Ik kom niet verder dan 5x. Wat bedoel je met negatieve reps?
zwaartekracht doet zn werk wel hahanice - wat zijn eigenlijk je 1rm's op de grote oefeningen

Dank u, dank uSterke chin ups meis'n.
1RM = 1 rep maximum = het maximale gewicht dat je voor één rep kan doen.
Je bent heel goed bezig.
Dit gaat je geen windeggs leggen.![]()

Die Press is niet mis
Chin ups lukken wel, geef het wat tijd!![]()

Nice training stuiter, ben ook benieuwd hoe je DL zaterdag zal zijn.

Wow! Pas kon je nog helemaal geen chin-ups en nu al setjes van 5. Gaat super dan toch?
Hoe heb je het nu aangepakt? Ik blijf nog steeds hangen op 2 reps.
MP is ook sterk inderdaad.
hendrie, MP is altijd staand.

Ziet er all-round erg goed uit. Mp gaat ook al aardig. Die chins doe je die met een machine of echt jezelf optrekken tot boven de stang?![]()